Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: τ.ε.ε.π.*Τραγικες επιπτωσεις εορταστικης περιοδου

Απ: τ.ε.ε.π.*Τραγικες επιπτωσεις εορταστικης περιοδου 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15746

  • lamare
  • Το Άβαταρ του/της lamare
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 312
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Μωρέ για να γλιτώσω εγώ πάλι από τη χθεσινή επίθεση του μπαμπά στο Melosa το ζαχαροπλαστείο στο Χαιδάρι,
μου πήρε κάτι κουλουράκια -- βρώμης, άγλυκα χωρίς ζάχαρη... Πήρε 5 και πλήρωσε 70 λεπτά ! Ήταν πολύ ελαφριά... Οπότε, υπέθεσα ότι δε θα έχει αλεύρι - ή αν έχει θα έχει ολικής γιατί είναι και γκριζο-καφέ.
Και σήμερα μου έρχεται να πάω πάλι επί σκοπού στο Χαιδάρι να πάρω μερικά να φάω το βράδυ με λίγο τυρί.
Και να τη ρωτήσω αυτήν την ανίδεη βέβαια..
Τί λέτε ;;;;
Male parta, male dilabuntur ~ Άσχημα χάνεται, ό,τι άσχημα αποκτάται.-
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: τ.ε.ε.π.*Τραγικες επιπτωσεις εορταστικης περιοδου 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15750

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
Πήγαινε πάρε πληροφορίες και πες μας και σε εμάς τα καημενούλια να πάμε και εμεις να πάρουμε τέτοια κουλουράκια. Σε έναν φούρνο που πήγα ζήτησα και πήρα κουλουράκια χωρίς ζάχαρη και με αλεύρι ολικής αλλά τα κοριτσάκια εδω στο forum μου έδωσαν συμβουλή να μην τα φάω. Οπότε μάθε πληροφορίες και αν ειναι ok όλοι βουρ στο ζαχαροπλάστειο σου.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: τ.ε.ε.π.*Τραγικες επιπτωσεις εορταστικης περιοδου 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15751

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Lamare στη συντηρηση δεν εισαι?Αρα και να εχει και λιγο αλευρι ε σιγα :D .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: τ.ε.ε.π.*Τραγικες επιπτωσεις εορταστικης περιοδου 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15754

  • lamare
  • Το Άβαταρ του/της lamare
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 312
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Χριστινάκι -- που αν κρίνω από το christinaki1989 έχουμε και την ίδια ηλικία-- δε ξέρω τί παίζει με μένα...
Έφαγα 2-3 μέρες τώρα, οπότε θεωρητικά ξεκινάω από την αρχή πάλι. Μετά από τόόσο καιρό -- 3χρόνια και κάτι- ναι είμαι στη συντήρηση.
Πριν 2 χρόνια, ήμουν ακριβώς εκεί που ήθελα. Και σε παλιά μου τζιν έμπαινα, όλα κομπλέ. Μετά δε ξέρω τί παίχτηκε. Τί άλλαξε. Ίσως το ότι ξέφυγα κανά 2 φορές, αλλά μετά πάλι πίσω στην Άτκινς - και μπορεί να άλλαξε νου ο μεταβολισμός. Οπότε προσπαθώ και γω να το διευθετήσω...
Γι' αυτό είπα τώρα, να φάω 2 και 3 μέρες, και όχι μία όπως έκανα, μπας και είναι πιο ισχυρό σοκ.
Και να είμαι πιο χαλαρή... Δηλαδή, να έχω και κάτι στη διατροφή που ικανοποιεί τον εγκέφαλο. Και ας στερούμαι τα υπόλοιπα.
Για μένα είναι η sweet n balance και το γάλα εβαπορέ που βάζω στο κακάο το πρωΐ. Αρκετό βέβαια βάζω. Αυτά. Μετά δε με νοιάζει να μη φάω και τίποτα.
Τί να πω.. Θα επιμείνω και θα δείξει.. Δεν έχω σκοπό να τη χαλάσω πάλι, γιατί τρώω σα να μην υπάρχει αύριο ! ΝΑ ΦΑΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ !!!!!
Α πα πα...Αν έχω γλυκάκι, τυράκι, καμιά μαγιονέζα -- της KRAFT που είναι και παχύρρευστη και πιο ωραία από του ΑΒ (είχα ξεχάσει πώς είναι η ΚΡΑΦΤ ! Ααααχχχ ερωτεύτηκα πάλι !) και φυσικά ΚΡΕΑΣ, δε θέλω τίποτε άλλο...!
Και ευτυχώς, τώρα που είμαι σπίτι -γιατί σπούδαζα έξω και θα γυρίσω πάλι σε καμιά 10αριά μέρες- μου φτιάχνει η μαμά και ψάρια, και κουνουπίδια και πράματα....Που βαριέμαι να τα κάνω..
ΑΥΤΑ !! :D :D
Male parta, male dilabuntur ~ Άσχημα χάνεται, ό,τι άσχημα αποκτάται.-
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν από lamare.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: τ.ε.ε.π.*Τραγικες επιπτωσεις εορταστικης περιοδου 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15757

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Lamare μου γλυκιά!!!!
Ξαναπάνε εκεί, και πες το γνωστό!
"Αχ, σας παρακαλώ, μπορείιτε να ρωτήσετε μέσα στο εργαστήριο, τι ακριβώς βάζουν στα κουλουράκια, γιατί πρόκειται για μια θεία, ή οποία έχει δυσανεξία, και αν έχει γλουτένη θα πεθάνει;"
Για να μην πάρουν την "θεια" στον λαιμό τους, θα σου πουν ακριβώς τι βάζουν.
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: τ.ε.ε.π.*Τραγικες επιπτωσεις εορταστικης περιοδου 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15760

  • lamare
  • Το Άβαταρ του/της lamare
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 312
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Ρώτησα την ξεΐγλωττη υπάλληλο, δεν ήξερε !!!!
Και έγραψα και mail, μια φόρμα συμπλήρωσα επίσης στο site, περιμένω απαντήσεις !!!!!!!!!!!!
Αλλιώς, μήτε που θα τα βάλω στο στόμα...

Αλλά, θέλουν φοβέρα για να μιλήσουν !!!
ΑΠΑΝΤΕΣ !!!
Male parta, male dilabuntur ~ Άσχημα χάνεται, ό,τι άσχημα αποκτάται.-
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.067 δευτερόλεπτα

Syndication