mary έγραψε:
Λοιπόν πες μας όλες τις λεπτομέριες σε παρακαλώ. Πως κατάλαβες ότι είναι η γρίπη και όχι μια ίωση; τι συμπτώματα είχες που απευθύνθηκες, τι θεραπεία έκανες. ΟΛΑ. Να πάρουμε και εμείς μια έγκυρη πληροφόρηση και όχι τις κινδυνολογίες των δημοσιογράφων.
Λοιπον, τη γριπη την περασε η κουμπαρα μου, και τα δυο της παιδια. Οχι την ιδια χρονικη περιοδο. Η κουμπαρα μου την περασε στο ποδι, δεν καταλαβε οτι ηταν η γριπη, παρα μονο, οταν πηγε τα παιδια στον γιατρο. Ο οποιος της ειπε, οτι ενα 40% του πληθυσμου υην περναει χωρις να το καταλαβει. Τα παιδια, αρρωστησαν με 4 μερες διαφορα. Τα συμπτωματα, πιο ηπια απο της κανονικης εποχιακης γριπης. Μια μερα πυρετο, μια μερα δεκατα, και αυτο ειναι ολο. Το μονο που αφηνει ειναι ενας βηχας, που αργει λιγο να περασει.
Οι υγειεις οργανισμοι, το περνανε ανωδυνα. Οπως λενε και καποιοι γιατροι, ειναι γριπη "φιλικη" προς τον ανθρωπο. Το προβλημα το εχουν τα ατομα υψηλου κυνδινου, αλλα αυτα τα ατομα, κυνδινευουν απο οποιαδηποτε μορφη γριπης.
Εγω πχ που ειμαι ενα απο αυτα, (εχω ασθμα), εκανα το εμβολιο του πνευμονιοκοκκου και της απλης γριπης, και νομιζω οτι δεν χρειαζομαι και το αναμφιβολου....
Απο κει και περα, ο καθενας ξερει για τον εαυτο του.