Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο!

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #8608

  • eva7
  • Το Άβαταρ του/της eva7
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 56
Η καθεμία σας με κάλυψε και σε διαφορετικό κομμάτι.
Σίγουρα το μέτρο για μένα είναι το σημαντικότερο όλων. Το θέμα είναι να καταφέρνουμε να ικανοποιούμε τις ανάγκες μας χωρίς υπερβολές και φυσικά να σταματήσουμε να βλέπουμε το φαγητό ως απόλαυση. Προσωπικά αυτό θεωρώ πως είναι το παν.
Όσον αφορά το τι έτρωγαν κάποτε οι άνθρωποι, όταν δεν υπήρχαν όλα αυτά τα βλαβερά και επεξεργασμένα, να προσθέσω ότι επίσης κανένας δεν μου εγγυάται και για την ποιότητα των κρεάτων και λαχανικών σήμερα εκτός αν κάποιος μου πει ότι τα λαχανικά που τρώει τα καλλιεργεί μόνος του και ξέρει τι παράγει κι αν τα ραντίζει όπως επίσης το κρέας που τρώει είναι από ζώα που εκτρέφει μόνος του και ξέρει τι τα ταϊζει.
Για παράδειγμα αν αναρωτηθώ τι είναι καλύτερο, μια φέτα ψωμί ολικής που θα φτιάξω εγώ με 60% υδατάνθρακες ή ένα τυποποιημένο λουκάνικο με 0 υδατάνθρακες, ποια είναι η απάντηση;
Επειδή λοιπόν, δεν είναι πάντα σκόπιμο να συγκρίνουμε το τι έτρωγαν και πώς ζούσαν οι άνθρωποι στο παρελθόν, θα πρέπει μάλλον να βρούμε μια μέση λύση, τη λύση που ταιριάζει στον καθένα μας, με τις υπάρχουσες συνθήκες αλλά και τη ζωή του καθενός ώστε να προσαρμόσουμε ο καθένας τη διατροφή του στις ιδιαίτερες ανάγκες του.
Μην ξεχνάμε ότι κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός, άλλες ανάγκες έχει πχ ένας 25χρονος πρωταθλητής στίβου, άλλες ένας 70χρονος συνταξιούχος, άλλες ένας μαθητής 10 ετών κι άλλες μια 35χρονη εργαζόμενη μητέρα, οπότε διαφορετικές και οι ενεργειακές απαιτήσεις κάθε οργανισμού.
Σκοπός είναι να εκπαιδεύσουμε τους εαυτούς μας, σε διατροφικά πρότυπα που θα μας χαρίσουν υγεία ακόμη κι αν για κάποιους αυτό σημαίνει να κάνουν εντελώς διαφορετική διατροφή από εμάς!
Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη, φυσικά σεβαστή η άποψη του καθενός.
Και κάτι τελευταίο, ας βάλουμε περισσότερη κίνηση στη ζωή μας.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #8609

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Κορίτσια ωραία εξελίσσεται η συζήτηση αλλά υπάρχει κάτι που μόνο η stef έχει αναφέρει εμμέσως πλην σαφώς.

Σήμερα είδα μια γιαγιά στο σούπερ μάρκετ, 100 παρά κάτι με αυξημένη χοληστερίνη όπως είπε στην πωλήτρια, που έψαχνε κάτι γλυκό αλλά λάιτ. Η πωλήτρια την πήγε σε κάτι... σοκολάτες μαύρες. Ναι την μπλε της παυλίδης της πρότεινε. Δεν επενέβην, είχε ήδη πάει 9,15 και έπρεπε να ανοίξω το γραφείο, αλλά μπορεί να μου πει κανείς το ηθικό δίδαγμα;

Όταν μεγαλώνεις με λάθος νοοτροπία, όταν παρουσιαστεί το πρόβλημα θα είναι πολύ αργά για να το διορθώσεις.

Ο καθένας σας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει. Μάλλον ότι τον βολεύει. Τα αρχαία ρητά μπορούμε να τα ερμηνεύουμε όπως μας αρέσει. Όπως ακούγεται καλύτερα στα αυτιά μας. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό.

Με λέτε αυστηρή και απόλυτη. Είμαι ο νο1 διαλλακτικός άνθρωπος. Κλασική ζυγός, η χαρά του παιδιού. Όμως κουβαλάω ένα χρόνιο νόσημα. Και αν ήξερα για την διατροφή από μικρή, πριν ακόμη παρουσιαστεί μια και υπάρχει ανεπίσημη κληρονομικότητα στην ασθένεια, τώρα δεν θα το είχα. Ή θα το είχα ίσως θεραπεύσει αν την έκανα με το που παρουσιάστηκε. Αλλα προφανώς η κοινωνία προτίμησε να με προμηθεύει με πατάτες τηγανητές και τόνους χάπια.

