Χριστινάκι -- που αν κρίνω από το christinaki1989 έχουμε και την ίδια ηλικία-- δε ξέρω τί παίζει με μένα...
Έφαγα 2-3 μέρες τώρα, οπότε θεωρητικά ξεκινάω από την αρχή πάλι. Μετά από τόόσο καιρό -- 3χρόνια και κάτι- ναι είμαι στη συντήρηση.
Πριν 2 χρόνια, ήμουν ακριβώς εκεί που ήθελα. Και σε παλιά μου τζιν έμπαινα, όλα κομπλέ. Μετά δε ξέρω τί παίχτηκε. Τί άλλαξε. Ίσως το ότι ξέφυγα κανά 2 φορές, αλλά μετά πάλι πίσω στην Άτκινς - και μπορεί να άλλαξε νου ο μεταβολισμός. Οπότε προσπαθώ και γω να το διευθετήσω...
Γι' αυτό είπα τώρα, να φάω 2 και 3 μέρες, και όχι μία όπως έκανα, μπας και είναι πιο ισχυρό σοκ.
Και να είμαι πιο χαλαρή... Δηλαδή, να έχω και κάτι στη διατροφή που ικανοποιεί τον εγκέφαλο. Και ας στερούμαι τα υπόλοιπα.
Για μένα είναι η sweet n balance και το γάλα εβαπορέ που βάζω στο κακάο το πρωΐ. Αρκετό βέβαια βάζω. Αυτά. Μετά δε με νοιάζει να μη φάω και τίποτα.
Τί να πω.. Θα επιμείνω και θα δείξει.. Δεν έχω σκοπό να τη χαλάσω πάλι, γιατί τρώω σα να μην υπάρχει αύριο ! ΝΑ ΦΑΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ !!!!!
Α πα πα...Αν έχω γλυκάκι, τυράκι, καμιά μαγιονέζα -- της KRAFT που είναι και παχύρρευστη και πιο ωραία από του ΑΒ (είχα ξεχάσει πώς είναι η ΚΡΑΦΤ ! Ααααχχχ ερωτεύτηκα πάλι !) και φυσικά ΚΡΕΑΣ, δε θέλω τίποτε άλλο...!
Και ευτυχώς, τώρα που είμαι σπίτι -γιατί σπούδαζα έξω και θα γυρίσω πάλι σε καμιά 10αριά μέρες- μου φτιάχνει η μαμά και ψάρια, και κουνουπίδια και πράματα....Που βαριέμαι να τα κάνω..
ΑΥΤΑ !!