aggy έγραψε:
μολις εκανα το home-τεστ για χοληστερινη γιατι τις τελευταιες μερες ειχα προβλημα με την πιεση μου καθοτι ειμαι και υπερτασικη η αληθεια εκλασα μεντες απο τον φοβο μου.γιατι τρωω αρκετα λιπαρα και ειμαι μιας καποιας ηλικιας λεμε. και η εκπληξη!πιο φυσιολογικη τιμη δεν ειχα ποτε!
συμπερασμα η aggy συνιστα ατκινς
Μην εκπλήσεσαι κορίτσι μου, απλώς σε κάποιους (φαρμακοβιομηχανίες, γιατρους κλπ) συμφέρει να είμαστε παχύσαρκοι, με χοληστερίνη και γενικότερα προβλήματα υγείας. Γι ΄αυτό πολεμήθηκε κατά τη γνώμη μου τόσο πολύ η δίαιτα Ατκινς. Θα έμενε πολύς κόσμος χωρίς δουλειά.