Καλημέεεερα ! να σαι καλά !Βικ
Ετσι είναι όπως τα λές. " Άκου το σώμα σου".
Ε αναλόγως όπως το δει ο καθένας και όπως αισθάνεται άνετα.
Για να λέμε τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη, καλά είμαι, αλλά εγώ θέλω να είμαι καλύτερα.
Είναι και αυτό το άχτι να βάλω επιτέλους Large και όχι X Large