Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15188

  • evita71
  • Το Άβαταρ του/της evita71
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 111
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Ενα τεραστιο ΜΠΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15189

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Αχ σοκολατενια πολυ γρηγορα τα εχασες και με αγχωσες.Εγω ξενικησα 84 ειμαι 73 και ξεκινησα 1/9....Πω πω πως τα καταφερες?Για δωσε το προγραμμα σου?Να φανταστω κομμενα τελειως τα γλυκα?
Α ξεχασα να πω μπραβο και συχγαρητηρια...LOWCARB FOR EVER!!!! :D
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15190

  • ktp
  • Το Άβαταρ του/της ktp
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 138
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 8
και από μένα μπράβο!!! σου ευχομαι να χασεις το ιδιο ευκολα και τα υπόλοιπα 5!!! Γιατι δεν μας γραφεις καποιες λεπτομερειες της διατροφης σου? Θα εμπνέυσεις πολλους νεους και θα εμψυχωσεις αρκετους παλιους που ισως εχουν κολλησει ή εχουν περισσότερα κιλα να χασουν και ειναι ακομα στο δρομο. Και παλι μπράβο!!!
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν από ktp.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15191

  • missirlou
  • Το Άβαταρ του/της missirlou
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 54
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
μπραβο!!! Ποσο κουραγιο μας δινεις να ηξερες!!!!! Εγω ξεκινησα 15 Οκτωβρη και εχω χασει 7 κιλα περιπου , οποτε στους 4 μηνες αν θα εχω χασει 16 θα ειναι θαυμα!!!!!!!! (ενα κιλο περιπου την εβδομαδα).
Θα ηταν ωραια αν μπορουσες να μας βοηθησεις λιγο...τι ακριβως ετρωγες...σχετικα με προιοντα ατκινς, αν ετρωγες λαιτ ζελεδακια και αναψυκτικα (αυτα με καινε εμενα!! :P ).
επισης θα ηθελα να σε ρωτησω, γενικα ειχες ακολουθησει αλλη διατροφη προσφατα η απλα ξεκινησες με ατκινς?
Σε ευχαριστουμε και καλη επιτυχια....Και ξανα μπραβο...Με γεια σου! beach
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν από missirlou.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15192

  • roadrunner
  • Το Άβαταρ του/της roadrunner
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 130
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
μπραβο , μπραβο, χιλια μπραβο....

ευχομαι να χασεις και τα αλλα 5..με την μεθοδο σου ..μα πιο πολυ ευχομαι να εχεις δυναμη στη συντηρηση...ειναι πολυ σημαντικο σταδιο
και δεν πρεπει να το ξεχναμε

οπως λενε και πιο πανω θα βοηθουσε γενικα να γραψεις την διαδικασια που ακολουθησες ....

κλεινω με χιλλλλιιιιααααααααααααα μπρρρρρρρρραααααααααβοοοοοοοοοοοοο

- φτιαξτε μας τα εικονιδια ειναι σημαντικες οι φατσουλες -
θέλω να γίνω αυτό που ονειρεύομαι .Με ένα στόχο κάθε μέρα .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15193

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλα σας λόγια! Είχα ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια με διάφορες δίαιτες χωρίς σημαντικά αποτελέσματα και με πολύ πείνα ! Τα δύο τελευταία χρόνια είχα αφήσει τελείως τον εαυτό μου. Μαγειρευα οτι νέα συνταγή έπεφτε μπροστά μου και έτρωγα σαν ζώον !!! Αποτέλεσμα : νεύρα ,απίστευτο κοιλιακό λίπος και βαριά κατάθλιψη. ¨Οποιος δεν έχει μισήσει τον εαυτό του από την έλλειψη μέτρου και εγκράτειας , δεν μπορεί να τα καταλάβει αυτά.
Την ατκινς την ήξερα, ειχα διαβάσει πάνω απο τρείς φορές το βιβλίο , κάθε βράδυ ΄ελεγα : αυριο άρχίζω δίαιτα και κάθε μεσημέρι έτρωγα δύο σοκολάτες !!! ¨ημουν εξαρτημένη από τα γλυκά και ειδικά απο τη σοκολάτα (εξού και το όνομα σοκολατένια που μάλλον πρέπει να το κάνω κρεατένια ή τυρένια !!!!!! ) Πραγματικά πιστεύω πως ύπήρξα εξατρημένη σε τέτοιο βαθμό όπως είναι ή εξάρτηση απο την νικοτίνη ( ήμουν χρόνια καπνίστρια και ξέρω τι λέω ) για να μην πω και τα ναρκωτικά. Άρα 'επρεπε να κάνω ριζικές άλλαγες στην δίατροφή μου. Εκοψα μαχαίρι γλυκά και ψωμιά, ζυμαρικά και ολα τα υπολοιπα που απαγορεύονται. Τον πρώτο μηνα που έχασα 7 κιλά ετρωγα 20 υδ/ες την ημέρα. Τους επόμενους έπεσα στους 10- 15 . Υπάρχουν μέρες που τρώω και 7-10 μόνο.
Αυτό το διάστημα έφαγα μια φορά σοκολάτα και δυο φορές μακαρόνια ,χωρίς διαφορές στην ζυγαριά. Νομίζω πως αν τρώει κανείς μια φορά στις δύο εβδομάδες μια μακαρονάδα με μέτρο δεν θα πάθει τίποτα , φτάνει τον υπόλοιπο καιρό να τηρεί το πρόγραμμα. Τα πρωινά τρώω ομελέτα με τυρί ή γιαούρτι. Το μεσημέρι κρέας ή ψάρι με σαλάτα και το βράδυ κασέρι ή φουντούκια ή αμύγδαλα ή γιαούρτι αν δεν έχω φάει το πρωί. Γενικά δεν πεινάω. Α παιρνω και μία βιταμίνη. Ελπίζω να βοήθησα λίγο. Προσπαθήστε , αξίζει τον κόπο ! σας το λέει μια πρώην χοντρή !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.095 δευτερόλεπτα

Syndication