γεια χαρα σε ολους και συγχαρητηρια στην Marina για την κατασταση που εφτιαξε εδω. εχω κι εγω μια ιστορια να μοιραστω. με λενε μαρια, σας γραφω απο την ξανθη και ειμαι μαμα 2 τρελων μωρων 5 και 4 ετων. στην πρωτη εγκυμοσυνη εβαλα 35 κιλα που δεν προλαβα φυσικα να χασω μεχρι τη δευτερη, στο τελος της οποιας βρεθηκα με 90 κιλα και 165 υψος μονο. αυτο ομως ηταν το μικρο απο τα προβληματα μου. μια μερα μονο μετα τη γεννα του μικρου μου, αρχισαν να βγαινουν και στα χερια και στα ποδια μου μικρα φουσκαλακια που σταδιακα πολλαπλασιαζονταν και φουσκωναν και εσκαζαν και ετρεχαν πυον και αιμα και πονουσαν και φαγουριζαν και σκατουλες λεβεντικες... διαγνωση:<δισιδρωσικο εκζεμα>. αρχισαν οι διαιτες και οι θεραπειες. ολες ομως... με βοσκη, πεινα τρελη και στερηση και νευρα βρεθηκα με 78 κιλα και 16mg κορτιζονη ημερησιως. τα κιλα δεν πεφτανε και η κορτιζονη δεν ελυνε το προβλημα . ουτε το κουκουλωνε καλα καλα. στις αρχες του 2006, ενα χρονο δηλαδη μετα, συστηθηκαμε με την κα ατκινς και για εξι μηνες περιπου ειχαμε γινει κολλητες. εφτασα το προσωπικο ρεκορ των 57 κιλων. το εκζεμα μυστηριωδως ειχε εξαφανιστει παρεα με το λιπος. τοτε ομως δεν το απεδωσα στη διαιτα. θεωρησα αφελως πως ειχε απλα φυγει. αδυνατη πια ξαναγυρισα στις μακαροναδες αρχικα και στην κορτιζονη αμεσως μετα. μεχρι το δεκεμβριο του 2008, προσθεσα στο σωμα μου 5840 χαπια και εφτασα τα 68 κιλα. παλι καλα να λεμε. ωσπου επεσα κατα λαθος σε μια ιστοσελιδα που συνεδεε ατκινς και αυτοανοσα νοσηματα. τοτε καταλαβα... απο τις 18 δεκ ενεργοποιηθηκα εκ νεου και μαλιστα με τις ευχες και την υποστηριξη του καινουριου μου δερματολογου. πεταξα τα χαπια και τις αλοιφες και ειμαι ηδη 62 κιλα. καθε φορα που παρεκτρεπομαι (ειχαμε και τις γιορτες παναθεμα τες) εχω τα φουσκαλακια να με επαναφερουν . απεταξας τις μακαροναδες; απεταξαμην με φανατισμο λοιπον. ατκινς - εκζεμα: 1 - 0. καλη αρχη στους νεους και γερη συνεχεια στους βετερανους. φιλια!