Giota μου, αν η προηγουμενη διατροφη σου, ειχε σχεδον καθε μερα μακαροναδα, 2-3 φετες ψωμι, πιτογυρα, πιλαφια, πατατες, αναψυκτικα κανονικα, και γλυκα, τοτε λυπαμαι που θα στο πω, ΝΑΙ, θα παρεις πισω οοοολα σου τα κιλα, και καποια παραπανω.
Σκοπος της διατροφης, ειναι να αποτοξινωθεις απο αυτα που κανουν κακο στον οργανισμο σου. Και μετα απο 1 1/2 χρονο στην ατκινς, απο ιδια πειρα στο λεω, αποτοξινωνεσαι. Ζω μια χαρα χωρις λευκο αλευρι, χωρις ζαχαρη, και χωρις ασπρα μακαρονια και χωρις αναψυκτικα με ζαχαρη. Στη δια βιου συντηρηση που ειμαι, θα τυχει να φαω και καμια πατατα αν βγω εξω, κανενα παγωτακι, κλπ. Οχι οτι τα ζηταω κι ολας!!! Αν τυχει ομως, θα φαω.
Αν εσυ, θεωρεις οτι δεν θα αλλαξει η οπτικη σου γωνια για τους υδατανθρακες, σταματαεδω! Δεν ξερω ομως τι ειναι προτιμοτερο. Να μετρας μια ζωη θερμιδες και να ψοφας της πεινας, ή να μετρας μονο υδατανθρακες και να εισαι καλα, και σε κιλα, και σε υγεια....

: