Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: ενα χρονο ατκινς!!!

ενα χρονο ατκινς!!! 15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #12433

  • eumarie
  • Το Άβαταρ του/της eumarie
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 49
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Ναι, ναι σημερα εχω γενεθλια!! εγω κ κος ατκινς κλεισαμε ενα χρονο μαζι clap ap συνολο χαμενων κιλων 13 (ηταν 15 μεχρι τα Χριστουγεννα αλλα τσιμπησα 2 που δεν ξεκολανε). φυσικα συνεχιζω ακαθεκτη αφου αλλωστε εγινε τροπος ζωης. και γιατι να μη συνεχιζω αφου τρωω περισοτερα πραγματα απο πριν (ειδικα γλυκα απο το site)? εκτος απο την απωλεια των κιλων εδω κ 10 μηνες σταματησα να υποφερω απο πονοκεφαλους dance nce καλο κουραγιο σε ολους κ προπαντων μην απογοητευστε αν δεν φευγουν γρηγορα τα κιλα, καποια στιγμη θα χανετε τοσο πολυ που δεν θα το πιστευετε goodluck odluck grouphug ouphug
χαμογέλα, κάνει σε όλους μας καλό
url=http://www.diaet-ticker.de] [/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ενα χρονο ατκινς!!! 15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #12440

  • roadrunner
  • Το Άβαταρ του/της roadrunner
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 130
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
congratualtions ngratualtions ,σου ευχομαι χρονια πολλα με υγεια φυσικα και πολλη πολλη χαρα στη ζωη σου , και φυσικα αφου το επιθυμεις και συ εις κατωτατον βαρος, και να διωχθουν στο πυρ της κολασεως τα αχρηστα λιποκυτταρα fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan
μπραβο παντως για την δυναμη και το κουραγιο σου , εγω σε τρεις μηνες εχασα 10κιλα και αυτη την εβδομαδα μαλλον θα ειμαι και παλι 58 (δεν ειναι και σιγουρο) και λιγο στεναχωρεθηκα οτι καποια βλακεια θα εκανα...
grouphug ouphug hug g φιλια πολλα λοιπον και να περασεις ομορφα ...
θέλω να γίνω αυτό που ονειρεύομαι .Με ένα στόχο κάθε μέρα .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ενα χρονο ατκινς!!! 15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #12442

  • sasa
  • Το Άβαταρ του/της sasa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 210
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
μπραβο κι απο μενα και καλη συνεχεια στο χασιμο των κιλων που σου εχουν απομεινει! clap ap clap ap
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ενα χρονο ατκινς!!! 15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #12464

  • eumarie
  • Το Άβαταρ του/της eumarie
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 49
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας roadrunner κ sasa. καλη συνεχεια κ πολλα κιλα μείον κ σε σας goodluck odluck
χαμογέλα, κάνει σε όλους μας καλό
url=http://www.diaet-ticker.de] [/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ενα χρονο ατκινς!!! 15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #12465

  • akentak
  • Το Άβαταρ του/της akentak
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 31
Εύγε! Χρόνια πολλά!
Γιες δικέεεεε μου, πιιιιιιίτσαααααα!

[url:w5p3pyxb]www.TickerFactory.com/weight-loss/waeY537/[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ενα χρονο ατκινς!!! 15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #12469

  • ElenaP
  • Το Άβαταρ του/της ElenaP
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 9
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά! Χαίρομαι που πέτυχες το σκοπό σου!! Ήθελα να σε ρωτήσω, ο 1 χρόνος Atkins ήταν συνεχόμενος ή έκανες κάποια διαλείμματα, πχ. 1 φορά την εβδομάδα έτρωγες υδατάνθρακες; Σε ρωτάω γιατί εγώ μετά από κάποιες μέρες χρειάζομαι να κάνω ένα διάλειμμα και να φάω ότι θέλω. Και φαντάσου είμαι 1.60 με 54 kg. Δηλαδή ουσιαστικά θέλω να χάσω 4 kg. μόνο. Αλλά είμαι πολύ λιχούδα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.100 δευτερόλεπτα

Syndication