Την καλησπερα μου σε ολους μετα απο πολυ καιρο...
Να αναφερω και γω την εμπειρια μου σχετικα με την δικη μου ατασθαλια.
Να σας θυμισω οτι τον τελευταιο καιρο ειχα ελαχιστη απωλεια εως μηδενικη.Μετα την απωλεια των 60 κιλων ο
οργανισμος μου...μουλαρωσε!!
Στις γιορτες λοιπον, με πληρη συνειδηση αποφασισα να αφεθω.Που σημαινει οτι καταναλωσα μεγαλες ποσοτηες υδατανθρακα απο κοκκινο κρασι, ζαχαρη και λευκο αλευρι.Εκεινες τις μερες σκαει μυτη η περιοδος μου και μαζι μ αυτη και η 3μερη ημικρανια η οποια ειχε εξαφανιστει ολους τους μηνες που ακολουθουσα την διατροφικη προσεγγιση Ατκινς!!Τυχαιο???!!Στα μεσα της περιοδου ζυγιζομαι και δειχνει απο 78 να χω παει 81 κιλα.Ωπα λεω...τσιμπησα 3 κιλακια?Τελειωνει η περιοδος και με δειχνει 79.Ταυτοχρονα ενοιωθα κοπωση και ειχα κακη διαθεση.
Σας πληροφορω οτι ζοριστηκα αρκετα μετα απο αυτη την ηθελημενη ατασθαλια(η πρωτη κ η τελευταια στους 14 μηνες το ορκιζομαι)να συνερθω.
Με μεγαλο κοπο ξαναγυρισα στην ενεργοποιηση και αφενος επανηρθα στα 78 κιλα αφετερου την επομενη φορα που αδιαθετησα δεν ειχα ημικρανια!!
Συμπερασμα:Χυδαιος τοκογλυφος ο παλιουδατανθρακας!!