εκανα κι εγω το περασμα μου απο διαφορες εναλλακτικες θεραπειες. μεταξυ αυτων η ομοιοπαθητικη και ο βελονισμος και τα μαντζουνια ολων των γιαγιαδων των φιλων και γνωστων μου. δυστυχως χωρις επιτυχια. απο την αλλη βεβαια, πως θα γνωριζα καλυτερα την καταπληκτικη αυτη διατροφη που με κραταει υγιη και αδυνατη; πιο αδυνατη κι απο τα φοιτητικα μου χρονια! επιτελους εγινα 34 χρονων,εκανα και δυο παιδια για να φορεσω μπικινι! φοβερο;