Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: 8 κιλά παρακάτω!

8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1631

  • gizmoteck
  • Το Άβαταρ του/της gizmoteck
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 3
Πριν από 2+ χρόνια με την πρώην κοπέλα μου είχε αποφασίσει να ξεκινήσει μία δίαιτα, ψάχνοντας να βρω κάποια δίαιτα βρήκα την ATKINS, εντάξει το παραδέχομαι είχα και εγώ μερικά κιλάκια παραπάνω, όχι πολλά 6-7 κιλά. Ξεκινήσαμε μαζί την δίαιτα για να της κάνω συμπαράσταση. Μετά από μία βδομάδα δεν άντεξε. το παράξενο ήταν οτί εμένα μου άρεσε ο όλος τρόπος και η διατροφή! .. έχασα τα κιλά, έστρωσε το σώμα και για 2 χρόνια διατήρησα τα κιλά χωρίς να χρειαστεί να μετρήσω ξάνα υδατάνθρακες και να τρώω κανονικό φαγητό αλλά βέβαια σε μετρημένες ποσότητες ( χμμ το τρίτο πιάτο μακαρόνια φυσιολόγικό δεν είναι! ). Έτσι και δουλέψεις σωστά τις 2 πρώτες βδομάδες και με λίγη προσοχή τους επόμενους 2 μήνες πιστέψτε με δεν πρόκειτε να ξαναβάλετε τα κιλά. Εκτός και αν κάνετε αυτό που έκανα εγώ επί τους 4 τελευταίους μήνες. Το junk food χτύπησε limit up. Γύρους, Πίτσες, Σκεπαστές, humbergers, και σε πλούσιες ποσότητες. Έτσι εδώ και 5 μέρες γύρισα στην δίαιτα. Έχω χάσει ήδη τα 3 πρώτα κιλά και κατεβαίνω και το καλύτερο είναι οτί αρχίζω και βρίσκω την παλιά μου φυσική κατάσταση και αντοχή ( άτιμο τσιγάρο ! ) 8)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1632

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Καλή επιτυχία!Χαίρομαι που έχεις γνώση ότι το πρόγραμμα δουλεύει.Εγώ κάνω πρώτη φορά ατκινς και δεν τα πάω και τόσο καλά.Εχω χάσει 5 κιλά σε 2 μήνες.Μπορεί και να μην το κάνω σωστά δεν ξέρω.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1635

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
μια χαρα σωστα τα κανεις. Αν δε το εκανες σωστα δε θα εχανες τπτ. Καθε ανθρωπος ειναι διαφορετικος. Αναλογα ποσα κιλα παραπανω εχει, αναλογα τον μεταβολισμο του και τις καυσεις που κανει. Ηδη εισαι ενα νουμερο κατω στα ρουχα σου, ισως και περισσοτερο.
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1640

  • mamamaria
  • Το Άβαταρ του/της mamamaria
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 317
γιατι καλε, λιγα ειναι τα 5 κιλα; φαντασου 5 κιλα κρεας σε σακουλα οπως τα αγοραζεις απο το χασαπη και μοιρασε τα πανω σου. δεν ειναι και τοσο λιγα τωρα ε; εγω ετσι τα μετρουσα τα κιλα. φαντασου πως ενα γουρουνακι για σουβλα ειναι περιπου 8!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1641

  • gizmoteck
  • Το Άβαταρ του/της gizmoteck
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 3
ευθυμια έγραψε:
Καλή επιτυχία!Χαίρομαι που έχεις γνώση ότι το πρόγραμμα δουλεύει.Εγώ κάνω πρώτη φορά ατκινς και δεν τα πάω και τόσο καλά.Εχω χάσει 5 κιλά σε 2 μήνες.Μπορεί και να μην το κάνω σωστά δεν ξέρω.

μια χαρά τα πας, είναι καθαρά θέμα μεταβολισμού και ψυχολογίας το πόσο γρήγορα χάνεις τα κιλά.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1643

  • Hemma
  • Το Άβαταρ του/της Hemma
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 159
gizmoteck,τα πας τελεια.Οσο για το τσιγαρο εγω το σταματησα με τους ηλιοσπορους.Πρωι -μεσημερι-βραδυ.Το πρωι αντι για τσιγαρο με καφε,ετρωγα ηλιοσπορους με καφε .Οποτε ηθελα τσιγαρο,ετρωγα ηλιοσπορους.Ετσι αντικαθιστουσα την κινηση που κανει καποιος οταν κραταει ενα τσιγαρο.Ειχα και τσιχλιτσες νικοτινης,αλλα ηταν πολυ πικρες.Τι λες?Θα κανεις μια προσπαθεια?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.074 δευτερόλεπτα

Syndication