Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ΘΕΜΑ: μαμαδες βοηθεια!

Re: μαμαδες βοηθεια! 15 Χρόνια 4 Μήνες πριν #11298

  • mammajoanna
  • Το Άβαταρ του/της mammajoanna
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 178
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
Καλησπερα, συναδελφισσα (πολλαπλοις τροποις)
Οταν ο μικρος μου αρρωστησε (4 ετων) κ διαπιστωσαμε οτι ηταν αλλεργικος στα γαλακτοκομικα, τα οποια περιεχονται βεβαια κ σ ολα τα σοκολατο-μπισκοτο κ δε συμμαζευεται ειδη, δεν ειχα κανενα προβλημα προσαρμογης ή αρνησης του να μην τα τρωει, ακομα κ οταν τον κερναγανε!! κ με τα μεγαλα μου, οταν ηταν μικρα, δεν ετρωγαν τιποτ απ εξω..παρα μονο αν κ σπανιως μονο πατατακια..ακομα κ οταν πηγαιναν εκδρομη με το σχολειο, ουτε αναψυκτικα ουτε κοκα..δεν ειχαν κανενα μα κανενα συνδρομο στερησης ή ζηλειας..δεν ξερω αν "ταλεγα καλα" εγω ή αν ηταν "εξυπνα", αλλα εδειχναν οτι το καταλαβαινουν, οταν τους εξηγουσα γιατι δεν πρεπει να "πλακωνουν" τετοια ειδη κ ηταν κ μικρα κ το υιοθετησαν μεχρι κ τωρα..ακομα μενω εκλπληκτη οταν σκεφτομαι ποσο θετικα ήταν στην αντιδραση τους, κ οχι μονο σ αυτο, αλλα κ σε πολλα άλλα..ποσο πιο ωριμα κ ήρεμα το δεχτηκαν κ το εφαρμοσαν (οι κοντινοι συγγενεις, τους επαιρναν "συνωμοτικα", να τους φιλεψουν τα απαγορευμενα κ οπως ειπε η Μαρινα στη δικη της εμπειρια, αυτα αρνουνταν κ τους "καρφωναν" κιολας!! Οσο για χαρτζιλικι ποτε δεν επαιρναν, παρα μονο αν τους εδινα απο το σπιτι, ή αν δε ειχαν παρει, περναγα απ το σχολειο να τους δωσω εγω δεκατιανο. Νομιζω οτι αντιδρουν θετικα τα παιδια οταν τ αντιμετωπιζουμε με ηρεμια κ ειλικρινια κ συζηταμε μαζι τους για το τι ειναι καλυτερο γι αυτα, γιατι πρεπει να γινει κατι κ παιρνουν μερος πια συνειδητα στην προσπαθεια που γινεται, ουτε υστεριες, ουτε απαγορευσεις "γιατι ετσι" ή γιατι το λεμε εμεις.. Βεβαια τωρα τα μεγαλα εχουν παχυνει, για διαφορους κ διαφορετικους λογους ο καθενας, ο μικρος ειναι στυλαρα κ τους γκρινιαζει για την υγιεινη διατροφη κ τροπο ζωης!!
Αναρωτιεμαι ομως γιατι πρεπει να κανει η μικρη Κετο κ οχι μια Ατκινς συντηρησης, με περιορισμενους υδατ τουλαχιστον για το σπιτι σε καθημερινη βαση, κ με καποιες παρεκτροπες που κ που..ειναι γεγονος οτι οι πολλοι υδατ βοηθανε την κινητικοτητα κ τη διασπαση..αλλα η Κετο ειναι μια εξαιρετικα στερητικη διατροφη, που πρεπει να γινεται μονο για θεραπευτικους λογους κ κατω απο ιατρικη παρακολουθηση..κ η Ατκινς θελει τις προυποθεσεις της, αλλα ειναι πιο εφικτη ασυζητητι.. γιατι πρεπει να στερηθει κατι η μικρη, απο τα επιτρεπα τροφιμα, οταν αυτα ειναι σε κανονικες ποσοτητες? Παν μετρον αριστον! Περιορισε τους υδατ εν αρχη, οργανωσου οσο καλυτερα μπορεις (διαγνωστικα τεστ, συμβουλευτικη απ τους ειδικους, δρστηριοτητες) κ βλεποντας κ κανοντας..Ολα φιαχνουν σιγα-σιγα κ με ψυχραιμια κ βρισκουν το δρομο τους κ τα παιδακια μας, κ το "βουνο" που βλεπεις τωρα ειναι στην πραγματικοτητα ενα λοφακι..ο,τι αντιμετωπιζεται ειναι "πταισμα"..μακαρι μονο πταισματα ναχουμε ν αντιμετωπιζουμε (ειδα κατι "βουνα" οταν μπηκα στο "λουκι" με το μικρο!! που τωρα ολα -τα καθημερινα- μου φαινονται περισσοτερο "σαμαρακια" παρα "λοφακια")
Καλο κουραγιο κ καλυτερη συνεχεια.. hug g
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: μαμαδες βοηθεια! 15 Χρόνια 4 Μήνες πριν #11300

