Καλη σου μερα κ απο μενα mamamaria..
Ειμαι κ γω μαμα, 3 μεγαλων πια παιδιων..τα μεγαλα δεν ηταν τοσο πολυ προβλημα, αν κ ειχαν το καθενα τους αλλους ρυθμους..το ιδιο προβλημα με τη διαφορετικοτητα γρηγορου, παπαγαλου κλπ ειχα με τα 2 πρωτα..καμμια σχεση η μεγαλη με το 2ο..
Ο τριτος ομως ηταν πραγματικα "γολγοθας".. ο χαιδεμενος, αρρωστησε κιολας στα 4, υπερκινητικος, με διασπαση προσοχης κ βεβαια μαθησιακες δυσκολιες, που τον εκαναν ναχει την ιδια αντιδραση με της κορης σου -κατεβαζε ρολλα οταν δυσκολευοταν- ειχε ομως κ θρασσος κ την εξυπναδα να γυριζει την κουβεντα οπου εκεινος ηθελε -εξαιρετικα χειριστικος!- δεν μπορουσα να τα βγαλω περα..Πως το αντιμετωπισα; εφοσον εβλεπα οτι δεν "εφτανα" πηγα σε ειδικο..δυστυχως το ΚΔΑΥ δεν ειχε κ ακομα δεν εχει χρονο για τα μικρα παιδια..αν κ θαπρεπε να ξεκινανε απ αυτα, προεχει η ομαδα των παιδιων, που για οποιους λογους δε διαγνωστηκε, εφτασε να πρεπει να δωσει εξετασεις κ χρειαζεται να εξεταστει, για να παρουν χαρτι για προφορικα, που δυστυχως μονο απο κει ισχυει..κ τωρα που ειναι στην 2α Λυκειου, αν κ εχω κανει τα χαρτια προ πολλου περιμενω να με ειδοποιησουν για να περασει απο κει..
Οταν ξεκινησε το σχολειο λοιπον, εβλεπα τα συμπτωματα -ειχα κ την εμπειρια απ τα μεγαλα, ειχα μετρο συγκρισης, καθως η μεγαλη μου παρουσιασε συμπτωματα δυσλεξιας, λογω των πολλων αλλαγων στη ζωη μας κ ζηλευε κιολας- ηξερα οτι υπηρχαν παραρτηματα κ μοναδες που βοηθουσαν το ΚΔΑΥ κ πηγα σ ενα απ αυτα (το αρμοδιο γραφειο της προισταμενης αρχης της 1βαθμιας εκπαιδευσης εχει καταλογο -απευθυνσου εκει γι αρχη) περασε καποια τεστ, βρηκα κ εργοθεραπευτη κ δασκαλο με εμπειρια (?) (μια προικα φαγαμε, ισως κ 2!!) τον παρακολουθησε κ παιδοψυχολογος κ πορευτηκαμε..με δυσκολια ειν αληθεια, αλλα ειμαστε σε καλο σημειο..
αυτο που συμβουλευει η Μαρινα ειναι πανσωστο,..ομαδικο αθλημα, οργανωνονται, συνυπαρχουν κ αποκτουν αυτοπεποιθηση, κ πιστη στον εαυτο τους κ στις δυνατοτητες που εχουν..Βεβαια σε μας εγινε η παραινεση να μην ξεκινησει κανονικα το σχολειο, γιατι δεν ηταν ετοιμος, αλλα εμεις δεν τ ακουσαμε..κ υποχρεωθηκε ν αντιμετωπισει πραγματα που δεν ηταν ετοιμος..ξεκινα πρωτα απ την εξεταση -τεστ-σε καποια βοηθητικη επιτροπη -εχει κ το Παιδων- εμεις πουμαστε Πειραια, πηγα στο ΚΨΥ (Κεντρο Ψυχικης Υγειας Πειραια) κ για τη μεγαλη πηγα σε παραρτημα του Παιδων (τοτε μεναμε Αθηνα)- παρε τη διαγνωση κ τη συμβουλευτικη που θα σου δωσουν (ολη η οικογενεια συμμετεχει προς βοηθεια του παιδιου, κ σε κατευθυνουν)..παρε βοηθεια απ οπου μπορεις κ οπλισου μ υπομονη θα τη χρειαστεις!!οργανωθειτε σε δραστηριοτητες που να μπορει ν αναδειξει τις δυνατοτητες της κ τα ενδιαφεροντα της, "μακρυα" απο το συγκρισιμο με τον μικρο..να επαινειται γι αυτα που μπορει, για να παρει τ απανω της..βρες της μια καλη ομαδα γι αυτα που της αρεσουν κ μπορει να τα κανει-ας δοκιμασει-, για ναχει αποδοχη κ μην την πνιγεις με τα του σχολειου κ μονο.. το καθε παιδι εχει το δικο του χρονο..ακομα κ αν χρειαστει να χασει μια ταξη, δεν ειναι τοσο σημαντικο..θα το βρεις μπροστα σου βουνο -εκ πειρας το λεω- κυριως θα το βρει εκεινη..κ συ χρειαζεσαι υποστηριξη κ δυναμεις, μην καταναλωνεσαι σ απελπισια, ολα φιαχνουν με το καιρο..θελει ψυχραιμια, οργανωση κ αγωνα..

aracter43
Αλλα ολα θα πρεπει να τα κανονισεις απ τωρα γιατι σε λιγο θαχεις κ εφηβεια!!..κατι που δυστυχως δεν ξερω ακομα πώς να το διαπραγματευτω, καθως δεν ειχα τοσο δυσκολες καταστασεις με τα μεγαλα..(κ εχω μεγαλωσει κ πολυ απο τοτε, με λιγοτερες αντοχες, ανοχες κ υπομονη!!)το αισοδοξο ειναι πως στο σχολειο παει καλυτερα, σαν προσωπικοτητα ωριμαζει κ αντιμετωπιζει τις καταστασεις ψυχραιμοτερα, κ στις εξετασεις παει καλα καθως εχει τη δυνατοτητα ακομα να δινει κ προφορικα. Για τις πανελλαδικες του χρονου ειμαστε ακομα σ αναμονη για την ακροαση απ το ΚΔΑΥ..
Καλη δυναμη κ κουραγιο..κ μαλλον ειμαστε αρκετες μαμαδες σε παρομοιες καταστασεις -ειναι μια παρηγορια!
Ολα φιαχνουν, μ αισιοδοξια κ ψυχραιμια μπορουμε να βοηθησουμε τα παιδια μας..
Αν χρειαστεις οτιδηποτε.. εδω θαμαι

odluck

g
Υ.Γ Ο δημος σας δεν εχει αλλες δραστηριοτητες με σωματικη κοπωση; η αλλα σωματεια;