καλοσηρθες εφη!!! ευχομαι τα καλυτερα! θα δεις πως θα συνηθισεις κ θα τα καταφερεις!!! ειμαι χρονια φαν της συγκεκριμενης διατροφης!! οποτε παρω κιλακια τα χανω με αυτη τη διατροφη ψωρις να πειναω , βασικο, κ χωρις να μετραω τις κουταλιε ςκτα γραμμαρια!! ουσιαστικα μαζι ξεκιναμε!! αν κι εγω για αλλη μια φορα ξαναξεκιναω!!! επειχα απο διατες τωρα 3 χρονια περιπου γτ ειχα εγκυμοσυνες θηλασμους ξανα εγλυμοσυνες κτλ κ τωρα επιτελους τελειωσα απο ολα αυτα κ ξαναξεκιναω μαζι σας!!!! αντε μην ανησυχεις για τπτ κ οτι ερωτησεις χειες εδω ειμαστε να τις απαντησουμε!!!