Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλώς σας βρήκα. Μια νέα αρχή.

Καλώς σας βρήκα. Μια νέα αρχή. 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #18843

  • john
  • Το Άβαταρ του/της john
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 45
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Καλημέρα συναγωνιστές lowcarbers. Γιάννης εδώ, 42 και για πρώτη φορά στη ζωη μου τόσο παχύσαρκος. Παλαιός lowcarber με 2 " ιστορίες επιτυχίας" απο 17 κιλά έκαστη.
Πέρσι τέτοια εποχή αντιμετώπισα στα ξαφνικά ένα θέμα υγείας ( ακραίες κρίσεις πανικου ) , και δυστυχώς για 9 -10 μήνες ήμουν με φαρμακευτική αγωγή. Αποτέλεσμα, να πάρω περι των 20 κιλών και να μην αναγνωρίζω τον εαυτό μου πλέον. Μια βασική παρενέργεια των ψυχοφαρμάκων είναι η αύξηση βάρους, καθώς και ο μηδενισμός του μεταβολισμού.
Όπως καταλαβαινετε είμαι σε άθλια κατάσταση απο άποψη διάθεσης και ψυχολογίας, και ο βασικός λόγος είναι τα κιλά που έχω πάρει.
απο το XL έχω πάει στο XXL, τα ρούχα μου δεν μου κάνουν, δεν θέλω ούτε να με βλέπω πλεον, αλλά ξέρω πως ο μόνος δρόμος είναι να τα χάσω. Είπα να ξεκινήσω λοιπόν, με τον γνωστό τρόπο, και όπου με βγάλει. θεωρω αυτο το forum όπως και παντα τον βασικό μου αρωγο σ αυτην την προσπάθεια. Καλή σας ημέρα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλώς σας βρήκα. Μια νέα αρχή. 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #18846

  • GeorgeM
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeM
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Καλησπέρα,
Οχι "όπου με βγάλει".
Την συνταγή την έχεις ήδη δοκιμάσει 2 φορές και ήταν επιτυχής.

Καλή αρχή, λοιπόν, με σίγουρο αποτέλεσμα!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλώς σας βρήκα. Μια νέα αρχή. 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #18847

  • john
  • Το Άβαταρ του/της john
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 45
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Καλημέρα GeorgeM. Έχεις δίκιο. Επιμονή και προσήλωση και θα τα καταφέρουμε. Να σαι καλά.



Τελευταία διόρθωση: 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν από john.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλώς σας βρήκα. Μια νέα αρχή. 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #18848

  • papaki
  • Το Άβαταρ του/της papaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 84
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Καλημέρα!! Νέα αρχή και από εμένα!
Την είχα κάνει πέρυσι και είχα αποτελέσματα κυρίως σε πόντους. Σήμερα είπα να κάνω νέα αρχή.
Δεν έχω πολλά να χάσω. Είμαι 61 κιλά, 1,65 ύψος, 26 χρονών.
Το πρόβλημα μου είναι στην κοιλιά. Εκεί έχω τα παχάκια μου!
Έχω επιχειρήσει και άλλες φορές να ξεκινήσω αλλά στις 2-3 μέρες την χαλάω!
Αφού χθες τσάκισα ομελέτα με πατάτες και μπεικον είπα σημερα να ξεκινήσω δυναμικά.
Τώρα πίνω το καφεδάκι μου και έχω φάει και 2 φέτες τυρι gouda.
Δυσκολεύομαι με τα φαγητά καθώς δουλεύω πολλές ώρες και δεν μπορώ να μαγειρεύω.
Οπότε η εύκολη λύση για εμένα είναι κυρίως το τυρί και τα αυγά. Μπεικον και ζαμπόν-γαλοπούλα τα αποφεύγω!
Αν θέλετε γράψτε τι τρώτε να πάρω καμιά ιδέα!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλώς σας βρήκα. Μια νέα αρχή. 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #18849

  • GeorgeM
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeM
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Καλημέρα papaki.
Εσένα δεν σου μιλάμε.!!!!!
Ακου εκεί, 61!!!!!!!! (61 πρέπει να ήμουν 10 ή 11 ετών. Χαχαχαχχα)
Δεν σε παίζουμε!!!!!
Τελευταία διόρθωση: 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν από GeorgeM.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλώς σας βρήκα. Μια νέα αρχή. 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #18850

  • kathat
  • Το Άβαταρ του/της kathat
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1
ειιιιιιι γεια σας και απο δω ,ειμαι 19 χρονων και 57 κιλα ισως και λιγο λιγοτερο φοβαμαι να ζυγιστω με υψος 1.58
θελω να φτασω τα 50 κιλα ,για να νιωθω εγω καλα με τον εαυτο μου,γενικα ειμαι πολυ ανασφαλης αλλα αν παω στα 53 κιλα θα μαι πολυ χαρουμενη ας παω πρωτα σ αυτα!!!Εχω εδω και 4 μερες που κανω την διαιτα Ατκινς ,και με χαρα παρατηρησα οτι χωραω σε ενα παλιο μου σορτσακι xs ,ωστοσο απ οσο βλεπω το σωμα μου δεν φαινεται να χω χασει πουθενα ισως λιγο στη περιφερεια ,δνε χω ζυγαρια σπιτι και τρεμω να ανεβω πανω της σε φαρμακειο ντρεπομαι :p
δεν θελω να γινω σαν ανορεξικη ,απλα θελω να ειμαι αδυνατη και οχι κανονικη οπως ειμαι
θα παραθεσω λιγο το προγραμμα μου ως τωρα να μου πειτε τι κανω λαθος γιατι μ εχουν μπερδεψει οσα αρθρα και οσα πραγματα και να διαβασω αυτα με τσ υδατανθρακες ,φιλε John μιας και την εχεις ηδη ξανακανει οπως διαβσα θα ηθελα να με βοηθησειιις ,σε παρακαλωωωωωωωω :)

ΠΡΩΙΝΟ :αυγα ειχα ξεκινησει βραστα αλαλ μου παν να τα τρωω τηγανητα γιατι χρειαζεται λιπος η διαιτα και 1 φετα μπεικον και μια κουταλια cottage cheese
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ :αν το θυμηθω δλδ,μια κουταλια cottage cheese και μια φετα γαλοπουλα
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ :κοτοπουλο,η μπιφτεκια(χωρις ψωμι κλπ),η γενικα κρεας ,ενα φλυτζανι σαλατα
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ :Αν το θυμηθω παλι μια κουταλια του γλυκου εννοω παντα cottage cheese
ΒΡΑΔΙΝΟ: Κρεας,ενα φλυτζανι σαλατα
επισης εχω φαει καποια μερα και μισο αβοκαντο ,καιπλεον προσπαθω να βαζω λαδι στο φαι φρεσκο που το απεφευγα
ευχαριστω πολυ παιδιααα,καλη μας επιτυχιααααα : )
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.069 δευτερόλεπτα

Syndication