Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: Πείνα καταραμένη, και των γονέων.......

Re: Πείνα καταραμένη, και των γονέων....... 15 Χρόνια 4 Μήνες πριν #11311

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
σωστοοος! ρουλακι αλλα......... κι εγω το παρατηρω αυτο οταν το κανω! κι επισης παρατηρω κ κατι αλλο που δεν ξερω αν σου εχει συμβει εσενα. οτι οταν εχω πολλες μερες να φαω υδατανθρακα κ κυριως κακο, κ φαω καποιο γλυκο (που θεωρειται σαφως κακος υδατανθρακας) τοτε με πιανει το στομαχι μου κ πονοκοιλος ενοχλητικος!!! τελικα τοσο καο κανουν που οταν αποτοξινωνεις τον οργανισμο κ μετα του την κανεις αποτομα βλεπεις τι παθαινεις!!! ανθρωποι ειμαστε κ δεν μπορουμε σαφως να ζοπυμε χωρις απολαυσεις που συνηθως ειναι "κακες"! αλλα δεν ειναι αναγκη να γινονται συχνα!! ;)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Πείνα καταραμένη, και των γονέων....... 15 Χρόνια 4 Μήνες πριν #11315

  • agapi
  • Το Άβαταρ του/της agapi
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 61
αχ και εγω το παθαινω αυτο και προσπαθω να μη ξεφευγω .αντε μετα να ερθω στα ισα μου... :twisted:
[url=http://lilyslim.com:ni4n2g9y]
[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Πείνα καταραμένη, και των γονέων....... 15 Χρόνια 4 Μήνες πριν #11345

  • sofia68
  • Το Άβαταρ του/της sofia68
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 152
Την καλησπερα μου σε ολους μετα απο πολυ καιρο... :)

Να αναφερω και γω την εμπειρια μου σχετικα με την δικη μου ατασθαλια.

Να σας θυμισω οτι τον τελευταιο καιρο ειχα ελαχιστη απωλεια εως μηδενικη.Μετα την απωλεια των 60 κιλων ο
οργανισμος μου...μουλαρωσε!!
Στις γιορτες λοιπον, με πληρη συνειδηση αποφασισα να αφεθω.Που σημαινει οτι καταναλωσα μεγαλες ποσοτηες υδατανθρακα απο κοκκινο κρασι, ζαχαρη και λευκο αλευρι.Εκεινες τις μερες σκαει μυτη η περιοδος μου και μαζι μ αυτη και η 3μερη ημικρανια η οποια ειχε εξαφανιστει ολους τους μηνες που ακολουθουσα την διατροφικη προσεγγιση Ατκινς!!Τυχαιο???!!Στα μεσα της περιοδου ζυγιζομαι και δειχνει απο 78 να χω παει 81 κιλα.Ωπα λεω...τσιμπησα 3 κιλακια?Τελειωνει η περιοδος και με δειχνει 79.Ταυτοχρονα ενοιωθα κοπωση και ειχα κακη διαθεση.

Σας πληροφορω οτι ζοριστηκα αρκετα μετα απο αυτη την ηθελημενη ατασθαλια(η πρωτη κ η τελευταια στους 14 μηνες το ορκιζομαι)να συνερθω.
Με μεγαλο κοπο ξαναγυρισα στην ενεργοποιηση και αφενος επανηρθα στα 78 κιλα αφετερου την επομενη φορα που αδιαθετησα δεν ειχα ημικρανια!!

Συμπερασμα:Χυδαιος τοκογλυφος ο παλιουδατανθρακας!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Πείνα καταραμένη, και των γονέων....... 15 Χρόνια 4 Μήνες πριν #11373

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Σοφακι;;;; Που χαθηκες εσυ;
Παιδια ειναι να απορεις τελικα. Πως καναμε τοσο κακη διατροφη τοσα χρονια;;;;;;; να λοιπον, γιατι τοσα χρονια, ενω υποτιθεται οτι προσεχα, (με ψωμια ολικης, με γαλατα και γιαουρτια με χαμηλα λιπαρα, με φρουτα και με αναιμικες γαλοπουλες), παντα πεινουσα, και παντα δεν εχανα, αντιθετως, εβαζα. Οσο για την ημικρανια που λες κλπ, σε εμενα, καθε φορα που θα ξεφυγω, επιστρεφουν οι σπασμοι στο εντερο, η κοπωση, το φουσκωμα, τα σπυρακια και δεν συμμαζευεται!!!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Πείνα καταραμένη, και των γονέων....... 15 Χρόνια 3 Μήνες πριν #11712

  • roadrunner
  • Το Άβαταρ του/της roadrunner
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 130
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
ναστε καλα ολες για το κουραγιο που δινετε σε μας τα φρεσκαδουρια , clap ap clap ap
πολυ γελασα :lol: :lol: με τις περιπετειες σας , που σιγουρα περιμενουν και μενα fryingpan yingpan fryingpan yingpan
πραγματικα τοση κοροιδια με τα ειδη υγιεινης διατροφης δεν το περιμενα ,αλλα τι να πεις οταν ολα εχουν να κανουν με το χρημα ...


καλη συνεχεια σε ολη την κοσμοατκινσ παρεα



θέλω να γίνω αυτό που ονειρεύομαι .Με ένα στόχο κάθε μέρα .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Πείνα καταραμένη, και των γονέων....... 15 Χρόνια 3 Μήνες πριν #11714

  • buki
  • Το Άβαταρ του/της buki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 3
Σοφία .......που είσαι??
Είχα σκοπό να ανοίξω θέμα :αναζητώ τη Σοφία.

Αυτό που κατάφερες είναι ένας πραγματικός άθλος. Βρήκα το όνομα σου τοσο εδώ όσο και σε άλλο site αλλα μετά συνειδητοποίησα ότι τα post ήταν αρκετά παλιά και απογοητεύτηκα. Σε έχουμε ανάγκη όλοι εμείς οι νεότερη που προσπαθούμε. Σοφία δώσε μας τις συμβουλές σου, την γνώμη σου για την διατροφή. Τωρα που κατάφερες τόσα πολλά!!!! Σοφία πόσο χρονών είσαι?

Οσο για το άλλο θέμα που κουβεντιάζεται ,εγω σήμερα έκλεισα 1 μήνα στην ατκινς. Έχασα 4 κιλα και πρέπει να χάσω άλλα 10-12. Σήμερα λοιπόν η μέρα αποφάσισα να είναι ελεύθερη. Έφαγα και γλυκό ,φακές το μεσημέρι και αρκετούς άλλους κακούς και καλούς υδατάνθρακες. Μεχρι εδώ όμως! Μια φορά μόνο. Αυριο πάλι το πρόγραμμα μου. goodluck odluck
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.072 δευτερόλεπτα

Syndication