Ευθυμία μου , εδώ πάνω στην Αλεξανδρούπολη έχω ατμομάγειρα ! Η γιαγιά -που μου έστειλε και τις γαρδούμπες -μου τον είχε πάρει δώρο ! Και μαγειρεύω τα πάντα εκεί! Όλα τα ψητά δηλαδή !
Καλά,

nce

nce δεν υπήρχε η γαρδούμπα ! Άλλο πράμα ! Και έχω και άλλες 2 στην κατάψυξη !!!

ngry

ngry

ngry
Μα το είχα καημό το κοκορετσάκι ! Πουθενά εδώ πάνω δε μπορούσα να βρω..Και σε μερικές σουβλακερί / ψητοταβέρνες είχαν αλλά πουθενά φρέσκο!
Μωρέ "παπούτσι από τον τόπο σου" ......Γαρδουμπάκι γνήσιο & γάλακτος από την θεια -Κατερίνα στα Βίλια ! Γεια στα χέρια της ! congratualtions ngratualtions

nce
Ανάσταση Μαράκι ! Πραγματικά ! Και χωρίς καμία τύψη πλέον....Μα καμία !

ach

ach
Με τις υγείες μου ! Και στα δικά σας !

rdthanx sitepoint_smilie_v1_2 tepoint_smilie_v1_2