Καλημέρα κορίτσια. Ορθώς τα θέσατε. Βλέπω έχουμε βάλει γερές βάσεις.
Γιώτα μου το κακό με την Άτκινς είναι ότι παρουσιάζεται στα μέσα ως δίαιτα. Και μάλιστα ως δίαιτα ταχείας απώλειας. Την κάνεις χάνεις μερικά κιλάκια και αυτό είναι. Κανείς δεν σου λέει πως μετά πρέπει να την συντηρήσεις.
Το παράλογο της υποθέσεως είναι πως με τις υποθερμιδικές όλοι τονίζουν πως μετά δεν πρέπει να επιστρέψουμε σε μεγάλο αριθμό θερμίδων γιατί θα ξαναπάρουμε το βάρος που χάσαμε. Τι είναι αυτό λοιπόν που σε έκανε να πιστέψεις πως επιστρέφοντας σε μεγάλο αριθμό υδατανθράκων δεν θα ξαναπάρεις τα κιλά που έχασες;
Δεν υπάρχουν μαγικά φίλτρα και κόλπα. Υπάρχει αφοσίωση. Δυστυχώς δεν γεννηθήκαμε όλοι με μεταβολισμό γαζέλας. Οπότε ή αφοσιώνεσαι σε μια υποθερμιδική ή στην Άτκινς ή όπου αλλού σε βολέψει. Για αυτό στον τίτλο του σάιτ υπάρχει η λέξη life δηλαδή ζωή. Άπαξ και μπεις στην Άτκινς θα πρέπει μια ζωή να κάνεις Άτκινς. Μια ζωή θα πρέπει να προσέχεις τους υδατάνθρακες και σαφώς αν γυρίσεις στις ποσότητες που προτείνουν οι διατροφολόγοι θα δεις την ζυγαριά να αλλάζει.
Ένα από τα πρώτα σάιτς που πέτυχα στο google για υπολογισμό των βασικών μου αναγκών σε υδατάνθρακες έδωσε το εξής :
[url:2d4tw2mt]
www.healthcalculators.org/calculators/carbohydrate.asp[/url]
Your daily Carbohydrate requirement is: 290 grams.
Κάποιος μας κάνει πλάκα δεν εξηγείται αλλιώς... Η mary στην φάση συντήρησης και είναι 80-100. Εγώ με το χρόνιο νόσημα στους 10-12 με όριο το 25 -μεχρι εκεί δεν αρχίζουν τα άσχημα συμπτώματα. Μια ζωή ναι. Όπως είπε και το Ρουλάκι, απλά πλέον δεν μας κάνουν αίσθηση οι τροφές με υψηλούς υδατάνθρακες.
Μακάρι να είχες διαβάσει λίγο περισσότερο πριν, για να μην έπαιρνες τέτοια απογοήτευση. Εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι και αν αποφασίσεις.