Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο!

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #8478

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά σου θα ναι... Τα κιλά εννοώ ε; Νόμος αυτό...

Εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι γιατί είναι τόσο δύσκολο να μείνεις μια ζωή πχ στους 60-80 υδατάνθρακες. Ίσως και παραπάνω αν έχεις μεγαλύτερες αντοχές και καλύτερο μεταβολισμό.

Δεν στη λέω, με ξέρεις. Απλά λέω μια αλήθεια. Ελπίζω να τα καταφέρεις και να μην μας ξαναχρειαστείς ποτέ ποτέ ποτέ.

Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία!
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #8556

  • giota_lowcarber
  • Το Άβαταρ του/της giota_lowcarber
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 13
Χαιρετώ!
Με έκπληξη διάβασα τα παραπάνω όσον αφορά την συντήρηση των κιλών. Για να είμαι ακριβής απογοητεύθηκα. Διότι δεν ξεκίνησα την Άτκινς για να την ακολουθήσω δια βίου. Όταν χάσω τα περιττά μου κιλά θέλω να τρώω όπως όλοι οι άνθρωποι, να μην στερούμαι τίποτα. Μπορώ να μετράω θερμίδες βέβαια, άλλο αυτό. Με άγχωσε το γεγονός ότι όταν τη σταματήσω θα πάρω πίσω τα κιλά, γιατί αν ισχύει αυτό...τότε καλύτερα να μην την άρχιζα.
Αγαπητή Marina, θεωρείς απίθανο να γίνει συντήρηση της απώλειας με κάποια άλλη διατροφη; Διότι έτσι όπως το εξέφρασες, δεν άφησες περιθώρια.
Περιμένω απάντηση, ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #8558

  • eva7
  • Το Άβαταρ του/της eva7
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 56
Θα σας πρότεινα να διαβάσετε το παρακάτω post

[url:2ccggh7z]lowcarblife.org/viewtopic.php?f=9&t=723&...AE%CE%BD%CE%B5%CF%82[/url]

Ίσως η ιστορία του Capoman αποτελέσει έμπνευση και για σας
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #8561

  • mary
  • Το Άβαταρ του/της mary
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 100
Γιώτα μου ο κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός. Η Marina προφανώς θέλει να σου πει οτι αν έχεις σκοπό να ξαναγυρίσεις στις υπερβολικές ποσότητες υδατανθράκων με τις οποίες τρέφεται ο μέσος Έλληνας, τζάμπα κόπος θα πάρεις πίσω τα κιλά που έχασες. Εγώ ξεκίνησα την Ατκινς τέλος Οκτωβρίου. Μέσα σε 2 μήνες είχα χάσει 9 κιλά. Έτσι από 79 πήγα 70. Ένα ζήτημα υγείας με ανάγκασε να διακόψω. Όχι απότομα όμως. Προχώρησα στις επόμενες φάσεις της διατροφής μας και μπήκα στη συντήρηση 80-100 υδατάνθρακες 1600 θερμίδες αυτά είναι τα όριά μου. Είμαι εκεί 4 μήνες. Πήρα μόνο 2 κιλά τα οποία είναι υγρά (μια τα χάνω μια τα βρίσκω) . Προσέχω βέβαια, ζυγίζομαι κάθε μέρα και όταν δω τη ζυγαριά να παίρνει την ανιούσα, κάνω 2-3 μέρες ενεργοποίηση και έρχομαι στα ίσα μου. Γιατί ξέρεις το χειρότερο κιλό είναι το πρώτο κιλό. Οταν το εξοντώσεις δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Σημειωτέον τρώω τα παντα εκτός από ζαχαρη και λευκό αλεύρι (τρώο ολικής).
[url][/url]www.diaet-ticker.de] [/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #8562