Εγώ όταν δίνω υδατάνθρακα σε άνθρωπο, αισθάνομαι ότι του δίνω θάνατο. Δεν κάνω πλάκα. Βλέπω κόσμο να τρώει γλυκά ή δήθεν υγιεινά πράγματα και είναι σαν να βλέπω την απόφραξη αρτηριών σαν άλλος Τειρεσίας. Να κάνω εγώ παιδί και να του δίνω υδατάνθρακες; Μόνο τους απαραίτητους και πάντα όσο το δυνατόν λιγότερους. Αν μη τι άλλο είναι ο μόνος άνθρωπος που θα δικαιούμαι να επηρρεάσω την ζωή του και δεν σκοπεύω να το οδηγήσω στην υδατανθρακική αγχόνη.

Εδώ είναι και η ουσία. Who cares τι πιστεύετε; Who cares για εσάς; Δεν το λέω απαξιωτικά, ούτε με κακία. Δική σας είναι η ζωή, κάντε την ότι θέλετε. Θέλετε υποθερμιδική; Θέλετε 300 υδατάνθρακες; Δικαίωμά σας. Η απόφασή σας δεν επηρρεάζει την δική μου ζωή. Την δική σας επηρρεάζει.

Εμείς είμαστε εδώ για να βοηθάμε ανθρώπους που ΗΔΗ έχουν καταλάβει ότι οι υδατάνθρακες είναι κακό πράγμα. Δεν κάνουμε πλύση εγκεφάλου, δεν θέλουμε να αλλάξουμε την γνώμη κανενός. Γεγονότα παραθέτουμε. Αν θέλετε τα βλέπετε, αν όχι κλείστε τα μάτια. Ειλικρινά δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με αυτό!

Αυστηρή ξε-αυστηρή δεν με νοιάζει. Έτσι είναι, έτσι τα λέω. Στην υγεία δεν χωράνε γλυκουλινιές...
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #8610

  • MariaA
  • Το Άβαταρ του/της MariaA
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 19
Ακολουθω την Ατικινς απο τον Ιανουαριο και εχω χασε 25 κιλα.
Ηθελα μονο να καταθεσω την εμπειρια μου για οπσες κοπελες προβληματιζονται.Μεσα σε αυτο το διαστημα(απο Ιανουαριο μεχρι σημερα Ιουνιο)και για 1,5 ολοκληρο μηνα λογω προσωπικων θεματων χαλαρωσα αρκετα και απο 20 υδατανθρακες εφτασα σταδιακα μεσο ορο γυρω στους 60-80(καποιες μερες και 100-120).
Σταματησα μεν να χανω αλλά δεν πηρα ουτε 1 κιλοκαι πιστεψτε με 80 υδατανθρακες ετρωγα απο ολα.
Μην σκεφτεστε απο τωρα τι θα κανετε στη συνεχεια.Δε σας κυνηγαει κανεις,παρτε χαλαρα το θεμα και σιγα σιγα θα βγουν οι υδατανθρακες απο τη ζωη σας.
Εγω προσωπικα ακομα τα εχω τα κιλακια μου αλλα επανηλθα δυναμικα με στοχο την απωλεια οσο περισσοτερων κιλων μπορω μεχρι να μεινω ξανα εγκυος.Απο εκει και περα σκεφτομαι οτι το μοτιβο Ατκινς θα το διατηρησω σαν τροπο ζωης.Οι υδαντανθρακες αποδεδειγμενα με παχαινουν.Εχω κανει διαιτες και διαιτες στο παρελθον.Εχω ψομολυσσαξει στην κυριολεξια για να χανω το πολυ 3 κιλα το μηνα μετρωντας ολη μερα φλιτζανια και γραμμαρια φαγητου και να λαχταραω μακαροναδες και γλυκα.Δε σκοπευω να γυρισω πισω σε κατι εντελως ανωφελο.
Η Ατκινς πρεπει να ειναι τροπος ζωης αλλιως δεν εχει νοημα.
Σας φιλω και σας ευχομαι καλη επιτυχια
(Δυστηχως λογω ελειψης χρονου δεν προλαβαινω να συμμετεχω συχνα ομως σας παρακολουθω και σας ευχαριστω για ολα).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 6 Ημέρες πριν #8614

