Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19368

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
κι άλλες φορές που έκανα δίαιτα-ο θεός να την κάνει-στα 80 αντιμετώπιζα κόλλημα τρελό...ελπίζω να πάει καλύτερα από δω και πέρα. και για μένα και για όλους-όλες! καλές κατηφόρες και καλή δύναμη!

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19373

  • tiroplaki
  • Το Άβαταρ του/της tiroplaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 23
Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.

Καει εγώ elsa μου στα 82 μπορεί να κάτσω και ένα μήνα όταν κάνω δίαιτα. Οπως και τώρα, δεν λέει να κατέβει. Φυσικά όποιος με βλέπει μου λεει ότι από την προηγούμενη φορά που έχει να με δει ότι έχω αδυνατίσει, και μπορεί να έχει να με δει 1-2 εβδομάδες.

Τι να πω. Και εγώ σταμάτησα να δίνω τόση βάση στη ζυγαριά αλλά ειναι ωραίο όταν βλέπεις να πε΄φτει και το νούερο της παλιοζυγαριάς.
Καλή συνέχεια σε όλους.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19374

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Καλημερα, τις τελευταιες μερες αντιμετωπιζα κι εγω καποια θεματα με το εντερο μου και η αδερφη μου μου συστησε το Εβαλάξ, ειναι φυτικο υπόθετο και κανει πολυ καλη δουλεια. Αν ενδιαφερεστε για μια φυσικη μεθοδο, δοκιμαστε το.

Σημερα Δευτερα 12/10 ζυγιζω 58,8 ενα νουμερο που δεν ειχα δει ποτε στη ζωη μου. Θα ηθελα να ευχαριστησω ολους και ολες αλλα φυσικα και το Εβαλάξ γιαυτο :))
Συνημμένα:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19391

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Καλημερα σε ολους και να εχοθμε μια ευκολη εβδομαδα!!

Σημερα Δευτερα 19/10 αγγιξα το 56 (,9 αλλα κραταμε το 56 γιατι αυτο ειναι το βασικο!)

Κοριτσαρες μου και οχι μονο, παμε και συνεχιζουμε δυνατα
Συνημμένα:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19392

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
well done! μια ανάσα από το στόχο!!!!! μπράβοοοοοοοο!!!!!!!

Τελευταία διόρθωση: 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν από elsa.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19394

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Σ ευχαριστω παρα πολυ Ελσα μου! Σκεφτομαι τωρα που εχω μπει σ αυτο το ρυθμο, να συνεχισω μεχρι τα 50-52

Νομιζω θα ειναι καλυτερα! Θα ενημερωνω τακτικα :)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.099 δευτερόλεπτα

Syndication