Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19322

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Καλημερα,σημερα Τριτη 06/10 ζυγιζω 60,9-61 κιλα. Εκανα το fast fat για 2-3 μερες και πραγματι βοηθησε να ξεκολλησω απο το 61,5 αλλα μεχρι εκει δυστυχως. Ισως πρεπει να το συνεχισω, θα δω πώς παει και σημερα αυριο
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19324

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Μην το συνεχίζεις. Είναι μόνο για λίγο. Μπες στην κανονική ροή της διατροφής, σταδιακά όμως.
Όχι κατευθείαν 20 την μέρα. Ξεκίνα από 10 και ανέβαινε σιγά-σιγά.
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19325

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
όσο πιο κοντά στο στόχο σου είσαι, τόσο πιο αργά θα χάνεις-έχε το υπόψιν και μην ταλαιπωρείς τον οργανισμό σου! είχες καλό ρυθμό απώλειας μέχρι τώρα και είναι φυσιολογικό να "κολλήσεις" για λίγο-που θα πάει, θα ξεκολλήσει, στο χέρι του είναι?

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19365

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Καλημέρα σε ολους και όλες, σημερα Σαββατο 10/10 ζυγιζω 59,8 κιλά και πετάω απο χαρα. Επιτελους ξεκολλησα και συνεχιζω να χανω, μαλιστα την τελευταια εβδομαδα χωρις γυμναστηριο. Κοριτσια σας ευχαριστω απιστευτα για την υποστηριξη, ειχα απελπιστει στα 61 που ειχα κολλησει . Πραγματικα με βοηθατε παρα πολυ
Συνημμένα:
Τελευταία διόρθωση: 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν από LovesOwen.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19366

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
πω, πω νούμερο κάτω από 60! 1000 μπράβο! κι εγώ όταν κολλάω απελπίζομαι, κι ας ξέρω ότι είναι φυσιολογικό κάποιες φορές...σου σπάει τα νεύρα κυριολεκτικά! όταν κατεβαίνει η ρημάδα η ζυγαριά όμως...78,3 σήμερα, έχω κάποιες ελπίδες για να δω 77 μπροστά την τρίτη! καλημέραααααααα!!!!!!!

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19367

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Πολυ καλημερα σας!! Παντως το 80 ειναι μακρυνο παρελθον και για σενα πια! Αντε και το 78 το ιδιο!!
Ναι ειναι σπαστικη η ζυγαρια αλλα θα τη δαμασουμε πού θα παει :)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.204 δευτερόλεπτα

Syndication