  • Andrikos
  • Το Άβαταρ του/της Andrikos
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 59
stef έγραψε:
Δεν κατάλαβα την ερώτηση για τη μπανάνα, αφού λες ότι το παιδί τρώει λαχανικά, και δεν στερείται βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Αν φάει μπανάνα, πάει η κετογενής διατροφή. Ψάχνεις εναλλακτικό φρούτο? Ποιό θρεπτικό συστατικό θα στερηθή?
Οσον για τον διατροφικό περιορισμό και πως θα το εκλάβη το παιδί, η εμπειρία μου λέει ότι όλα εξαρτώνται από τον τρόπο της μαμάς και πως θα περάση στο παιδί τη νέα "γραμμή". Αν το παιδί κατανοήση πως ο περιορισμός είναι αναγκαίος και θα έχη οφέλη, θα το δεχθή και θα το ακολουθήση. Θυμάμαι ένα 5χρονο κοριτσάκι που σ'ένα πάρτυ αρνήθηκε το χυμό που της προσέφερα λέγοντας: "δεν κάνει να πιω πορτοκαλάδα γιατί έχω αλλεργία". Η μαμά της ήταν μακριά και η μικρή δεν ζήλευε που οι άλλοι πίνανε, μάλλον περηφανευόταν για την ιδιαιτερότητά της (δηλ την αλλεργία).
Αν το παιδάκι ακούσει κάτι σαν "θα κάνουμε μια προσπάθεια για ένα μήνα να μην τρώμε κάποια πράγματα γιατί μπορεί να σε πειράζουν, να μην σε αφήνουν να κοιμηθής καλά, να σε κάνουν νευρική κλπ κλπ και χρειάζομαι τη συνεργασία σου, γι'αυτό το διάστημα να μην τρως τιποτα εξω από το σπίτι και θα δούμε πως θα πας και θα το ξανασυζητήσουμε σε 30 μέρες". Τότε μάλλον δεν θα επιτεθεί στα φουντούνια :)

Stef συμφωνώ μαζί σου , ο τρόπος είναι πολύ σημαντικός για να περάσει μία γραμμή , αλλά έχω κάποιες επιφυλάξεις ως προς το αν είναι εφικτό από όλες τις προσωπικότητες των παιδιών. Επίσης σε παιδιά που αθλούνται η κετογενική θα έχει αρνητική επίπτωση στις επιδόσεις λόγω μειωμένου γλυκογόνου.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: μαμαδες βοηθεια! 15 Χρόνια 4 Μήνες πριν #11301

  • mamamaria
  • Το Άβαταρ του/της mamamaria
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 317
stef έγραψε:
Δεν κατάλαβα την ερώτηση για τη μπανάνα, αφού λες ότι το παιδί τρώει λαχανικά, και δεν στερείται βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Αν φάει μπανάνα, πάει η κετογενής διατροφή. Ψάχνεις εναλλακτικό φρούτο? Ποιό θρεπτικό συστατικό θα στερηθή?
δεν ψαχνω καποιο φρουτο προς αντικατασταση της μπανανας, αλλα κατι στα πλαισια των επιτρεπομενων τροφων που να της δωσει την τρυπτοφανη και το καλιο. τις βιτ. "β" τις παιρνει απο το κρεας και τα αυγα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: μαμαδες βοηθεια! 15 Χρόνια 4 Μήνες πριν #11309

  • stef
  • Το Άβαταρ του/της stef
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 184
mamamaria έγραψε:
δεν ψαχνω καποιο φρουτο προς αντικατασταση της μπανανας, αλλα κατι στα πλαισια των επιτρεπομενων τροφων που να της δωσει την τρυπτοφανη και το καλιο. τις βιτ. "β" τις παιρνει απο το κρεας και τα αυγα.
Κάλλιο περιέχεται στη ντομάτα και στα προιόντα αυτής (συμπυκωμένος χυμός, πελτές), στο σπανάκι, στο μαρούλι, στο iceberg. Επίσης μπορείς να αντικαταστήσης το κοινό αλάτι μέ ένα αλάτι (νομίζω της Fytro σε γαλάζια συσκευασία) που περιέχει 33% κάλλιο. Τρυπτοφάνη υπάρχει στο κρέας, στα αυγά και στα γαλακτοκομικά σε πολλή μεγαλύτερη περιεκτικότητα απ'ότι στη μπανάνα.
[url:30cvjl84]en.wikipedia.org/wiki/Tryptophan#Dietary_sources[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.116 δευτερόλεπτα

Syndication