Καλησπερα, συναδελφισσα (πολλαπλοις τροποις)
Οταν ο μικρος μου αρρωστησε (4 ετων) κ διαπιστωσαμε οτι ηταν αλλεργικος στα γαλακτοκομικα, τα οποια περιεχονται βεβαια κ σ ολα τα σοκολατο-μπισκοτο κ δε συμμαζευεται ειδη, δεν ειχα κανενα προβλημα προσαρμογης ή αρνησης του να μην τα τρωει, ακομα κ οταν τον κερναγανε!! κ με τα μεγαλα μου, οταν ηταν μικρα, δεν ετρωγαν τιποτ απ εξω..παρα μονο αν κ σπανιως μονο πατατακια..ακομα κ οταν πηγαιναν εκδρομη με το σχολειο, ουτε αναψυκτικα ουτε κοκα..δεν ειχαν κανενα μα κανενα συνδρομο στερησης ή ζηλειας..δεν ξερω αν "ταλεγα καλα" εγω ή αν ηταν "εξυπνα", αλλα εδειχναν οτι το καταλαβαινουν, οταν τους εξηγουσα γιατι δεν πρεπει να "πλακωνουν" τετοια ειδη κ ηταν κ μικρα κ το υιοθετησαν μεχρι κ τωρα..ακομα μενω εκλπληκτη οταν σκεφτομαι ποσο θετικα ήταν στην αντιδραση τους, κ οχι μονο σ αυτο, αλλα κ σε πολλα άλλα..ποσο πιο ωριμα κ ήρεμα το δεχτηκαν κ το εφαρμοσαν (οι κοντινοι συγγενεις, τους επαιρναν "συνωμοτικα", να τους φιλεψουν τα απαγορευμενα κ οπως ειπε η Μαρινα στη δικη της εμπειρια, αυτα αρνουνταν κ τους "καρφωναν" κιολας!! Οσο για χαρτζιλικι ποτε δεν επαιρναν, παρα μονο αν τους εδινα απο το σπιτι, ή αν δε ειχαν παρει, περναγα απ το σχολειο να τους δωσω εγω δεκατιανο. Νομιζω οτι αντιδρουν θετικα τα παιδια οταν τ αντιμετωπιζουμε με ηρεμια κ ειλικρινια κ συζηταμε μαζι τους για το τι ειναι καλυτερο γι αυτα, γιατι πρεπει να γινει κατι κ παιρνουν μερος πια συνειδητα στην προσπαθεια που γινεται, ουτε υστεριες, ουτε απαγορευσεις "γιατι ετσι" ή γιατι το λεμε εμεις.. Βεβαια τωρα τα μεγαλα εχουν παχυνει, για διαφορους κ διαφορετικους λογους ο καθενας, ο μικρος ειναι στυλαρα κ τους γκρινιαζει για την υγιεινη διατροφη κ τροπο ζωης!!
Αναρωτιεμαι ομως γιατι πρεπει να κανει η μικρη Κετο κ οχι μια Ατκινς συντηρησης, με περιορισμενους υδατ τουλαχιστον για το σπιτι σε καθημερινη βαση, κ με καποιες παρεκτροπες που κ που..ειναι γεγονος οτι οι πολλοι υδατ βοηθανε την κινητικοτητα κ τη διασπαση..αλλα η Κετο ειναι μια εξαιρετικα στερητικη διατροφη, που πρεπει να γινεται μονο για θεραπευτικους λογους κ κατω απο ιατρικη παρακολουθηση..κ η Ατκινς θελει τις προυποθεσεις της, αλλα ειναι πιο εφικτη ασυζητητι.. γιατι πρεπει να στερηθει κατι η μικρη, απο τα επιτρεπα τροφιμα, οταν αυτα ειναι σε κανονικες ποσοτητες? Παν μετρον αριστον! Περιορισε τους υδατ εν αρχη, οργανωσου οσο καλυτερα μπορεις (διαγνωστικα τεστ, συμβουλευτικη απ τους ειδικους, δρστηριοτητες) κ βλεποντας κ κανοντας..Ολα φιαχνουν σιγα-σιγα κ με ψυχραιμια κ βρισκουν το δρομο τους κ τα παιδακια μας, κ το "βουνο" που βλεπεις τωρα ειναι στην πραγματικοτητα ενα λοφακι..ο,τι αντιμετωπιζεται ειναι "πταισμα"..μακαρι μονο πταισματα ναχουμε ν αντιμετωπιζουμε (ειδα κατι "βουνα" οταν μπηκα στο "λουκι" με το μικρο!! που τωρα ολα -τα καθημερινα- μου φαινονται περισσοτερο "σαμαρακια" παρα "λοφακια")
Καλο κουραγιο κ καλυτερη συνεχεια..

g