Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: Να 'μαι και εγώ!

Να 'μαι και εγώ! 16 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #8492

  • vpnmaster
  • Το Άβαταρ του/της vpnmaster
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 2
Καλημέρα,
Αυτό είναι το πρώτο μου post αν και σας διαβάζω σχεδόν καθημερινά.
Έως το 2004 ζύγιζα 60 κιλά με ύψος 1.74.
Ήμουν αρκετά ικανοποιημένος με το βάρος μου.
Από εκεί και πέρα έφτασα τα 80. Όλα λίπος. Από αυτά κατάφερα τα επόμενα χρόνια να χάσω τα 4-5 και ζύγιζα γύρω στα 75 μέχρι και πριν 2 μήνες!!!
Πάντα αισθανόμουν άσχημα για τα περιττά κιλά. Δε μου άρεσε καθόλου η εφαρμογή των ρούχων πάνω μου κλπ…
Τον τελευταίο χρόνο επίσης δεν γυμναζόμουν καθόλου και δεν είχα τη διάθεση επίσης να το κάνω.
Μετά από πολυήμερη αναζήτηση στο ιντερνετ αρχίζω και ανακαλύπτω την ΑΤΚΙΝΣ. Λέω δε την κάνω, δεν έχω να χάσω κάτι.
Ξεκίνησα στις 20 Μαϊου από τα 75 και σήμερα είμαι 68.100. Το σημαντικότερο είναι ότι έχω χάσει πολλούς πόντους και σχεδόν μηδενική μυϊκή μάζα! Είναι φοβερό!
Φαντάζομαι ότι κάπου εδώ θα πρέπει να περάσω στη Δεύτερη φάση αλλά ψιλοφοβάμαι. Είμαι τόσο ικανοποιημένος με τους 20 υδατάνθρακες. Η αλήθεια είναι ότι δεν υπολογίζω τους υδατάνθρακες με το κομπιουτεράκι οπότε μπορεί κάποια μέρα να παίρνω 10 άλλες 15 άλλες 20 και καμιά φορά να φτάνω τους 30.
Τι μου προτείνετε;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Να 'μαι και εγώ! 16 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #8495

  • rourou
  • Το Άβαταρ του/της rourou
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 45
Να συνεχίσεις ως έχει, τα πας περίφημα!!!
Το ότι δεν μετράς τους υδατάνθρακες και ωστόσο χάνεις,
σημαίνει ότι είσαι χαλαρός και έχεις προσαρμοστεί χωρίς
άγχος σε μια διατροφή που σου ταιριάζει. bravo avo bravo avo bravo avo
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Να 'μαι και εγώ! 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8823

  • tralalilalom
  • Το Άβαταρ του/της tralalilalom
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 36
Ρε παιδιά εγώ έχω απογοητευτεί με το θέμα των πόντων! Ενώ χάνω κιλά (σε νορμάλ ρυθμούς) έχω την αίσθηση ότι πόντους δεν χάνω. Πήρα όταν ήμουν στα 80 ένα τζιν και ανέβαινε μεν, δεν κούμπωνε δε (το πήρα, αν και μικρό, γιατί είναι καλή μάρκα και το βρήκα σε τιμή ευκαιρίας), Τώρα στα 75 πάλι δεν κουμπώνει και έχω απελπιστεί.. Κάθεται όπως όταν ήμουν 80. Εντωμεταξύ, επειδή έχω ζυγαριά με λιπομετρητή, παρατηρώ ότι χάνω λίπος και όχι νερό ή μυική μάζα, και γι'αυτό δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται..Να σκάσω είμαι!!!
Μου είχες πει πως θα 'ρθει κάποια μέρα που ό,τι αντικρίζω θα το ερωτεύομαι..Τώρα αρχίζω και θυμάμαι..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Να 'μαι και εγώ! 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8825

