Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο!

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #8569

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Καλημέρα κορίτσια. Ορθώς τα θέσατε. Βλέπω έχουμε βάλει γερές βάσεις. :D

Γιώτα μου το κακό με την Άτκινς είναι ότι παρουσιάζεται στα μέσα ως δίαιτα. Και μάλιστα ως δίαιτα ταχείας απώλειας. Την κάνεις χάνεις μερικά κιλάκια και αυτό είναι. Κανείς δεν σου λέει πως μετά πρέπει να την συντηρήσεις.

Το παράλογο της υποθέσεως είναι πως με τις υποθερμιδικές όλοι τονίζουν πως μετά δεν πρέπει να επιστρέψουμε σε μεγάλο αριθμό θερμίδων γιατί θα ξαναπάρουμε το βάρος που χάσαμε. Τι είναι αυτό λοιπόν που σε έκανε να πιστέψεις πως επιστρέφοντας σε μεγάλο αριθμό υδατανθράκων δεν θα ξαναπάρεις τα κιλά που έχασες;

Δεν υπάρχουν μαγικά φίλτρα και κόλπα. Υπάρχει αφοσίωση. Δυστυχώς δεν γεννηθήκαμε όλοι με μεταβολισμό γαζέλας. Οπότε ή αφοσιώνεσαι σε μια υποθερμιδική ή στην Άτκινς ή όπου αλλού σε βολέψει. Για αυτό στον τίτλο του σάιτ υπάρχει η λέξη life δηλαδή ζωή. Άπαξ και μπεις στην Άτκινς θα πρέπει μια ζωή να κάνεις Άτκινς. Μια ζωή θα πρέπει να προσέχεις τους υδατάνθρακες και σαφώς αν γυρίσεις στις ποσότητες που προτείνουν οι διατροφολόγοι θα δεις την ζυγαριά να αλλάζει.

Ένα από τα πρώτα σάιτς που πέτυχα στο google για υπολογισμό των βασικών μου αναγκών σε υδατάνθρακες έδωσε το εξής :

[url:2d4tw2mt]www.healthcalculators.org/calculators/carbohydrate.asp[/url]
Your daily Carbohydrate requirement is: 290 grams.

Κάποιος μας κάνει πλάκα δεν εξηγείται αλλιώς... Η mary στην φάση συντήρησης και είναι 80-100. Εγώ με το χρόνιο νόσημα στους 10-12 με όριο το 25 -μεχρι εκεί δεν αρχίζουν τα άσχημα συμπτώματα. Μια ζωή ναι. Όπως είπε και το Ρουλάκι, απλά πλέον δεν μας κάνουν αίσθηση οι τροφές με υψηλούς υδατάνθρακες.

Μακάρι να είχες διαβάσει λίγο περισσότερο πριν, για να μην έπαιρνες τέτοια απογοήτευση. Εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι και αν αποφασίσεις. :)
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #8572

  • sylvioula
  • Το Άβαταρ του/της sylvioula
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 56
κορίτσια πολύ χαίρομαι που έγινε αυτή η συζήτηση.
Νομίζω ότι είμαστε πολλές οι καινούριες, που δεν έχουμε πολλά κιλά κι αγχωνόμαστε πώς θα το χειριστούμε όταν φτάσουμε το στόχο μας.
Δε μας λέτε οι παλιές όπως μας είπε η Μαίρη πόσους υδατάνθρακες τρώτε στη συντήρηση και τι είδους; Έτσι να πάρουμε κουράγιο βρε παιδί μου!!!
thank you thank you sylvia sitepoint_smilie_v1_2 P
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #8582

  • giota_lowcarber
  • Το Άβαταρ του/της giota_lowcarber
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 13
Κορίτσια,

ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας και συγχωρέστε με, όχι για την δυσπιστία μου, αλλά για την τσαντίλα που έβγαλα. Κατανοείτε φαντάζομαι ότι η απώλεια και η συντήρηση των κιλών δεν είναι εύκολη υπόθεση, οπότε πολλές φορές δεν μπορώ να αποφύγω την φρίκη...με παίρνει από κάτω.
Το σημαντικό πλέον είναι ότι ηρέμησα, το είδα πιο θετικά και άφησα το χρόνο να δείξει. Άλλωστε, ας φτάσω πρώτα στην τέταρτη φάση...ίσως οι υδατάνθρακες να είναι αρκετοί για μένα και να μην προβληματιστώ για τη συνέχεια.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την υπομονή και τις μακροσκελείς απαντήσεις σας! Εύχομαι όλοι μας να πραγματοποιήσουμε τους στόχους μας!

