ειιιιιιι γεια σας και απο δω ,ειμαι 19 χρονων και 57 κιλα ισως και λιγο λιγοτερο φοβαμαι να ζυγιστω με υψος 1.58
θελω να φτασω τα 50 κιλα ,για να νιωθω εγω καλα με τον εαυτο μου,γενικα ειμαι πολυ ανασφαλης αλλα αν παω στα 53 κιλα θα μαι πολυ χαρουμενη ας παω πρωτα σ αυτα!!!Εχω εδω και 4 μερες που κανω την διαιτα Ατκινς ,και με χαρα παρατηρησα οτι χωραω σε ενα παλιο μου σορτσακι xs ,ωστοσο απ οσο βλεπω το σωμα μου δεν φαινεται να χω χασει πουθενα ισως λιγο στη περιφερεια ,δνε χω ζυγαρια σπιτι και τρεμω να ανεβω πανω της σε φαρμακειο ντρεπομαι :p
δεν θελω να γινω σαν ανορεξικη ,απλα θελω να ειμαι αδυνατη και οχι κανονικη οπως ειμαι
θα παραθεσω λιγο το προγραμμα μου ως τωρα να μου πειτε τι κανω λαθος γιατι μ εχουν μπερδεψει οσα αρθρα και οσα πραγματα και να διαβασω αυτα με τσ υδατανθρακες ,φιλε John μιας και την εχεις ηδη ξανακανει οπως διαβσα θα ηθελα να με βοηθησειιις ,σε παρακαλωωωωωωωω
ΠΡΩΙΝΟ :αυγα ειχα ξεκινησει βραστα αλαλ μου παν να τα τρωω τηγανητα γιατι χρειαζεται λιπος η διαιτα και 1 φετα μπεικον και μια κουταλια cottage

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ :αν το θυμηθω δλδ,μια κουταλια cottage

και μια φετα γαλοπουλα
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ :κοτοπουλο,η μπιφτεκια(χωρις ψωμι κλπ),η γενικα κρεας ,ενα φλυτζανι σαλατα
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ :Αν το θυμηθω παλι μια κουταλια του γλυκου εννοω παντα cottage

ΒΡΑΔΙΝΟ: Κρεας,ενα φλυτζανι σαλατα
επισης εχω φαει καποια μερα και μισο αβοκαντο ,καιπλεον προσπαθω να βαζω λαδι στο φαι φρεσκο που το απεφευγα
ευχαριστω πολυ παιδιααα,καλη μας επιτυχιααααα : )