Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Να γιατι σταμάτησα να χάνω κιλά!

Να γιατι σταμάτησα να χάνω κιλά! 17 Χρόνια 4 Μήνες πριν #826

  • s_aint
  • Το Άβαταρ του/της s_aint
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 29
Λοιπόν, Τα μεσημέρια μετα την δουλιά τρώμε σε ένα Αμερικάνικο χαρμπουγκεράδικο. Εχει και ομελοτες αλλά κυρίως προτιμώ τα μπιφτέκια με κάποια σαλάτα, ή κάποιο χαμπουρκερ χωρίς το ψωμάκι.. Σημερα που λετε μου λεει ενας συναδερφος μου οτι αποκλειεται να μετραω σωστα τους υδατανθρακες αν τρώω εξω.. Πήγαμε λοιπον στον ανθρωπο που εχει το μαγαζι και του εσκασα το παραμυθι και οτι εχω μια σπανια αλλεργια και κατι με πειραζει και πρεπει να δω τα συστατικα που ειναι γραμμενα στις συσκευασιες του... Τρομαξε κιολας ο ανθρωπος και μας εβαλε τις συσκευασιες απο το τυρι το ζαμπον και τα μπιφτέκια, Ασχετα αν εμεις νομιζαμε οτι τα μπιφτεκια ηταν χειροποιητα... Καθεστε?

Ζαμπόν 7 γραμ υδατ/100 g
Tυρί 5γραμ υδατ/100g
KAI..
Mπιφτέκια 13 γραμ/100 g

............Ta σχολια δικά σας..
ναι! υπάρχει λόγος..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Να γιατι σταμάτησα να χάνω κιλά! 17 Χρόνια 4 Μήνες πριν #830

  • abebablom
  • Το Άβαταρ του/της abebablom
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 57
:shock: :shock: :shock: :shock:

θα κατσω σπιτι, θα αραξω σπιτι, κι αμα πεινασω κανω κανα αυγο!
τελικά ο Κηλαηδόνης είχε δίκιο!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Να γιατι σταμάτησα να χάνω κιλά! 17 Χρόνια 2 Μήνες πριν #1193

  • thomasskoy
  • Το Άβαταρ του/της thomasskoy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 41
καλα το μπιφτεκι το καταλαβαινω.αλλα το τυρι? νομιζω δεν πρεπει να εχει υδατανθρακες
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.060 δευτερόλεπτα

Syndication