Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: Πείνα καταραμένη, και των γονέων.......

Re: Πείνα καταραμένη, και των γονέων....... 15 Χρόνια 3 Μήνες πριν #11714

  • buki
  • Το Άβαταρ του/της buki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 3
Σοφία .......που είσαι??
Είχα σκοπό να ανοίξω θέμα :αναζητώ τη Σοφία.

Αυτό που κατάφερες είναι ένας πραγματικός άθλος. Βρήκα το όνομα σου τοσο εδώ όσο και σε άλλο site αλλα μετά συνειδητοποίησα ότι τα post ήταν αρκετά παλιά και απογοητεύτηκα. Σε έχουμε ανάγκη όλοι εμείς οι νεότερη που προσπαθούμε. Σοφία δώσε μας τις συμβουλές σου, την γνώμη σου για την διατροφή. Τωρα που κατάφερες τόσα πολλά!!!! Σοφία πόσο χρονών είσαι?

Οσο για το άλλο θέμα που κουβεντιάζεται ,εγω σήμερα έκλεισα 1 μήνα στην ατκινς. Έχασα 4 κιλα και πρέπει να χάσω άλλα 10-12. Σήμερα λοιπόν η μέρα αποφάσισα να είναι ελεύθερη. Έφαγα και γλυκό ,φακές το μεσημέρι και αρκετούς άλλους κακούς και καλούς υδατάνθρακες. Μεχρι εδώ όμως! Μια φορά μόνο. Αυριο πάλι το πρόγραμμα μου. goodluck odluck
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Re: Πείνα καταραμένη, και των γονέων....... 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17070

  • κουτση
  • Το Άβαταρ του/της κουτση
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 10
Πραγματικά.....έκανα το πρώτο μεγάλο μπαμ χτες και έφαγα γλυκό κλπ....ζαχαρη! και σήμερα η πείνα δεν υπήρχε....τελικά όντως δεν πρέπει να το χαλάς...και στομάχι και καούρες χάλια!!!! και πεινααα!!!ωπωππω... τώρα θέλει τρείς μέρες πάλι ετσι? επίσης αν χαλάσεις μια φορά το πρόγραμμα μετα απλα σταματας να χανεισ για ενα διαστημα 4 ημερων η αποθηκευεισ απευθειας?ευχαριστω@
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.063 δευτερόλεπτα

Syndication