Φιλικά
Γιώτα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #8583

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
kaλησπερα γιωτα κι απο μενα! δεν εχω να προσθεσω κι εγω κατι παραπανω απο αυτα που τα κοριοτσια ειπαν! απλα ηθελα να πω σε εσενα κ στη stefart που αρχισε την ερωτηση, οτι θεωρω οτι καταβαλεστε απο φοβους εντελως τσαμπα οταν το οριο ενος υγειςες φυσιολογικου κ ενεργους ανθρωπου μετα την διαιτα θα δειτε οτι ειναι καπου στο 70 -100! αυτο σημαινει οπως πολλες φορες εχουμε ξαναπει οτι μπορειτε να τρωτε τα παντα χωρις να στερηστε αγαπημενες γευσεις! χωρις αυτο να σημαινει οτι θα γινεται καταχρηση βεβαια! αλλα αυτο δεν καταλαβαινω που σας παραξενευει αφου οποιαδηποτε διαιτα κ αν κανατε αν επιστρεψετα στην παλια διατροφη χωρις προσοχη θα φορτωθητε ολα τα κιλα ξανα! ετερον εκατερον!! μην αγχωνεστε λοιπον! φταστε στο στοχο σας με το καλο κ θα δειτε πως ερχονται μονα τους τα πραγματ! κι εγω ψωμι ασπρο αλλα κ μαυρο γενικα, περα απο φετα του τοστ η κανενα κριτσινι δεν δοκιμαζω! μακαρονια 2 φορες το μηνα το πολυ το ιδιο κ ρυζι! απο φρουτα δεν εχουμε καλη σχεχση ιδιατερα αντε κατι λιγο απο τα καλοκαιρινα! γενικα βλεπεις οτι δεν τα θες κ πολυ η τελοσπαντων αν τα φας φρονιζεις να μην επιβαρυνεις τη μερα με πολλους εχτρα υδατανθρακες!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #8584

  • stefart
  • Το Άβαταρ του/της stefart
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 6
Χαίρομαι πολύ γι' αυτή τη συζήτηση που ξεκίνησα με την ερώτησή μου! Αν και η Marina είναι λίγο απόλυτη στον τρόπο που εκφράζεται, σίγουρα δεν έχει άδικο. Όλοι ξέρουμε πώς πήραμε τα παραπανίσια κιλά μας και είτε με Άτκινς είτε με υποθερμιδική δίαιτα, βρήκαμε τον τρόπο να τα χάσουμε. Και φυσικά το ξέρουμε όλοι ότι, αν γυρίσουμε στις συνήθειες που μας πάχυναν, θα τα ξαναπάρουμε. Όμως υπάρχουν εκατομμύρια άνθρωποι εκεί έξω που δεν κάνουν Άτκινς και είναι μία χαρά. Μην την αναγάγουμε στο μόνο τρόπο που μπορεί ένας άνθρωπος να μείνει σε κανονικό βάρος και υγιής. Υπάρχει μία συνταγή για τον καθένα και πρέπει να τη βρει μόνος του. Εγώ προσωπικά, όπως ανέφερα και στην αρχή, δεν πιστεύω ότι δε θα μπορούσα να αδυνατίσω με μία υποθερμιδική δίαιτα. Το έχω κάνει στο παρελθόν και διατήρησα τα κανονικά μου κιλά για πολλά χρόνια (μέχρι την εγκυμοσύνη). Απλά σε αυτή τη φάση της ζωής μου η Άτκινς μου ταίριαξε καλύτερα ως τρόπος απώλειας βάρους καταρχήν και ίσως στη συνέχεια και συντήρησης. Αυτό που αρνούμαι να δεχτώ από τους συναγωνιστές lowcarbers είναι ότι δεν υπάρχει κανονικός άνθρωπος χωρίς Άτκινς! Άλλωστε, όπως ξαναείπα, η Άτκινς έχει πολλά κοινά με μία κανονική διατροφή. Κανένας που τρέφεται με υπερβολικές ποσότητες γλυκών, ζυμαρικών, προϊόντων αλεύρου κλπ που απαγορεύονται στην Άτκινς, δεν έμεινε αδύνατος! Είτε πιστεύει στην Άτκινς είτε σε άλλες δίαιτες. Οπότε κακώς τρελαινόμαστε. Θεωρώ τελικά, μέσα από όλη αυτή τη συζήτηση, ότι η ισορροπία μας βρίσκεται σε όλες τις απόψεις. Νορμάλ υδατάνθρακες (πάντα θα κάνουμε τις παρασπονδίες μας!), νορμάλ θερμίδες και άσκηση για όσους μπορούν είναι ο ιδανικός συνδυασμός. Και μια μακαρονάδα στο τσακίρ κέφι, σίγουρα δε θα μας ξανακάνει υπέρβαρες! Οι σοφοί μας πρόγονοι τα είχαν προβλέψει όλα: Παν μέτρον άριστον! Και αυτό ισχύει και για τους πιστούς της Άτκινς!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Προβληματισμοί λίγο πριν το στόχο! 16 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #8607

