Σοφία .......που είσαι??
Είχα σκοπό να ανοίξω θέμα :αναζητώ τη Σοφία.
Αυτό που κατάφερες είναι ένας πραγματικός άθλος. Βρήκα το όνομα σου τοσο εδώ όσο και σε άλλο site αλλα μετά συνειδητοποίησα ότι τα post ήταν αρκετά παλιά και απογοητεύτηκα. Σε έχουμε ανάγκη όλοι εμείς οι νεότερη που προσπαθούμε. Σοφία δώσε μας τις συμβουλές σου, την γνώμη σου για την διατροφή. Τωρα που κατάφερες τόσα πολλά!!!! Σοφία πόσο χρονών είσαι?
Οσο για το άλλο θέμα που κουβεντιάζεται ,εγω σήμερα έκλεισα 1 μήνα στην ατκινς. Έχασα 4 κιλα και πρέπει να χάσω άλλα 10-12. Σήμερα λοιπόν η μέρα αποφάσισα να είναι ελεύθερη. Έφαγα και γλυκό ,φακές το μεσημέρι και αρκετούς άλλους κακούς και καλούς υδατάνθρακες. Μεχρι εδώ όμως! Μια φορά μόνο. Αυριο πάλι το πρόγραμμα μου.

odluck