Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: κορτιζονη τελος!

Re: κορτιζονη τελος! 17 Χρόνια 4 Μήνες πριν #580

  • abebablom
  • Το Άβαταρ του/της abebablom
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 57
μπράβο ρε συ ΜαμαΜαρία και συγχαρητηρια!!!

τι κανει η ομορφη Ξανθη; εχω κανει φαντάρος εκει και πρεπει να σου πω οτι δεν με αφησε ασυγκινητο.

καλως ήρθες λοιπον και καλά ποσταρίσματα...

και πάλι συγχαρητήρια και καλή συνέχεια!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: κορτιζονη τελος! 17 Χρόνια 4 Μήνες πριν #584

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Η Άτκινς στην υπηρεσία των αυτοάνοσων. Το μάθαμε και αυτό. Τελικά για αυτό δεν τον πηγαίνανε τον Άτκινς. Μία με την φωτοευαισθησία, μία με τον διαβήτη, μία με τα αυτοάνοσα... φαντάσου πόσες φαρμακευτικές θα έκλεινε αν τον αφήνανε να κάνει και σωστά την δουλειά του...

Καλως ήρθες Μαρία! :D
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: κορτιζονη τελος! 17 Χρόνια 4 Μήνες πριν #589

  • mamamaria
  • Το Άβαταρ του/της mamamaria
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 317
ατκινς για παχυσαρκια, διαβητη, επιληψια, αυτοάνοσα και ΑΥΤΙΣΜΟ παρακαλω. αν ψαξεις για αυτισμο στο google θα δεις τις περισσότερες αναφορές στην ατκινς και δεν μιλαω για θεωρίες αλλα για ζωντανα παραδειγματα μαμαδων!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: κορτιζονη τελος! 17 Χρόνια 4 Μήνες πριν #590

  • mamamaria
  • Το Άβαταρ του/της mamamaria
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 317
παρεπιπτοντως τελεια η ξανθη. ηρθαμε με μεταθεση τον ιουλιο απο αθηνα και ειναι μουρλια!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: κορτιζονη τελος! 17 Χρόνια 4 Μήνες πριν #613

  • marinaki
  • Το Άβαταρ του/της marinaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 79
Pragmatika exw ekplagei apo to poso mporei na voithisei i atkins se kapoia sovara nosimata...Prin vrw auto to site nomiza oti itan kathara gia apwleia kilwn...

Parola auta, an mamamaria thes na dokimaseis kati allo gia to egzema parallila me tin atkins sou protinw anepifulakta na dokimaseis tin omoiopathitiki!!!! Egw proswpika eixa sovaro provlima me to entero mou...na fantasteis gia 7-8 mines eixa sxedon kathimerina diaroies, entonous ponous stin koila kai opws itan fusiko den mporousa na parw ta podia mou me apotelesma na min vgainw apo to spiti kai na kontevw na pathw katathlipsi...otan dokimasa oles tis dunates farmakeutikes agwges kai den eida kanena apotelesma apofasisa na dokimasw tin omoiopathitiki...Kai pragmatika therapeytika!!!!
Ta apotelasmeta ta eida stadiaka alla simera ena xrono meta to entero mou leitourgei fusiologikotata, den ponaw kai mporw na faw oti thelw xwris na me peiraxei...

Kai episis exw filous kai suggeneis pou tin efarmosan gia autoanosa opws allergies kai noso crohn kai ta sumptwmata exafanistikan!!!
Keep it real...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: κορτιζονη τελος! 17 Χρόνια 4 Μήνες πριν #617

  • mamamaria
  • Το Άβαταρ του/της mamamaria
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 317
εκανα κι εγω το περασμα μου απο διαφορες εναλλακτικες θεραπειες. μεταξυ αυτων η ομοιοπαθητικη και ο βελονισμος και τα μαντζουνια ολων των γιαγιαδων των φιλων και γνωστων μου. δυστυχως χωρις επιτυχια. απο την αλλη βεβαια, πως θα γνωριζα καλυτερα την καταπληκτικη αυτη διατροφη που με κραταει υγιη και αδυνατη; πιο αδυνατη κι απο τα φοιτητικα μου χρονια! επιτελους εγινα 34 χρονων,εκανα και δυο παιδια για να φορεσω μπικινι! φοβερο;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.108 δευτερόλεπτα

Syndication