Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ΘΕΜΑ: "Τι να μαγειρεψω σημερα;;"

Re: "Τι να μαγειρεψω σημερα;;" 16 Χρόνια 8 Μήνες πριν #5327

  • sofia68
  • Το Άβαταρ του/της sofia68
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 152
Οπου, το "ο,τι θες", αν ηταν φαι, θα ταιζε καθημερινα, ολη την Ελλαδα.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: εγραψε!!! Σωστη!!!
Αυτη ακριβως την απαντηση μου δινουν καθε φορα που ρωταω..."τι να σας φτιαξω αυριο"?... "οτι θες"!!! η απαντηση!!Τι να πεις...

Εγω σημερα εχω μπουτια αλανιαρας κοτας(βρασμενα αρχικα στη χυτρα και κατοπι στο φουρνο με λαδακι αλατι πιπερι ριγανιτσα λεμονακι) με σαλατα επιλογης(αντιδια μπροκολο η μαρουλι...οτι αρεσει στον καθενα)

Αυριο σολωμο ψητο με σαλατα...ειναι μιαμι μιαμι... :D
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: "Τι να μαγειρεψω σημερα;;" 16 Χρόνια 8 Μήνες πριν #5328

  • Nadina
  • Το Άβαταρ του/της Nadina
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 39
Roulaki πέτυχες διάνα!!!
"Τι θες να φάμε?"
"Ότι να ναι"
"Ε πες κάτι!"
"Δε με νοιάζει ρε παιδί μου, ότι θες" (!!!!!!!!!!!!!!!!)

Ρε κορίτσια........ μήπως θα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι που οι άντρες μας τα τρώνε όλα??? Γιατί αλλιώς θα μας στρίψει με αυτό το "ότι θες" !!!! hungry ngry hungry ngry hungry ngry
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: "Τι να μαγειρεψω σημερα;;" 16 Χρόνια 8 Μήνες πριν #5334

  • maraki23
  • Το Άβαταρ του/της maraki23
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 82
εγω αυριο λεω να κανω ενα ωραιοτατο ιμαμ(μελιτζανα 1/2 φλ 2υδ οποτε ειμαστε οκ!!!) hungry ngry
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: "Τι να μαγειρεψω σημερα;;" 16 Χρόνια 8 Μήνες πριν #5335

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
λοιπον αυτο το ποστ roulaki ειναι τελειο!! χρειαζεται οπωσδηποτε!!! να περνουμε κ καμια ιδεα γτ δε λεει!! :twisted: λοιπον εγω θα πω τι μαγειρεψα σημερα!! εκανα καλαμαρακια κοκκινιστα!για αυριο σκευτομαι κανενα ωραιοτατο μπιφτεκακι φουρνου με σαλτσα απο μανιταρια κ κρεμα γαλακτος!! hungry ngry
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: "Τι να μαγειρεψω σημερα;;" 16 Χρόνια 8 Μήνες πριν #5340

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Μμμμμμ!!! Αυτο με το μπιφτεκακι φουρνου, δεν ειναι ασχημο. θα το δρομολογισω για Σ/Κ. Σημερα εχω φρικασε (ταπερακι απο μανουλα).
Για αυριο λεω φασολακια λαδερα. Γυρω στα 8γρ. η μεριδα. Και τυρακι φετα, τελεια.
Ουφ, παει και το αυριανο....
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: "Τι να μαγειρεψω σημερα;;" 16 Χρόνια 8 Μήνες πριν #5341

  • athina_elpida
  • Το Άβαταρ του/της athina_elpida
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 50
Κορίτσια καλημέρα! :)
Μήπως να φτιάξουμε και ένα πόστ "τι να παραγγείλω σήμερα?" για μας τις ακαμάτρες νοικοκυρές και εργένισσες?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Γιατί μετά από 20 μέρες στην Άτκινς, θέλω να δηλώσω ότι ΒΑΡΕΘΗΚΑ τις παντσέτες από την διπλανή σουβλακερί!!!!! hungry ngry
Φιλια
Αθηνά
________________________________________
...χαμογελάτε! Κάνει τους άλλους να ανησυχούν....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.077 δευτερόλεπτα

Syndication