congratualtions ngratualtions ,σου ευχομαι χρονια πολλα με υγεια φυσικα και πολλη πολλη χαρα στη ζωη σου , και φυσικα αφου το επιθυμεις και συ εις κατωτατον βαρος, και να διωχθουν στο πυρ της κολασεως τα αχρηστα λιποκυτταρα

yingpan

yingpan

yingpan
μπραβο παντως για την δυναμη και το κουραγιο σου , εγω σε τρεις μηνες εχασα 10κιλα και αυτη την εβδομαδα μαλλον θα ειμαι και παλι 58 (δεν ειναι και σιγουρο) και λιγο στεναχωρεθηκα οτι καποια βλακεια θα εκανα...

ouphug

g φιλια πολλα λοιπον και να περασεις ομορφα ...