Ευθυμία μην το βάζεις κάτω!!!
Και γω τώρα που αλλάζει ο καιρός ταχτοποιώ την ντουλάπα μου και δοκιμάζω τα παλιά μου παντελόνια... Κάποια άρχισαν να μου μπαίνουν και για κάποια έχω μέλλον ακόμα. Το βασικό όμως είναι πως τώρα πια είμαι σίγουρη πως θα μου μπουν! Έχω χάσει 7 κιλά τώρα και θέλω να χάσω άλλα 15. Στην αρχή όμως που ήταν 22 μου φαινόταν βουνό. Πριν ξεκινήσω την Ατκινς είχα αρχίσει να συμβιβάζομαι με την ιδέα ότι θα μείνω έτσι για πάντα, γιατί δεν άντεχα να πεινάω για κανένα – δυο χρόνια μέχρι να τα χάσω! Γιατί πραγματικά πεινούσα και έχανα ελάχιστα...
Στους 2 μήνες και γω στα 6 κιλά ήμουνα. Από δω και πέρα όμως αρχίζεις να βλέπεις πιο έντονες αλλαγές!
Αφού τα έχεις κρατήσει, τα παλιά σου ρούχα, σημαίνει ότι το θες πραγματικά να τα χάσεις τα κιλά και να τα ξαναφορέσεις! Μην κλαψουρίζεις λοιπόν :wink:
Κάνε θετικές σκέψεις!