Λοιπόν, Τα μεσημέρια μετα την δουλιά τρώμε σε ένα Αμερικάνικο χαρμπουγκεράδικο. Εχει και ομελοτες αλλά κυρίως προτιμώ τα μπιφτέκια με κάποια σαλάτα, ή κάποιο χαμπουρκερ χωρίς το ψωμάκι.. Σημερα που λετε μου λεει ενας συναδερφος μου οτι αποκλειεται να μετραω σωστα τους υδατανθρακες αν τρώω εξω.. Πήγαμε λοιπον στον ανθρωπο που εχει το μαγαζι και του εσκασα το παραμυθι και οτι εχω μια σπανια αλλεργια και κατι με πειραζει και πρεπει να δω τα συστατικα που ειναι γραμμενα στις συσκευασιες του... Τρομαξε κιολας ο ανθρωπος και μας εβαλε τις συσκευασιες απο το τυρι το ζαμπον και τα μπιφτέκια, Ασχετα αν εμεις νομιζαμε οτι τα μπιφτεκια ηταν χειροποιητα... Καθεστε?
Ζαμπόν 7 γραμ υδατ/100 g
Tυρί 5γραμ υδατ/100g
KAI..
Mπιφτέκια 13 γραμ/100 g
............Ta σχολια δικά σας..