Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ΘΕΜΑ: aggy νεο μελος

Re: aggy νεο μελος 16 Χρόνια 7 Μήνες πριν #5480

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
καλοσηρθες aggy κ... καλη συνεχεια μιας κ την αρχη την εχειες κανει κ με το παραπανω... clap ap
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: aggy νεο μελος 16 Χρόνια 7 Μήνες πριν #5825

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
μολις εκανα το home-τεστ για χοληστερινη γιατι τις τελευταιες μερες ειχα προβλημα με την πιεση μου καθοτι ειμαι και υπερτασικη η αληθεια εκλασα μεντες απο τον φοβο μου.γιατι τρωω αρκετα λιπαρα και ειμαι μιας καποιας ηλικιας λεμε. και η εκπληξη!πιο φυσιολογικη τιμη δεν ειχα ποτε!
συμπερασμα η aggy συνιστα ατκινς
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: aggy νεο μελος 16 Χρόνια 7 Μήνες πριν #5831

  • mary
  • Το Άβαταρ του/της mary
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 100
aggy έγραψε:
μολις εκανα το home-τεστ για χοληστερινη γιατι τις τελευταιες μερες ειχα προβλημα με την πιεση μου καθοτι ειμαι και υπερτασικη η αληθεια εκλασα μεντες απο τον φοβο μου.γιατι τρωω αρκετα λιπαρα και ειμαι μιας καποιας ηλικιας λεμε. και η εκπληξη!πιο φυσιολογικη τιμη δεν ειχα ποτε!
συμπερασμα η aggy συνιστα ατκινς
Μην εκπλήσεσαι κορίτσι μου, απλώς σε κάποιους (φαρμακοβιομηχανίες, γιατρους κλπ) συμφέρει να είμαστε παχύσαρκοι, με χοληστερίνη και γενικότερα προβλήματα υγείας. Γι ΄αυτό πολεμήθηκε κατά τη γνώμη μου τόσο πολύ η δίαιτα Ατκινς. Θα έμενε πολύς κόσμος χωρίς δουλειά.
[url][/url]www.diaet-ticker.de] [/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: aggy νεο μελος 16 Χρόνια 3 Μήνες πριν #7412

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
γεια σας παιδακαι και παλι.ειμαι στην 11η μερα της ενεργοποιησης .εχασα μονο ενα κιλο αλλα δεν πειραζει.σταματησα για 20 μερες την διατροφη γιατι για 3 μηνες δεν εχασα ουτε γραμμαριο.αλλα σκεφτηκα οτι πολυ γρηγορα θα αρχισουν να με θυμουνται τα χαμενα μου κιλα και θα αρχισουν να με επισκεπτονται ενα ενα .οποτε ξανα βουρ ατκινς και ξερο ψωμι που λεει ο λογος
κοριτσακια της θεσσαλονικης ποτε θα πιουμε ενα καφεδακι να σας γνωρισω και εγω;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: aggy νεο μελος 16 Χρόνια 3 Μήνες πριν #7414

  • efaki
  • Το Άβαταρ του/της efaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 188
3 μήνες και δεν έχασες γραμμάριο? παίρνω κουράγιο... 21 μέρες έχασα... 300γρ? 600γρ? (εξαρτάται από το αν θα πιω νερό πριν ζυγιστώ!!!) :lol: :lol:
Καλά έκανες και ξαναγύρισες εδώ. Εγώ δεν θα μπορούσα πουθενά αλλού να βρω τέτοια υποστήριξη!
Αντε, καλή συνέχεια!!! γερά και δυνατά!!! και καλές...πτώσεις (κιλών) :D
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: aggy νεο μελος 16 Χρόνια 3 Μήνες πριν #7415

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
καλη συνεχεια εφακι μου σε ολες μας.ναι ναι 3 μηνες τα νευρα μου ηταν κροσια
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.084 δευτερόλεπτα

Syndication