καλημέρα..ειμαι πολυ νευριασμένη απογοητευμενη κτλ κτλ, ειναι 6 μέρα ενεργοποιησης,δλδ αυριο κλεινω 1 εβδομάδα και δεν εχει χαθει γραμμαριο ..δεν μπορω να βρω το γιατί, κανώ οτι έκανα και πριν.Την προηγουμενη φορα την 1η εβδομάδα ειχα χάσει 3 κιλά εκ των οποιών το 1,5 τις τρεις πρώτες μέρες,Να σημειώσω οτι πεινάω σ ε σημειο που υποφέρω και δεν μπορω να κοιμηθω, ενω την αλλη φορα μετα τις 3 μέρες ξεχνουσα να φάω..Ούτε καν αισθάνομαι αυτό το ευεργετικό ξεφούσκωμα μετα την αποκλειση των υδατανθράκων.Ακόμα και σε θερμίδες να έχω ξεφύγει θα 'επρεπε να δω κάποια διαφορά γιατί πριν ξεκινήσω είχα οργιάσει στην κυριολέξία με σοκολάτες και τα συναφή.Τα Κetostix δείχνουν οτι είμαι σε κέτωση στη μεσαία ένδειξη αλλά σε ξένο σαιτ διάβασα οτι αυτο μπορεί να συμβει να εισαι αφυδατωμενος, κατι που συμβαίνει σε μένα, δεν περιπένω να αδιαθετήσω , δεν έχω πάρει κάποα φαρμακά και πραγματικά ειμαι πολυ στεναχώρημένη και ξαναλέω οτι η πείνα αυτη ειναι πρωτογνωρή για μένα.Ρουλα , Μαρίνά πέστε μου κάτι σας παρακαλώ..