Πριν από 2+ χρόνια με την πρώην κοπέλα μου είχε αποφασίσει να ξεκινήσει μία δίαιτα, ψάχνοντας να βρω κάποια δίαιτα βρήκα την ATKINS, εντάξει το παραδέχομαι είχα και εγώ μερικά κιλάκια παραπάνω, όχι πολλά 6-7 κιλά. Ξεκινήσαμε μαζί την δίαιτα για να της κάνω συμπαράσταση. Μετά από μία βδομάδα δεν άντεξε. το παράξενο ήταν οτί εμένα μου άρεσε ο όλος τρόπος και η διατροφή! .. έχασα τα κιλά, έστρωσε το σώμα και για 2 χρόνια διατήρησα τα κιλά χωρίς να χρειαστεί να μετρήσω ξάνα υδατάνθρακες και να τρώω κανονικό φαγητό αλλά βέβαια σε μετρημένες ποσότητες ( χμμ το τρίτο πιάτο μακαρόνια φυσιολόγικό δεν είναι! ). Έτσι και δουλέψεις σωστά τις 2 πρώτες βδομάδες και με λίγη προσοχή τους επόμενους 2 μήνες πιστέψτε με δεν πρόκειτε να ξαναβάλετε τα κιλά. Εκτός και αν κάνετε αυτό που έκανα εγώ επί τους 4 τελευταίους μήνες. Το junk food χτύπησε limit up. Γύρους, Πίτσες, Σκεπαστές, humbergers, και σε πλούσιες ποσότητες. Έτσι εδώ και 5 μέρες γύρισα στην δίαιτα. Έχω χάσει ήδη τα 3 πρώτα κιλά και κατεβαίνω και το καλύτερο είναι οτί αρχίζω και βρίσκω την παλιά μου φυσική κατάσταση και αντοχή ( άτιμο τσιγάρο ! )