Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Ένα Τζόνι με κόκα κόλα λάιτ...

Ένα Τζόνι με κόκα κόλα λάιτ... 18 Χρόνια 2 Μήνες πριν #71

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Κατακόκκινος έγινε ο γκαρσόνος το προηγούμενο Σαββατο. Όχι που θα μου την έβγαινε.

Στην ερώτηση "τι θα πάρετε;" απάντησα : "Κόκα κόλα λάιτ έχετε;"
¨
"Νομίζω πως έχουμε" είπε αφελέστατα.

"Ωραία αν έχετε θα μου φέρεις ένα Τζόνι με κόκα κόλα λάιτ. Αν δεν έχετε θα μου το φέρεις σκέτο. Είτε με λάιτ, είτε σκέτο εντάξει;"

"Εντάξει" απάντησε ενοχλημένος ο γκαρσόνος.

Μετά από λίγο -λέμε τώρα- κατέφτασε με την παραγγελία.

"Ένα κρασί, ένα τζόνι κόκα κανονικό, μια βότκα και ένα τζόνι σκέτο και το μπουκάλι λάιτ ολόκληρο για να βάλει η κυρία όση θέλει".

"Τέλεια!" απάντησα με το χαμόγελο της ευτυχίας. Όχι που θα μου την έβγαινε...
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.055 δευτερόλεπτα

Syndication