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Πολυ ωραια και σωστα, οοοοοσα ειπωθηκαν. Εγω ομως θα στεναχωρησω καποιους. Εγω προσωπικα, εχω αναγαγει την ατκινς, σε τροπο ζωης. Ορκιστηκα στον εαυτο μου, γιατι τελικα ειναι ο,τι πιο ιερο εχουμε, οτι θα ακολουθησω την διατροφη, μεχρι να πεθανω. Και δεν εννοω κατω απο 20. Εμενα το οριο μου, ειναι 60-80γρ. Και οπως ειπε η maria A, με 60-80γρ, τρως σχεδον τα παντα. Απλα αποφασισα, να μην ξαναφαω επεξεργασμενο υδατανθρακα. Δλδ, λευκο αλευρι και ζαχαρη. Σιγα το τραγικο!!!!
Χτες ειχα μια συζητηση με την κουμπαρα μου. Λεγαμε λοιπον, οτι τα προιοντα ολικης, πχ κριθαροκουλουρα, ειναι πολυ πιο νοστιμα απο τα απλα. Και μας γεννηθηκε η εξης απορια. Το αλευρι, στην λευκη του μορφη, χρειαζεται μια πιο δυσκολη επεξεργασια απο το ολικης. (διαχωρισμος του καρπου απο τον φλοιο, κλπ). Το ολικης, ειναι αυτο που λεει η λεξη. "Ολικης". Δηλαδη, τα αλεθουμε ολα. Τωρα, αφου το ολικης, και τα προιοντα τους, ειναι πιο ευκολο να κατασκευαστουν απο το λευκο, και με λιγοτερη φιρα,γιατι, τα "λευκα" προιοντα ειναι φτηνοτερα απο τα ολικης; Στο σουπερ πχ, το αλευρι εχει περιπου τη μιση τιμη απο το ολικης.
Και κατεληξα στο συμπερασμα, οτι τα επεξεργασμενα αλευρα, δημιουργουν εθισμο. Ενω τα αλλα, που ειναι και πιο υγιεινα, οχι. Αρα, συμφερει να προωθεις ενα προιον, που μπορει να σου κοστιζει ακριβοτερα στην κατασκευη, αλλα θα κανεις τον αλλο, να το αγοραζει ξανα και ξανα και ξανα, γιατι απλα ειναι τζανκυ πια. Τον ιδιο τροπο σκεψης, εχουν και αυτοι που προωθουν τα ναρκωτικα.
Σορυ λοιπον, αλλα για 40 χρονια, επεφτα ξανα και ξανα στην παγιδα τους. Οχι πια!!!!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 2 Ημέρες πριν #8645

  • Capoman
  • Το Άβαταρ του/της Capoman
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 38
Δεν υπάρχει λόγος φανατισμού παιδιά.. Τα πράγματα είναι απλά. Με 60-80-100 υ/α δεν παίρνεις κιλό δεν χάνεις κιλό.. Το από που θα τους πάρει ο κάθε ένας πρόβλημά του.. Το έχω ξαναπεί φέρτε όποιος θέλει όποιον γιατρό θέλει να μου πει ότι επειδή δεν θέλω να ακουμπήσω ξανά ζυμαρικά-πατάτες και λευκό αλεύρι θα πεθάνω... ΤΕΛΟΣ..
Τώρα όσο αφορά το πόσο απόλυτη είναι η Marina είναι τόσο όσο θα ήταν ο κάθε ένας μας που απλά με μία διατροφή βρήκε την υγεία του αφήνοντας πίσω όλα τα προβλήματα, τα τσουβάλια χάπια, τα πεταμένα λεφτά σε γιατρούς του συστήματος, τις άσχημες ώρες μιας δύσκολης ζωής κλπ κλπ κλπ.. Εεεεε οκ εγώ δεν θα ήμουν απλά απόλυτος στη θέση της (που δεν είναι και απόλυτη επειδή λέει την άποψή της, εδώ που τα λέμε ... ) αλλά Ούνος..!!! Γιατί καλά τα λέμε εμείς οι απλά χοντροί/ες πρώην, νυν κλπ αλλά ακόμα και εμείς νομίζω πως είμαστε λιγάκι εξοργισμένοι για την απάτη της υπερκατανάλωσης από βλαβερά σκ@τ@ που μας έμαθε το σύστημα να κατεβάζουμε και μετά να μας σπρώχνει στο ποιο τεράστιο σύστημα του πως θα τα χάσεις ... ΤΕΡΑΣΤΙΑ βιομηχανία λέμε. Το να κρατάς χαμηλά τους υ/α στη διατροφή σου λοιπόν είναι απλά αυτό που ΟΛΟΙ πάντα ακούγαμε : Η ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ

Γιατί παιδιά για μένα ειδικά μετά τους πρώτους μήνες, ΑΤΚΙΝΣ= ΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ. Αυτό κάνω αυτό λέω. ;)
Φιλιά σε όλους.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #12929

  • Marios
  • Το Άβαταρ του/της Marios
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 31
Marina\n
Σήμερα είδα μια γιαγιά στο σούπερ μάρκετ, 100 παρά κάτι με αυξημένη χοληστερίνη όπως είπε στην πωλήτρια, που έψαχνε κάτι γλυκό αλλά λάιτ. Η πωλήτρια την πήγε σε κάτι... σοκολάτες μαύρες. Ναι την μπλε της παυλίδης της πρότεινε. Δεν επενέβην, είχε ήδη πάει 9,15 και έπρεπε να ανοίξω το γραφείο, αλλά μπορεί να μου πει κανείς το ηθικό δίδαγμα;

Όταν μεγαλώνεις με λάθος νοοτροπία, όταν παρουσιαστεί το πρόβλημα θα είναι πολύ αργά για να το διορθώσεις.



Τι να διορθώσει τώρα; Μετά τα 100; Χαχά! Να κάνουμε και κανένα αστείο! :)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.076 δευτερόλεπτα

Syndication