Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: ωραριο γευμάτων

Απ: ωραριο γευμάτων 13 Χρόνια 10 Μήνες πριν #17937

  • john
  • Το Άβαταρ του/της john
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 45
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Καλημέεεερα ! να σαι καλά !Βικ
Ετσι είναι όπως τα λές. " Άκου το σώμα σου".
Ε αναλόγως όπως το δει ο καθένας και όπως αισθάνεται άνετα.
Για να λέμε τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη, καλά είμαι, αλλά εγώ θέλω να είμαι καλύτερα.
Είναι και αυτό το άχτι να βάλω επιτέλους Large και όχι X Large :D :D :D :D :D
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ωραριο γευμάτων 13 Χρόνια 10 Μήνες πριν #17938

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Ε καλα στον αντρα το XL δε σημαινει οτι εχει προβλημα,ειδικα αν ειναι σωματοδης.Το θεμα το χουμε εμεις τα γυναικοπεδα που και με το medium αισθανομαστε παχουλες :lol: !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.076 δευτερόλεπτα

Syndication