Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: ενα χρονο ατκινς!!!

Re: ενα χρονο ατκινς!!! 15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #12440

  • roadrunner
  • Το Άβαταρ του/της roadrunner
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 130
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
congratualtions ngratualtions ,σου ευχομαι χρονια πολλα με υγεια φυσικα και πολλη πολλη χαρα στη ζωη σου , και φυσικα αφου το επιθυμεις και συ εις κατωτατον βαρος, και να διωχθουν στο πυρ της κολασεως τα αχρηστα λιποκυτταρα fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan
μπραβο παντως για την δυναμη και το κουραγιο σου , εγω σε τρεις μηνες εχασα 10κιλα και αυτη την εβδομαδα μαλλον θα ειμαι και παλι 58 (δεν ειναι και σιγουρο) και λιγο στεναχωρεθηκα οτι καποια βλακεια θα εκανα...
grouphug ouphug hug g φιλια πολλα λοιπον και να περασεις ομορφα ...
θέλω να γίνω αυτό που ονειρεύομαι .Με ένα στόχο κάθε μέρα .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ενα χρονο ατκινς!!! 15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #12442

  • sasa
  • Το Άβαταρ του/της sasa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 210
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
μπραβο κι απο μενα και καλη συνεχεια στο χασιμο των κιλων που σου εχουν απομεινει! clap ap clap ap
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ενα χρονο ατκινς!!! 15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #12464

  • eumarie
  • Το Άβαταρ του/της eumarie
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 49
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας roadrunner κ sasa. καλη συνεχεια κ πολλα κιλα μείον κ σε σας goodluck odluck
χαμογέλα, κάνει σε όλους μας καλό
url=http://www.diaet-ticker.de] [/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ενα χρονο ατκινς!!! 15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #12465

  • akentak
  • Το Άβαταρ του/της akentak
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 31
Εύγε! Χρόνια πολλά!
Γιες δικέεεεε μου, πιιιιιιίτσαααααα!

[url:w5p3pyxb]www.TickerFactory.com/weight-loss/waeY537/[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ενα χρονο ατκινς!!! 15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #12469

  • ElenaP
  • Το Άβαταρ του/της ElenaP
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 9
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά! Χαίρομαι που πέτυχες το σκοπό σου!! Ήθελα να σε ρωτήσω, ο 1 χρόνος Atkins ήταν συνεχόμενος ή έκανες κάποια διαλείμματα, πχ. 1 φορά την εβδομάδα έτρωγες υδατάνθρακες; Σε ρωτάω γιατί εγώ μετά από κάποιες μέρες χρειάζομαι να κάνω ένα διάλειμμα και να φάω ότι θέλω. Και φαντάσου είμαι 1.60 με 54 kg. Δηλαδή ουσιαστικά θέλω να χάσω 4 kg. μόνο. Αλλά είμαι πολύ λιχούδα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ενα χρονο ατκινς!!! 15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #12470

  • ephoebe
  • Το Άβαταρ του/της ephoebe
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 193
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ElenaP σαν να ακούω τον εαυτό μου! 1.58 και 50 κιλά, 4-5 κιλάκια με πεδεύουν και μένα, αλλά ένεκα γλυκατζού και λιχούδα, δεν λένε να ξεκολλήσουν. Υποψιάζομαι πάντως πως εμένα οι sweet n' balance μου την κάνουν την δουλειά. Όταν ξεκίνησα την Atkins και πριν ανακαλύψω τις σοκολάτες αυτές, δεν είχα λιγούρες για γλυκό μετά το φαγητό (πράγμα που μου έκανε εντύπωση γατί παλιότερα δεν υπήρχε περίπτωση να ολοκληρωθεί γεύμα χωρίς την παρουσία γλυκού!). Ξεκινώντας την Atkins ο οργανισμός μου απλά δεν τα αποζητούσε πια!

Και μετά ήρθαν οι sweet n' balance και από τότε το χάος. Θέλω πάλι γλυκό μετά το φαγητό όπως και δήποτε! Και ποιος μπορεί να φάει μόνο ένα κομματάκι;;; Not me!!!

Σκέφτομαι να τις κόψω μαχαίρι, αλλά φοβάμαι να μην έχω κανένα γλυκό στο σπίτι για ώρα ανάγκης, δεν με εμπιστεύομαι! Όχι τίποτα άλλο, αλλά η μαμά μου είναι επίσης γλυκατζού (χειρότερη από μένα!) και με μεταβολισμό που θα ζήλευε έφηβος :mrgreen: οπότε καταλαβαίνετε τι γίνεται στο σπίτι! Υπάρχουν όλων των ειδών τα γλυκά που είναι τίγκα στους υ/κες (τάρτα chocobanana, 2 είδη χαλβά, γλυκά του κουταλιού, σοκολατάκια παντός τύπου, και δεν συμαζεύεται!), με άλλα λόγια το σπίτι μας μυρίζει μονίμως σαν ζαχαροπλαστείο! Έτσι αν δεν έχω ένα γλυκό που να μπορώ να φάω, φοβάμαι πως θα κυλίσω!!!

Πάντως προσπαθώ όσο μπορώ να μην ξεφεύγω από την πορεία μου γιατί μετά βαριέμαι να ξαναξεκινάω από την αρχή για να μπω σε κέτωση!

Eumarie congratualtions ngratualtions και happy b-day! Ελπίζω όταν με το καλό κλείσω και εγώ έναν χρόνο να είμαι απλά στην συντήρηση!


I did it once, I can do it again ...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.069 δευτερόλεπτα

Syndication