Πολυ ωραια και σωστα, οοοοοσα ειπωθηκαν. Εγω ομως θα στεναχωρησω καποιους. Εγω προσωπικα, εχω αναγαγει την ατκινς, σε τροπο ζωης. Ορκιστηκα στον εαυτο μου, γιατι τελικα ειναι ο,τι πιο ιερο εχουμε, οτι θα ακολουθησω την διατροφη, μεχρι να πεθανω. Και δεν εννοω κατω απο 20. Εμενα το οριο μου, ειναι 60-80γρ. Και οπως ειπε η maria A, με 60-80γρ, τρως σχεδον τα παντα. Απλα αποφασισα, να μην ξαναφαω επεξεργασμενο υδατανθρακα. Δλδ, λευκο αλευρι και ζαχαρη. Σιγα το τραγικο!!!!
Χτες ειχα μια συζητηση με την κουμπαρα μου. Λεγαμε λοιπον, οτι τα προιοντα ολικης, πχ κριθαροκουλουρα, ειναι πολυ πιο νοστιμα απο τα απλα. Και μας γεννηθηκε η εξης απορια. Το αλευρι, στην λευκη του μορφη, χρειαζεται μια πιο δυσκολη επεξεργασια απο το ολικης. (διαχωρισμος του καρπου απο τον φλοιο, κλπ). Το ολικης, ειναι αυτο που λεει η λεξη. "Ολικης". Δηλαδη, τα αλεθουμε ολα. Τωρα, αφου το ολικης, και τα προιοντα τους, ειναι πιο ευκολο να κατασκευαστουν απο το λευκο, και με λιγοτερη φιρα,γιατι, τα "λευκα" προιοντα ειναι φτηνοτερα απο τα ολικης; Στο σουπερ πχ, το αλευρι εχει περιπου τη μιση τιμη απο το ολικης.
Και κατεληξα στο συμπερασμα, οτι τα επεξεργασμενα αλευρα, δημιουργουν εθισμο. Ενω τα αλλα, που ειναι και πιο υγιεινα, οχι. Αρα, συμφερει να προωθεις ενα προιον, που μπορει να σου κοστιζει ακριβοτερα στην κατασκευη, αλλα θα κανεις τον αλλο, να το αγοραζει ξανα και ξανα και ξανα, γιατι απλα ειναι τζανκυ πια. Τον ιδιο τροπο σκεψης, εχουν και αυτοι που προωθουν τα ναρκωτικα.
Σορυ λοιπον, αλλα για 40 χρονια, επεφτα ξανα και ξανα στην παγιδα τους. Οχι πια!!!!