Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Κακοποίηση ζώων

Re: Κακοποίηση ζώων 16 Χρόνια 8 Μήνες πριν #4957

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
σε ευχαριστω nataly για τα καλα σου λογια! δυστηχως η ευτυχως κ εγω εχω μεγαλωσει οχι μεσα στη πολη με αποτελεσμα να περιτρυγυριζομαι απο ενα σωρο ζωα! κ οχι μονο σκυλακια κ γατακια αλλα καθε λογης ζωακι απο αυτα που τρωγονται εως αυτα της συντροφιας! καπου πιο πριν η nanage σωστα προαναφερε η ειναι σκληρη οτι γενικα η φυση ειναι σκληρη οποτε πρεπει να παρηγοριομαστε για τη σφαγη των ζωων! δεν αντιλεγω ισα ισα συμφωνω! μπορει να μας πληγωνει λιγο το θεαμα αλλα ειναι η τροφη μας κι εμας! το παραπονο που ηθελα απλα να εκφρασω ηταν η κακοποιηση των ζωων οχι μονο με το θανατο αλλα με αποτελεσμα ακομα κι αυτο,απο ασυνηδειτους ανθρωπους που καθημερινα βλεπουμε στηντλεοραση κ στο ιντερνετ ετσι απλα για θεαμα κ για "πλακα"-αν μπορει να θεωρηθει- η επειδη εχουμε τα νευρα μας η για χιλιους λογους! ολοι αυτοι οι λογοι κ οχι για αναγκη τροφης η λογους υγειας εγω τους κατακρινω κ τους θεωρω παραλογους! ειμαστε ολοι μια ενας κρικος στην αλυσιδα της τροφης κ πρεπει να τη σεβομαστε πριν σπασει!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.092 δευτερόλεπτα

Syndication