Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: τ.ε.ε.π.*Τραγικες επιπτωσεις εορταστικης περιοδου

Απ: τ.ε.ε.π.*Τραγικες επιπτωσεις εορταστικης περιοδου 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15677

  • lamare
  • Το Άβαταρ του/της lamare
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 312
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Venia καλημέρα !!

Για ΑΒ δε θυμάμαι, αλλά αν είσαι κάπου Βόρεια Ελλάδα, που πρυτανεύει ο Μασούτης Διαμαντής, θα τις βρεις σίγουρα !!
Male parta, male dilabuntur ~ Άσχημα χάνεται, ό,τι άσχημα αποκτάται.-
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: τ.ε.ε.π.*Τραγικες επιπτωσεις εορταστικης περιοδου 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15678

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Κορίτσια, πραγματικά! Είναι τόοοοοοοοοοοσο εύκολο να ξανακυλίσεις στον "τούρκο της αμαρτίας" που έλεγε και η συγχωρεμένη η Παγκράτη! Γι αυτό, πρέπει να έχεις ατσαλένια πειθαρχία τις πρώτες φορές. Μετά, ούτως η άλλως συνηθίζεις. Ρίχνεις ένα περιποιημένο φούσκωμα στην κοιλιά, ρίχνεις κι ένα μπινελίκι στον εαυτό σου που δεν κρατήθηκε, και ξανα αρχίζεις.
Εγώ έφαγα δύο μέρες. Ανήμερα και την δεύτερη μέρα, Κι όταν λέμε "εφαγα", εννοώ κανά μελομακάρονο (που να μην έσωνα) καμμιά πατατούλα, (που να μου κοβόταν το χέρι) λίγο ρυζάκι (που μαύρη να'ταν η ώρα).
Αποτέλεσμα; Την τρίτη το πρωί, δεν μου κούμπωνε το παντελόνι από το πρίξιμο, δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου, και γενικά ένιωθα σαν να με είχαν δείρει πέντε μπράβοι! Δύο μέρες αργότερα, είμαι μια χαρά. Ξεφούσκωσα, και συνήλθα! Και αναρρωτιέμαι αν άξιζε. Και απαντάω, πως όχι. Και τρέμω την στιγμή, στο τραπέζι της πρωτοχρονιάς, που θα με κυνηγάει η μάνα μου με το κομμάτι της βασιλόπιτας, για να φάω, έτσι "για το καλό".................
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: τ.ε.ε.π.*Τραγικες επιπτωσεις εορταστικης περιοδου 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15679

  • Venia
  • Το Άβαταρ του/της Venia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 76
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
Lamare δυστυχώς Αθήνα μένω και το δυστυχώς το λέω όχι για το ότι δεν έχουμε αυτά το super αλλά γιατί μένω Αθήνα!!

Ρουλάκι χρόνια πολλά, διάβαζα τα παλιά σου post και την έπαθα και εγώ όπως εσύ…..πείνα πείνα και τον Ιουδαίων που λένε τώρα είμαι οκ αλλά ρε παιδία τώρα έχω θέμα με το εντεράκι μου …… γ@#$%@## :twisted: :twisted:

Εγώ πάλι νομίζω ότι δεν θα ενδώσω ξανά ούτε για πρωτοχρονιά ούτε για τα φώτα ……θα φτιάξω και κανένα γλυκάκι από τα δικά σου τα ωραία, θα κάνω και λαχανοντολμάδες (χωρίς ρύζι ) ή κανένα αρνάκι φρικασέ που τρελαίνομαι θα έχω S&B στο ντουλάπι και φουντουκάκια και αν με πιάσει λύσσα (που το ξέρω από τώρα ότι δεν θα με πιάσει) θα φάω αυτά που μεταξύ μας δεν είναι και αυτό που λέμε κάνω δίαιτα ε???
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: τ.ε.ε.π.*Τραγικες επιπτωσεις εορταστικης περιοδου 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15680

  • ktp
  • Το Άβαταρ του/της ktp
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 138
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 8
Venia, fytro θα βρεις στο καρφουρ, τουλαχιστον στο Μαρουσι εγω ειχα βρει. Οσον αφορα το προβλημα που λες, εδω και πανω απο 2 βδομαδες, δεν τρωω σχεδον καθολου σοκολατα και παρολλαυτα ειμαι τακτικότατη καθημερινα. Απλά καθε μερα τρωω 3 κουταλιες λιναροσπορο. Περιπου 30γρ ειναι. (30γρ βαρος εννοω, οχι υδατανθρακων. απο υδατανθρακες εχει 2 στα 100). Εγγυημενα θα σε βοηθησει και με πολυ πιο φυσικο τροπο απο την σοκολατα. Ασε που με την σοκολατα, αν φας τετοια ποσοτητα που θα σε οδηγησει στη τουαλετα, να εισαι σιγουρη πως θα ακολουθειται και απο πονο στο εντερο και στομαχι και επισης θα γουργουριζει ηχηροτατα το συστηματακι σου ολη μερα. Οποτε καλυτερα στρεψου στο λιναροσπορο. Αγορασε τον σπασμενο καλυτερα και βαλε τον οπου θες. Εγω βαζω 1 κουταλια στο πρωινο μου ρουλοψωμακι (να σαι καλα ρουλακι), και βαζω και 2 κουταλιες πανω απο την σαλατα μου το μεσημερι, το οποιο την κανει πολυ νοστιμη γιατι μετα βαζω απο πανω λαδι και λεμονι και ο λιναροσπορος τα τραβαει και όταν το τρως σου δινει λίγο την αισθηση σαν να τρως διαλυμενο κρουτον. Γενικα παντως ειναι καλυτερη λυση απο τη σοκολατα. Θα με θυμηθεις.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: τ.ε.ε.π.*Τραγικες επιπτωσεις εορταστικης περιοδου 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15681

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
christinaki1989 έγραψε:
Παιδια εγω εχω παρει 3 s&b ωστε να υπαρχει επιτρεπωμενο γλυκο στο σπιτι.Τρωω καθε μερα μεχρι και μιση και ουτε με κολλαει ουτε τιποτα.Τρωω και φουντουκακια και αραπικα φυστικια ως σνακ.Και συνεχιζω να χανω.Επισης πολυυυυ νερο,πρωτοφανες για μενα.Αλλα πραγματι κανει δουλεια.Βεβαια θα πρεπει να παρω να κολλησω μια λεκανη στον πωπο μου γιατι εχω βαρεθει να πηγαινοερχομαι στο μπανιο :lol: :lol: :lol: :lol: !!!!!!

Σε Μαρινοπουλο θα βρεις τη μαυρη και σε μεγαλο καρφουρ θα βρεις και τη γαλακτος με φουντουκια....προσεχε ομως με την ποσοστητα!!!! :lol:
Εγω επειδη εχω ταραξει τη s&b τη συνηθισε πλεον ο οργανισμος μου και δε με πιανει κανενα απο τα γνωστα συμπτωματα :) !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: τ.ε.ε.π.*Τραγικες επιπτωσεις εορταστικης περιοδου 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15682

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
να σας ρωτήσω και εγώ έχω θέμα με το εντερο μου έκανα 3 ημέρες να παω τουαλέτα πρωτοφανές για μένα που πριν κάθε μέρα στην τουαλέτα πήγαινα. Παιζει ρόλο που εδω και 3 ημέρες έκοψα την σοκολάτα fytro? Eπειδη δεν θα παω σουπερ μαρκετ σήμερα μπορω να κάνω κάτι άλλο? Ισως να φαω καποιο γιαούρτι ή λιγο γάλα?
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.091 δευτερόλεπτα

Syndication