αποφασισα να γραψω την ιστορια μου μιας και αυτο το σαιτ με εχει βοηθησει αρκετα και αν υπαρχει ενας που μπορει να εμπνευστει απο αυτη θα ειναι πολυ σημαντικο!! Δεν ειμαι Ελλαδα πια, ζω στην Αυστραλια...εχω δοκιμασει την ατκινς και παλια και ειναι ι μονη διατροφη που μπορω να ακολουθησω γιατι οταν πειναω θελω να φαω και οχι να μετραω γραμμαρια...με υψος 1.80 και 102 κιλα που εφτασα τελευταια το θεαμα δε μου αρεσε...αν και παντα εδειχνα λιγοτερο απο οσο ημουν το 102 μου χτυπησε ασχημα...μετακομιζοντας Αυστραλια και με τοσες αλλαγες πρακτικες και ψυχολογικες δεν ειχα καμια διαθεση για διατροφη...αρχισα ομως το περπατημα γιατι δεν ειχα αμαξι στην αρχη...παρατηρησα οτι παρολο που ετρςγα βλακειες δεν επαιρνα οποτε μολις με χωρισε η σχεση μου αποφασισα οτι θα αλλαξω τελειως. Ειχα μουλαρωσει και αρχισα ατκινς...μεσα σε λιγο διαστημα εχασα 10 κιλα που εγς εχανα 500γρ την εβδομαδα...καταλαωα οτι ο μεταβολισμος ειχε αλλαξει απο το περπατημα....αρχισα να προσθετω ελαφρο τζοκινγ μιλαμε για 15δευτερολεπτα στην αρχη και σιγα σιγα εφτασα να κανω 4 λεπττα την φορα εναλλαξ με περπατημα, οχι συχνα 2φορεσ την εβδομαδα καμια φορα 3 καμια φορα μια....τωρα ειμαι μειον 20 κιλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ποσο διαφορετικη!!!!...2 κιλα ακομα και φτανω τον πρωτο στοχο!!!!Αυτο που καταλαβα ειναι οτι το περπατημα μπορει να βοηθησει στην αλλαγη του μεταβολισμου και μετα καντε ατκινσ θα παθετε πλακα με τα αποτελεσματα...κι αν συνδιασετε χαμηλουσ υδατανθρακες και ελεγχο στις θερμιδες τα αποτελεσματα ειναι θεαματικα!!! εγω ψυχολογικα θελω αποτελεσματα για να επιμεινω....ολα αυτα μαζι μεταφραζονται σε μειον 20κιλα σε 4 μηνες...παρασπονδιες εκανα οχι πολλεσ γτ κολλουσα μετα και ξενερωνα....και σοκολατεσ ατκινσ και lowcarb ετρωγα πολλες και σοκολατα κανονικη αλλα ενα κομματι αντε δυο........η αληθεια βεβαια ειναι οτι στην ελλαδα επειδη η προσβαση σε πεντανοστιμο φαγητο ειναι ευκολη ειναι πιο δυσκολο...εδω να πω την αληθεια δεν εχουν νοστιμα φαγητα οποτε δε ζηλευω να παω εξω να φαω κατι.....μου εχουν λειψει τα σουβλακια αλλα μου εκανε καλο η ελλειψη τους ΛΟΛ..........αυτα για την ωρα.