Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: ενα χρονο ατκινς!!!

Re: ενα χρονο ατκινς!!! 15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #12470

  • ephoebe
  • Το Άβαταρ του/της ephoebe
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 193
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ElenaP σαν να ακούω τον εαυτό μου! 1.58 και 50 κιλά, 4-5 κιλάκια με πεδεύουν και μένα, αλλά ένεκα γλυκατζού και λιχούδα, δεν λένε να ξεκολλήσουν. Υποψιάζομαι πάντως πως εμένα οι sweet n' balance μου την κάνουν την δουλειά. Όταν ξεκίνησα την Atkins και πριν ανακαλύψω τις σοκολάτες αυτές, δεν είχα λιγούρες για γλυκό μετά το φαγητό (πράγμα που μου έκανε εντύπωση γατί παλιότερα δεν υπήρχε περίπτωση να ολοκληρωθεί γεύμα χωρίς την παρουσία γλυκού!). Ξεκινώντας την Atkins ο οργανισμός μου απλά δεν τα αποζητούσε πια!

Και μετά ήρθαν οι sweet n' balance και από τότε το χάος. Θέλω πάλι γλυκό μετά το φαγητό όπως και δήποτε! Και ποιος μπορεί να φάει μόνο ένα κομματάκι;;; Not me!!!

Σκέφτομαι να τις κόψω μαχαίρι, αλλά φοβάμαι να μην έχω κανένα γλυκό στο σπίτι για ώρα ανάγκης, δεν με εμπιστεύομαι! Όχι τίποτα άλλο, αλλά η μαμά μου είναι επίσης γλυκατζού (χειρότερη από μένα!) και με μεταβολισμό που θα ζήλευε έφηβος :mrgreen: οπότε καταλαβαίνετε τι γίνεται στο σπίτι! Υπάρχουν όλων των ειδών τα γλυκά που είναι τίγκα στους υ/κες (τάρτα chocobanana, 2 είδη χαλβά, γλυκά του κουταλιού, σοκολατάκια παντός τύπου, και δεν συμαζεύεται!), με άλλα λόγια το σπίτι μας μυρίζει μονίμως σαν ζαχαροπλαστείο! Έτσι αν δεν έχω ένα γλυκό που να μπορώ να φάω, φοβάμαι πως θα κυλίσω!!!

Πάντως προσπαθώ όσο μπορώ να μην ξεφεύγω από την πορεία μου γιατί μετά βαριέμαι να ξαναξεκινάω από την αρχή για να μπω σε κέτωση!

Eumarie congratualtions ngratualtions και happy b-day! Ελπίζω όταν με το καλό κλείσω και εγώ έναν χρόνο να είμαι απλά στην συντήρηση!


I did it once, I can do it again ...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ενα χρονο ατκινς!!! 15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #12472

  • eumarie
  • Το Άβαταρ του/της eumarie
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 49
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ElenaP έγραψε:
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά! Χαίρομαι που πέτυχες το σκοπό σου!! Ήθελα να σε ρωτήσω, ο 1 χρόνος Atkins ήταν συνεχόμενος ή έκανες κάποια διαλείμματα, πχ. 1 φορά την εβδομάδα έτρωγες υδατάνθρακες; Σε ρωτάω γιατί εγώ μετά από κάποιες μέρες χρειάζομαι να κάνω ένα διάλειμμα και να φάω ότι θέλω. Και φαντάσου είμαι 1.60 με 54 kg. Δηλαδή ουσιαστικά θέλω να χάσω 4 kg. μόνο. Αλλά είμαι πολύ λιχούδα.

μια φορα στις 15 ή 20 τρωω μαυρα μακαρονια που τους εχω αδυναμια (στα μακαρονια οχι στα μαυρα μακαρονια!!!!). απο πατατες μια φορα μεσα στο χρονο εφαγα πατατακια κ αν τρωνε ολοι οι υπολοιποι πατατες τηγανιτες μπορει να τσιμπησω 4-5. επισης καμια φορα με τα σουβλακια μπορεί να φαω ενα μικρο κομματακι πιτα. αυτα σε γενικες γραμμες. τωρα απο τα επιτρεπομενα ειδη τρωω σχεδον τα παντα κ σε αρκετη ποσοτητα. επισης σε καθημερινη σχεδον βαση τρωω αναλατους ξηρους καρπούς κ γλυκακια απο το site μας. το καλο με αυτη τη διατροφη ειναι οτι δεν με εχει κουρασει καθολου γιατι δεν νιωθω οτι στερουμαι κατι (εκτος απο τα μακαρονια). αλλωστε κ μονο για το λογο οτι εχουν σταματησει οι πονοκεφαλοι αξιζει να θυσιασω κ καποια φαγητα που καποτε ηταν τα αγαπημενα μου fryingpan yingpan εγω ειμαι 1.65 κ 70 kg αλλα δυσκολα θα παω στο επιθυμητο γιατι ειμαι 47 χρονων στην προκλιμακτηριο κ οπως καταλαβαινεις ειναι πιο δυσκολα τα πραγματα για μενα. κ εδω που εφτασα (3 νουμερα κατω στα παντελονια - φοραω της κορης μου) ειναι μια χαρα για μενα clap ap καλη συνεχεια sitepoint_smilie_v1_2 tepoint_smilie_v1_2
χαμογέλα, κάνει σε όλους μας καλό
url=http://www.diaet-ticker.de] [/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ενα χρονο ατκινς!!! 15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #12474

  • ElenaP
  • Το Άβαταρ του/της ElenaP
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 9
Mπράβο σου πάντως.. Θέλει μαγκιά να τα χάσεις αυτά...Και εγώ είμαι 28 και παλεύω με τα 4 κιλά... Ντροπή μου..
Ρε παιδιά δεν είναι μόνο πραγματικές λιγούρες.. Είναι και η ιδέα.. Θέλω να φάω σοκολατόπιτες, πίτσες, ζυμαρικά... Είναι στο Dna μου να απολαμβάνω τα πάντα σε φαγητά... Γι αυτό χρειάζομαι το διάλειμά. Έχω και υποθυροειδισμό και χάνω δύσκολα πια...
Μπράβο σας πάντως κορίτσια!! clap ap
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.092 δευτερόλεπτα

Syndication