Κοριτσαρες, ειμαι σιγουρη, οτι οι περισσοτερες απο μας, ξυπνωντας το πρωι, ειναι ενα απο τα πρωτα πραγματα που σκεφτομαστε. "τι να μαγειρεψω σημερα;"
Για να παρουμε-οι παντρεμενες τουλαχιστον- την απαντηση: "ο,τι θες"
Οπου, το "ο,τι θες", αν ηταν φαι, θα ταιζε καθημερινα, ολη την Ελλαδα.
Επειδη, ομως, δυστυχως, δεν ειναι, και επειδη αρχισα να ξαναμπαινω σε μια σειρα μετα την μετακομιση, ξυπναω και παλι με την ιδια αιωνια απορια.
Ξεκινω λοιπον αυτο το θεμα,για να βοηθησω και να βοηθηθω, απο τις απανταχου μαγειρισες του φορουμ.

ouphug
Γραψτε εδω, τι εχετε σκοπο να μαγειρεψετε, ωστε να ταισετε και τον λοχο, να ταιστητε κι εσεις, και να μην ξεφυγετε απο την διατροφη.
Κανω την αρχη εγω!!! Αυριο λεω να τηγανισω συκωτι.

ngry

ngry