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
κατερχας vpnmaster καλος ηρθες κ αποτι βλεπω τα πας κ παρα πολυ καλα!! :D μπραβο λοιπον! οσον αφορα το οτι πρεπει να πας σε παραπανω υδατανθρακες αυτο δεν γινεται στις 2 εβδομαδες απαραιτητος, αν εσυ νιωθεις καλα με τα κιλα σου οτι εφτασες στο στοχο σου η εστω οτι πλησιασες κατα πολυ τοτε προχωρας παρακατω ωστε να εμπλουτιζεται η διατροφη σου κ να ξαναμπαινεις σε κανονικους ρυθμους! αν ομωε θες ακομα κιλα τοτε μεινε ακομα στους 20! αν παλι απλα σαρεσει αυτη η διατροφη κ νιωθεις ωραια με τους 20 τοτε μεινε εκει για οσο διαστημα θες απλα αυξησε τις ποσοτητες των φαγητων αρα τις θερμιδες σου!!!! καλη συνεχεια λοιπον!
οσο για την tralolilolom μην αχγωνεσαι θα κλεισει κ το πατελονι! ειναι υγρα ακομα τα πρωτα κιλακια μαζι με το λιπος οποτε περιμενε λιγο ακομα να κατεβει η ζυγαρια κ θα κλεισει στο υπογραφω!! κι εγω το εχω κανει να παρω μικροτερο ρουχο κ ναμαι στην αναμονη μεχρι να χασω τα κιλακια!! κ το οτι δεν χανουμε σχεδων καθολου η εστω πολυ λιγη μυικη μαζα το ξεραμε!!!!!! αυτο για οσους αμφισβητουν τη διατροφη μας επειδη λεει χανουμε γρηγορα!!!! bravo avo
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Να 'μαι και εγώ! 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8826

  • efaki
  • Το Άβαταρ του/της efaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 188
Κατ'αρχάς καλώς μας ήρθες vpnmaster. Να μη φοβάσαι να προχωρήσεις στις επόμενες φάσεις. Διάβασε καλά εδώ να καταλάβεις τι πρέπει να κάνεις και μη φοβάσαι τίποτα!!!Από την άλλη, αν νιώθεις καλά με τους 20 υδ/κες και δεν αισθάνεσαι ότι στερείσαι κάτι, συνέχισε έτσι! Αν όμως θες να τρως και κανα φρούτο, ανέβασε τους υδ/κες. Εξάλλου είσαι ήδη κάτω από το ιδανικό βάρος για το ύψος σου!!! Ξέχνα λοιπόν τα κιλά και απλά απολάμβανε το φαγητό σου!!!
Tralalilalom, αποκλείεται να μην έχεις χάσει πόντους από τα 80 ως τα 75. Απλά το κακό είναι πως οι πόντοι δεν φεύγουν πάντα από εκεί που θέλουμε!!! ίσως να έχεις χάσει από τη μέση, τα χέρια, το στήθος (δυστυχώς) και όχι από την περιφέρεια. Αλλά θα χάσεις κι από κει! Οι μεσογειακοί σωματότυποι κρατούν όσο πιο καλά μπορούν το λίπος από τη μέση και κάτω. Το οποίο είναι καλό, γιατί το λίπος της μέσης θεωρείται επικίνδυνο για καρδιακά προβλήματα. Αλλά θες δεν θες, θα χάσεις κι από την περιφέρεια όσο πέφτεις!!!Και θα έρθει και η στιγμή που 8α κλαις τα λεφτά του τζην, γιατί θα σου πέφτει!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Να 'μαι και εγώ! 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8827

  • nik.nik
  • Το Άβαταρ του/της nik.nik
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1
efaki έγραψε:
Κατ'αρχάς καλώς μας ήρθες vpnmaster. Να μη φοβάσαι να προχωρήσεις στις επόμενες φάσεις. Διάβασε καλά εδώ να καταλάβεις τι πρέπει να κάνεις και μη φοβάσαι τίποτα!!!Από την άλλη, αν νιώθεις καλά με τους 20 υδ/κες και δεν αισθάνεσαι ότι στερείσαι κάτι, συνέχισε έτσι! Αν όμως θες να τρως και κανα φρούτο, ανέβασε τους υδ/κες. Εξάλλου είσαι ήδη κάτω από το ιδανικό βάρος για το ύψος σου!!! Ξέχνα λοιπόν τα κιλά και απλά απολάμβανε το φαγητό σου!!!
Tralalilalom, αποκλείεται να μην έχεις χάσει πόντους από τα 80 ως τα 75. Απλά το κακό είναι πως οι πόντοι δεν φεύγουν πάντα από εκεί που θέλουμε!!! ίσως να έχεις χάσει από τη μέση, τα χέρια, το στήθος (δυστυχώς) και όχι από την περιφέρεια. Αλλά θα χάσεις κι από κει! Οι μεσογειακοί σωματότυποι κρατούν όσο πιο καλά μπορούν το λίπος από τη μέση και κάτω. Το οποίο είναι καλό, γιατί το λίπος της μέσης θεωρείται επικίνδυνο για καρδιακά προβλήματα. Αλλά θες δεν θες, θα χάσεις κι από την περιφέρεια όσο πέφτεις!!!Και θα έρθει και η στιγμή που 8α κλαις τα λεφτά του τζην, γιατί θα σου πέφτει!!!