  • stef
  • Το Άβαταρ του/της stef
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 184
stefart έγραψε:
Όμως υπάρχουν εκατομμύρια άνθρωποι εκεί έξω που δεν κάνουν Άτκινς και είναι μία χαρά. Μην την αναγάγουμε στο μόνο τρόπο που μπορεί ένας άνθρωπος να μείνει σε κανονικό βάρος και υγιής. ... Οι σοφοί μας πρόγονοι τα είχαν προβλέψει όλα: Παν μέτρον άριστον! Και αυτό ισχύει και για τους πιστούς της Άτκινς!
Κοίτα γύρω σου τι και πόσο τρώνε οι άνθρωποι που είναι μια χαρά και σύγκρινέ το με τις αντίστοιχες συνήθειες των υπέρβαρων: θα δης ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά στις διατροφικές συνήθειες. Μπορεί να μην το λένε Ατκινς αλλά χαρακτηρίζεται από πρόσληψη λιγότερων και "υγιεινότερων" υ/α. Η μητέρα μου πχ τρωει απ' όλα αλλά μόνο μισό πιάτο. Και ότι γλυκό δει το λιγουρεύεται, αλλά τρώει μόνο μια μπουκιά!!! Και δεν το κάνει απο αυτοπειθαρχία, (είναι πολύ αδύνατη και δεν της χρειάζεται), απλά της φτάνει αυτό το λίγο.
Οι δε σοφοί μας πρόγονοι δεν είχαν ούτε ντονατς, ούτε μακαρόνια, ούτε καν πατάτες... Τι έτρωγαν άραγε? Κρέατα και ψάρια με εποχιακά φρούτα και λαχανικά. Ακόμα και το ψωμί πρέπει να ήταν λιγοστό (με τα σημερινά δεδομένα) καθότι η Ελλάδα δεν έχει (ούτε είχε) απέραντους σιτοβολώνες ούτε εντατικές καλλιέργειες. Και το μοναδικό γλυκαντικό τους ήταν το μέλι - δεν υπήρχαν ζαχαροκάλαμα.
Επειδή έχω και παιδιά και αυτό το "παν μέτρον άριστον" το ακούω πολύ (από γιαγιάδες, που στενοχωριούνται οτι στερώ τις λιχουδιές από τα εγγόνια τους), δράττομαι της ευκαιρίας να καταθέσω την αντίρρησή μου: από πότε οι πατάτες είναι μέσα στο "μέτρο"? Τα τελευταία 200 χρόνια? Τα τσιπς και τα γαριδάκια? Τα τελευταία 50 χρόνια? και γιατί αυτές οι καινούριες τροφές να πάρουν τη θέση των παλιών και δοκιμασμένων? Οταν γεμίζεις το στομάχι σου με αχρηστες (έως βλαβερές) τροφές δεν αφήνεις χώρο για τις θρεπτικές και απαραίτητες τροφές. Και όταν μιλάμε για παιδιά και οργανισμούς στην ανάπτυξη η σωστή διατροφή ειναι πολύ σημαντικός παράγων της υγείας.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.186 δευτερόλεπτα

Syndication