Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: 8 κιλά παρακάτω!

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1646

  • stef
  • Το Άβαταρ του/της stef
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 184
mamamaria έγραψε:
γιατι καλε, λιγα ειναι τα 5 κιλα; φαντασου 5 κιλα κρεας σε σακουλα οπως τα αγοραζεις απο το χασαπη και μοιρασε τα πανω σου. δεν ειναι και τοσο λιγα τωρα ε; εγω ετσι τα μετρουσα τα κιλα. φαντασου πως ενα γουρουνακι για σουβλα ειναι περιπου 8!

Πιο σωστό είναι να φανταστής 5 κιλά λίπος σε σακούλα, έχει σχεδόν το διπλάσιο όγκο από το κρέας :-) )
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1648

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Αχ ,βρε παιδιά δεν θέλω να είμαι αχάριστη!απλά είμαι λίγο ανυπόμονη !Ακούω και μερικούς που τα χάνουν λεσ και τα πετάνε στο δρόμο και απελπίζομαι!Ξέρω ότι τα 5 κιλά είναι μια χαρά αλλά θα προτιμούσα τα 10.Η ντουλάπα μου βογκάει και εγώ δεν έχω ρούχα να φορέσω.Χθές επηρεασμένη απο τα 5 κιλά σκέφτηκα να δοκιμάσω ένα παλιό μου παντελόνι.Ηλπιζα ότι μπορεί και να μου κάνει γιατί πραγματικά φαίνεται σα να έχασα παραπάνω.Αλλά!!!!!!!!!!!!!!!!!φρούδες ελπίδες. :x
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1676

  • xristina
  • Το Άβαταρ του/της xristina
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 31
Ευθυμία μην το βάζεις κάτω!!!
Και γω τώρα που αλλάζει ο καιρός ταχτοποιώ την ντουλάπα μου και δοκιμάζω τα παλιά μου παντελόνια... Κάποια άρχισαν να μου μπαίνουν και για κάποια έχω μέλλον ακόμα. Το βασικό όμως είναι πως τώρα πια είμαι σίγουρη πως θα μου μπουν! Έχω χάσει 7 κιλά τώρα και θέλω να χάσω άλλα 15. Στην αρχή όμως που ήταν 22 μου φαινόταν βουνό. Πριν ξεκινήσω την Ατκινς είχα αρχίσει να συμβιβάζομαι με την ιδέα ότι θα μείνω έτσι για πάντα, γιατί δεν άντεχα να πεινάω για κανένα – δυο χρόνια μέχρι να τα χάσω! Γιατί πραγματικά πεινούσα και έχανα ελάχιστα...
Στους 2 μήνες και γω στα 6 κιλά ήμουνα. Από δω και πέρα όμως αρχίζεις να βλέπεις πιο έντονες αλλαγές!
Αφού τα έχεις κρατήσει, τα παλιά σου ρούχα, σημαίνει ότι το θες πραγματικά να τα χάσεις τα κιλά και να τα ξαναφορέσεις! Μην κλαψουρίζεις λοιπόν :wink:
Κάνε θετικές σκέψεις!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1678

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
ΟΚ. Θα κάνω θετικές σκέψεις και θα συνεχίσω!Τί να κάνω!Θέλω τόσο πολύ να αδυνατίσω!Χριστινάκι ξέρεις τι θέλω;Θέλω να αδυνατίσω στ άλήθεια και όχι να χάσω μερικά κιλά.Τα τελευταία χρόνια που πάχυνα δεν ήμουν αυτό που λέμε χοντρή αλλά έχασα αυτό που χαρακτηρίζουμε λεπτή.Αυτό θέλω πίσω.Το αν θα τα καταφέρω δεν το ξέρω.Εκείνο που ξέρω σίγουρα είναι ότι ο μόνος τρόπος να χάσω τα κιλά μου είναι να δουλέψει και σε μένα η ατκινς.Νοιώθω πολλά δυσάρεστα πράγματα και το να ασχολούμαι με τη δίαιτα είναι για μένα ένας τρόπος να μη σκέφτομαι σοβαρα.Δεν ξέρω αν σας συμβαίνει αλλά εγώ όσο πιό πολύ στεναχωριέμαι τόσο πιό πολύ τρώω.Τουλάχιστον με αυτή τη δίαιτα δεν πεινάω.Για να πω την αλήθεια παντως πιστεύω ότι αυτή τη φορά μπορεί και να τα καταφέρω γιατί είναι η πρώτη φορά που κρατάω δίαιτα πάνω απο 2 εβδομάδες.Είδωμεν λοιπόν! :roll:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1680

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
ευθυμουλα ειπαμε πως ολα θα πανε καλα! ειδες η χριστινουλα! οταν ξεκινησε εγω της ελεγα οτι θα τα καταφερει αλλα δεν με πολυπιστευε τωρα δοξα το θεο παει τελεια με τη διατροφη της κ της εχει φανει κιολας! οποτε μην αγχωνεσαι ολα θα πανε τελεια!απλα επιμενε! ερχεται κ καλοκαιρακι θα βγουε στις παραλιες με καλυτερη διαθεση κ λιγοτερα κιλακαι!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1682

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Σ' ευχαριστώ πολύ βρε Κατερινάκι που μου δίνεις θάρος.Θα συνεχίσω να προσπαθώ ΄λλά προς το παρόν είμαι κολημένη εδώ και ενα μήνα στα 81 κιλα τρώω δεν τρώω.Ανεβοκατέβασα τους (ως το 20)και απο χθές άρχισα και περιορισμό θερμίδων στις 1000 .Ε!! αν δεν ξεκολήσω και τώρα τα παρατάω.Θα κρατήσω μια εβδομάδα .ΑΝ δεν κουνηθεί η ζυγαριά τι να πω,δεν θα έχω άλλη ελπίδα να χάσω τα κιλά μου.Είμαι γκρινιάρα τελικά .Τώρα που με διαβάζω το συνειδητοποιώ. :lol:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.069 δευτερόλεπτα

Syndication