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Giota μου, αν η προηγουμενη διατροφη σου, ειχε σχεδον καθε μερα μακαροναδα, 2-3 φετες ψωμι, πιτογυρα, πιλαφια, πατατες, αναψυκτικα κανονικα, και γλυκα, τοτε λυπαμαι που θα στο πω, ΝΑΙ, θα παρεις πισω οοοολα σου τα κιλα, και καποια παραπανω.
Σκοπος της διατροφης, ειναι να αποτοξινωθεις απο αυτα που κανουν κακο στον οργανισμο σου. Και μετα απο 1 1/2 χρονο στην ατκινς, απο ιδια πειρα στο λεω, αποτοξινωνεσαι. Ζω μια χαρα χωρις λευκο αλευρι, χωρις ζαχαρη, και χωρις ασπρα μακαρονια και χωρις αναψυκτικα με ζαχαρη. Στη δια βιου συντηρηση που ειμαι, θα τυχει να φαω και καμια πατατα αν βγω εξω, κανενα παγωτακι, κλπ. Οχι οτι τα ζηταω κι ολας!!! Αν τυχει ομως, θα φαω.
Αν εσυ, θεωρεις οτι δεν θα αλλαξει η οπτικη σου γωνια για τους υδατανθρακες, σταματαεδω! Δεν ξερω ομως τι ειναι προτιμοτερο. Να μετρας μια ζωη θερμιδες και να ψοφας της πεινας, ή να μετρας μονο υδατανθρακες και να εισαι καλα, και σε κιλα, και σε υγεια.... :?:
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #8569

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Καλημέρα κορίτσια. Ορθώς τα θέσατε. Βλέπω έχουμε βάλει γερές βάσεις. :D

Γιώτα μου το κακό με την Άτκινς είναι ότι παρουσιάζεται στα μέσα ως δίαιτα. Και μάλιστα ως δίαιτα ταχείας απώλειας. Την κάνεις χάνεις μερικά κιλάκια και αυτό είναι. Κανείς δεν σου λέει πως μετά πρέπει να την συντηρήσεις.

Το παράλογο της υποθέσεως είναι πως με τις υποθερμιδικές όλοι τονίζουν πως μετά δεν πρέπει να επιστρέψουμε σε μεγάλο αριθμό θερμίδων γιατί θα ξαναπάρουμε το βάρος που χάσαμε. Τι είναι αυτό λοιπόν που σε έκανε να πιστέψεις πως επιστρέφοντας σε μεγάλο αριθμό υδατανθράκων δεν θα ξαναπάρεις τα κιλά που έχασες;

Δεν υπάρχουν μαγικά φίλτρα και κόλπα. Υπάρχει αφοσίωση. Δυστυχώς δεν γεννηθήκαμε όλοι με μεταβολισμό γαζέλας. Οπότε ή αφοσιώνεσαι σε μια υποθερμιδική ή στην Άτκινς ή όπου αλλού σε βολέψει. Για αυτό στον τίτλο του σάιτ υπάρχει η λέξη life δηλαδή ζωή. Άπαξ και μπεις στην Άτκινς θα πρέπει μια ζωή να κάνεις Άτκινς. Μια ζωή θα πρέπει να προσέχεις τους υδατάνθρακες και σαφώς αν γυρίσεις στις ποσότητες που προτείνουν οι διατροφολόγοι θα δεις την ζυγαριά να αλλάζει.

Ένα από τα πρώτα σάιτς που πέτυχα στο google για υπολογισμό των βασικών μου αναγκών σε υδατάνθρακες έδωσε το εξής :

[url:2d4tw2mt]www.healthcalculators.org/calculators/carbohydrate.asp[/url]
Your daily Carbohydrate requirement is: 290 grams.

Κάποιος μας κάνει πλάκα δεν εξηγείται αλλιώς... Η mary στην φάση συντήρησης και είναι 80-100. Εγώ με το χρόνιο νόσημα στους 10-12 με όριο το 25 -μεχρι εκεί δεν αρχίζουν τα άσχημα συμπτώματα. Μια ζωή ναι. Όπως είπε και το Ρουλάκι, απλά πλέον δεν μας κάνουν αίσθηση οι τροφές με υψηλούς υδατάνθρακες.

Μακάρι να είχες διαβάσει λίγο περισσότερο πριν, για να μην έπαιρνες τέτοια απογοήτευση. Εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι και αν αποφασίσεις. :)
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.084 δευτερόλεπτα

Syndication