ElenaP σαν να ακούω τον εαυτό μου! 1.58 και 50 κιλά, 4-5 κιλάκια με πεδεύουν και μένα, αλλά ένεκα γλυκατζού και λιχούδα, δεν λένε να ξεκολλήσουν. Υποψιάζομαι πάντως πως εμένα οι sweet n' balance μου την κάνουν την δουλειά. Όταν ξεκίνησα την Atkins και πριν ανακαλύψω τις σοκολάτες αυτές, δεν είχα λιγούρες για γλυκό μετά το φαγητό (πράγμα που μου έκανε εντύπωση γατί παλιότερα δεν υπήρχε περίπτωση να ολοκληρωθεί γεύμα χωρίς την παρουσία γλυκού!). Ξεκινώντας την Atkins ο οργανισμός μου απλά δεν τα αποζητούσε πια!
Και μετά ήρθαν οι sweet n' balance και από τότε το χάος. Θέλω πάλι γλυκό μετά το φαγητό όπως και δήποτε! Και ποιος μπορεί να φάει μόνο ένα κομματάκι;;; Not me!!!
Σκέφτομαι να τις κόψω μαχαίρι, αλλά φοβάμαι να μην έχω κανένα γλυκό στο σπίτι για ώρα ανάγκης, δεν με εμπιστεύομαι! Όχι τίποτα άλλο, αλλά η μαμά μου είναι επίσης γλυκατζού (χειρότερη από μένα!) και με μεταβολισμό που θα ζήλευε έφηβος

οπότε καταλαβαίνετε τι γίνεται στο σπίτι! Υπάρχουν όλων των ειδών τα γλυκά που είναι τίγκα στους υ/κες (τάρτα chocobanana, 2 είδη χαλβά, γλυκά του κουταλιού, σοκολατάκια παντός τύπου, και δεν συμαζεύεται!), με άλλα λόγια το σπίτι μας μυρίζει μονίμως σαν ζαχαροπλαστείο! Έτσι αν δεν έχω ένα γλυκό που να μπορώ να φάω, φοβάμαι πως θα κυλίσω!!!
Πάντως προσπαθώ όσο μπορώ να μην ξεφεύγω από την πορεία μου γιατί μετά βαριέμαι να ξαναξεκινάω από την αρχή για να μπω σε κέτωση!
Eumarie congratualtions ngratualtions και happy b-day! Ελπίζω όταν με το καλό κλείσω και εγώ έναν χρόνο να είμαι απλά στην συντήρηση!