Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ΘΕΜΑ: aggy νεο μελος

aggy νεο μελος 16 Χρόνια 7 Μήνες πριν #5391

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
καλημερα ,ειμαι κοντα σας εδω και 2 μηνες σαν επισκεπτης σας διαβαζω και παιρνω δυναμη και κουραγιο απο σας.ειμαι απο θεσσαλονικη και 49 ετων.κανω την ατκινς απο 29 αυγουστου και εχασα 8 κιλα.και πολλους ποντους.συνεχιζω ακαθεκτη.μου ταιριαζει η διατροφη ατκινς αφου ειμαι κρεατοφαγος.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: aggy νεο μελος 16 Χρόνια 7 Μήνες πριν #5393

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Aggy, welcome2 lcome2 . Α, ρε Σαλονικα, που βγαζεις ατκινσοπαιδα, αβερτα!!!
bravo avo κοριτσι μου για τα 8 κιλα που εχασες, και καλη συνεχεια.
Αφου τα καταφερες, χωρις να εισαι στο φορουμ (για την συμπαρασταση), τωρα που γραφτηκες, δεν σε φοβαμαι καθολου.
Φιλακια.
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: aggy νεο μελος 16 Χρόνια 7 Μήνες πριν #5394

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
και ομως ησασταν κοντα μου χωρις να το ξερετε.τις δυσκολες ωρες εμπαινα στο φορουμ εκλεβα καμμια συνταγουλα διαβαζα τις συμβουλες προς αλλα μελη και ιδιως οταν διαβαζα για τα κολληματα ,εκει ηταν που πηρα θαρρος,ηξερα οτι δεν ημουν μονη
εμαθα για την κετωση πηρα κετοστιξ και ομως δεν απογοητευτηκα οταν αυτο δεν εδειχνε σκουρο χρωμα.διαβασα οτι και σε πολλα μελη συνεβαινε αυτο οποτε ....
σε αλλη περιπτωση θα τα ειχα παρατησει
θα ηθελα να ευχαριστησω καθενα χωριστα hug g hug g
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: aggy νεο μελος 16 Χρόνια 7 Μήνες πριν #5399

  • Νατάσα
  • Το Άβαταρ του/της Νατάσα
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 394
welcome2 lcome2 welcome2 lcome2
Άντε βρε και εις κατώτερα και συ.
Για τα κιλά μιλάω βέβαια
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: aggy νεο μελος 16 Χρόνια 7 Μήνες πριν #5407

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
wordthanx rdthanx και για τις ευχες και για το καλωσορισμα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: aggy νεο μελος 16 Χρόνια 7 Μήνες πριν #5412

  • lamare
  • Το Άβαταρ του/της lamare
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 312
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Καλώς μας ήρθες aggy !!
Marina εδώ!!! sitepoint_smilie_v1_2 tepoint_smilie_v1_2
Καλή αρχή και εύχομαι να πάρεις την κατηφόρα :lol: :lol: στα κιλά !!!
Ό,τι χρειαστείς μη διστάσεις !Είμαστε ένα κλικ μακριά σου !!!! grouphug ouphug grouphug ouphug
Υπομονή & επιμονή χρειάζεται !!!!!! goodluck odluck goodluck odluck goodluck odluck
Male parta, male dilabuntur ~ Άσχημα χάνεται, ό,τι άσχημα αποκτάται.-
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.094 δευτερόλεπτα

Syndication