Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: κορτιζονη τελος!

κορτιζονη τελος! 17 Χρόνια 4 Μήνες πριν #579

  • mamamaria
  • Το Άβαταρ του/της mamamaria
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 317
γεια χαρα σε ολους και συγχαρητηρια στην Marina για την κατασταση που εφτιαξε εδω. εχω κι εγω μια ιστορια να μοιραστω. με λενε μαρια, σας γραφω απο την ξανθη και ειμαι μαμα 2 τρελων μωρων 5 και 4 ετων. στην πρωτη εγκυμοσυνη εβαλα 35 κιλα που δεν προλαβα φυσικα να χασω μεχρι τη δευτερη, στο τελος της οποιας βρεθηκα με 90 κιλα και 165 υψος μονο. αυτο ομως ηταν το μικρο απο τα προβληματα μου. μια μερα μονο μετα τη γεννα του μικρου μου, αρχισαν να βγαινουν και στα χερια και στα ποδια μου μικρα φουσκαλακια που σταδιακα πολλαπλασιαζονταν και φουσκωναν και εσκαζαν και ετρεχαν πυον και αιμα και πονουσαν και φαγουριζαν και σκατουλες λεβεντικες... διαγνωση:<δισιδρωσικο εκζεμα>. αρχισαν οι διαιτες και οι θεραπειες. ολες ομως... με βοσκη, πεινα τρελη και στερηση και νευρα βρεθηκα με 78 κιλα και 16mg κορτιζονη ημερησιως. τα κιλα δεν πεφτανε και η κορτιζονη δεν ελυνε το προβλημα . ουτε το κουκουλωνε καλα καλα. στις αρχες του 2006, ενα χρονο δηλαδη μετα, συστηθηκαμε με την κα ατκινς και για εξι μηνες περιπου ειχαμε γινει κολλητες. εφτασα το προσωπικο ρεκορ των 57 κιλων. το εκζεμα μυστηριωδως ειχε εξαφανιστει παρεα με το λιπος. τοτε ομως δεν το απεδωσα στη διαιτα. θεωρησα αφελως πως ειχε απλα φυγει. αδυνατη πια ξαναγυρισα στις μακαροναδες αρχικα και στην κορτιζονη αμεσως μετα. μεχρι το δεκεμβριο του 2008, προσθεσα στο σωμα μου 5840 χαπια και εφτασα τα 68 κιλα. παλι καλα να λεμε. ωσπου επεσα κατα λαθος σε μια ιστοσελιδα που συνεδεε ατκινς και αυτοανοσα νοσηματα. τοτε καταλαβα... απο τις 18 δεκ ενεργοποιηθηκα εκ νεου και μαλιστα με τις ευχες και την υποστηριξη του καινουριου μου δερματολογου. πεταξα τα χαπια και τις αλοιφες και ειμαι ηδη 62 κιλα. καθε φορα που παρεκτρεπομαι (ειχαμε και τις γιορτες παναθεμα τες) εχω τα φουσκαλακια να με επαναφερουν . απεταξας τις μακαροναδες; απεταξαμην με φανατισμο λοιπον. ατκινς - εκζεμα: 1 - 0. καλη αρχη στους νεους και γερη συνεχεια στους βετερανους. φιλια!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: κορτιζονη τελος! 17 Χρόνια 4 Μήνες πριν #580

  • abebablom
  • Το Άβαταρ του/της abebablom
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 57
μπράβο ρε συ ΜαμαΜαρία και συγχαρητηρια!!!

τι κανει η ομορφη Ξανθη; εχω κανει φαντάρος εκει και πρεπει να σου πω οτι δεν με αφησε ασυγκινητο.

καλως ήρθες λοιπον και καλά ποσταρίσματα...

και πάλι συγχαρητήρια και καλή συνέχεια!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: κορτιζονη τελος! 17 Χρόνια 4 Μήνες πριν #584

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Η Άτκινς στην υπηρεσία των αυτοάνοσων. Το μάθαμε και αυτό. Τελικά για αυτό δεν τον πηγαίνανε τον Άτκινς. Μία με την φωτοευαισθησία, μία με τον διαβήτη, μία με τα αυτοάνοσα... φαντάσου πόσες φαρμακευτικές θα έκλεινε αν τον αφήνανε να κάνει και σωστά την δουλειά του...

Καλως ήρθες Μαρία! :D
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: κορτιζονη τελος! 17 Χρόνια 4 Μήνες πριν #589

  • mamamaria
  • Το Άβαταρ του/της mamamaria
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 317
ατκινς για παχυσαρκια, διαβητη, επιληψια, αυτοάνοσα και ΑΥΤΙΣΜΟ παρακαλω. αν ψαξεις για αυτισμο στο google θα δεις τις περισσότερες αναφορές στην ατκινς και δεν μιλαω για θεωρίες αλλα για ζωντανα παραδειγματα μαμαδων!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: κορτιζονη τελος! 17 Χρόνια 4 Μήνες πριν #590

  • mamamaria
  • Το Άβαταρ του/της mamamaria
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 317
παρεπιπτοντως τελεια η ξανθη. ηρθαμε με μεταθεση τον ιουλιο απο αθηνα και ειναι μουρλια!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: κορτιζονη τελος! 17 Χρόνια 4 Μήνες πριν #613

  • marinaki
  • Το Άβαταρ του/της marinaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 79
Pragmatika exw ekplagei apo to poso mporei na voithisei i atkins se kapoia sovara nosimata...Prin vrw auto to site nomiza oti itan kathara gia apwleia kilwn...

Parola auta, an mamamaria thes na dokimaseis kati allo gia to egzema parallila me tin atkins sou protinw anepifulakta na dokimaseis tin omoiopathitiki!!!! Egw proswpika eixa sovaro provlima me to entero mou...na fantasteis gia 7-8 mines eixa sxedon kathimerina diaroies, entonous ponous stin koila kai opws itan fusiko den mporousa na parw ta podia mou me apotelesma na min vgainw apo to spiti kai na kontevw na pathw katathlipsi...otan dokimasa oles tis dunates farmakeutikes agwges kai den eida kanena apotelesma apofasisa na dokimasw tin omoiopathitiki...Kai pragmatika therapeytika!!!!
Ta apotelasmeta ta eida stadiaka alla simera ena xrono meta to entero mou leitourgei fusiologikotata, den ponaw kai mporw na faw oti thelw xwris na me peiraxei...

Kai episis exw filous kai suggeneis pou tin efarmosan gia autoanosa opws allergies kai noso crohn kai ta sumptwmata exafanistikan!!!
Keep it real...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.159 δευτερόλεπτα

Syndication