τωρά δεν ξέρω εάν είναι εδώ που πρέπει να γράψω. είμαι καινούριος στο σαιτ, σήμερα γράφτηκα παρόλο που διαβάζω καιρό. εγω την 1 του ιούνη είμουν 97 κιλά σημερα 5 ιούλη είμαι 8 6. το κανονικό βάρος μου είναι 75. στην αρχή έχασα 7 κυκλα σε 2 εβδομάδεσ περίπου. τωρα χάνω 1 κιλό την εβδομάδα. επειδή είναι η 4αρτη φορά που κάνω διατροφή με χαμηλούς υδατάνθρακες, για μένα είναι κάτι αρκετά χαλαρό και δεν πολυασχολούμε με το τι θα φάω. τους υδατάνθρακες τους μετράω εμπειρικά και δεν δίνω ιδιέτερη σημασία. αλλωτε μπορεί να είναι 10 άλλωτε 20 άλλωτε 25. δε χάλασε οκόσμος και ούτε κάθε μέρα είμαι πάνω από τη ζυγαριά! τρώω το κρεατάκι μου τα ψαράκι μου, σχεδόν κάθε μέρα τρώω πεγωτό 0% με 7,5 γραμάρια υδατ. /100γρ.χτυπάω και τις ζερο, καμιά φραουλίτσα μεσα μέσα και ενοείτε τα σαλατικκά μου. όταν ζυγιζόμουν κάθε μέρα με έπιανε απογοήτευση διότι άλλωτε έπεφτε και άλλωτε ανέβαινε η πλάστιγγα. επίσης στην δικιά την περίπτωση, συστηματικά και κάθε 2 βδομάδες έτρωγα ότι ήθελα. δεν είχα δει αρνητικά αποτελέσματα. αυτή τη φορά δεν έχω ανάγκη να το κάνω διοτι πλέον υπάρχουν τα παγωτάκια και η κοκα 0, η οποία είναι αρκετά ικανοπιητικό για τις υπογλυκαιμίες. τώρα εκείνο που ήθελα να ρωτήσω: μετά τις 2 επρώτες εβδομάδες εσείς παιδιά πόσα κιλά χάνετε συνήθως? και για να μην παρεξηγηθώ αυτή τη φορά δεν θέλω να υπάρξει άλλη φορά, απλά θέλω να μείνω για πάντα σε κανονικό βάρος. όπότε δεν με ενδιαφέρει και τόσο να χάσω τα κιλά μου γρήγορα δεν πολυασχολούμε. εκείνο όμως που καταβάλλω μεγάλη προσπάθεια είναι να βγάλω από τη ζωή μου το αλεύρι και τι ζαχαρη.πιστεύω πως άμα αυτά τα 2 βγουν τότε το βάρος θα έρθει με τον καιρο σε ικανοποιητικά επίπεδα. τώρα εάν γινει σε ένα μήνα σε 2 ή σε 10 δεν έχει σημασία για μένα. εκείνο που έχει σημασία είναι να βρω τον τρόπομ να διατηρήσω το βάρος μου σε ικανοποιητικά επίπεδα για όλη μου τη ζωή τρώγωντας σωστά. απλά ρωτάω για να δω πόση διαφορά έχει όταν εφαρμόζετε μέσα στα αυτστηρά ορια, και σε άλλης διοι η εμπειρία με τον εαυτο μου από προηγούμενες φάσεις που την έκανα, έχανα περίπου 2-2,5 κιλά ανάεβδομάδα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.065 δευτερόλεπτα

Syndication