Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Πείστηκαν και οι δύσπιστοι!

Πείστηκαν και οι δύσπιστοι! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1702

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Σήμερα πέρασε από το μαγαζί η παλιά μου διαιτολόγος. Μαζί της, σε μια προσπαθεια 8 μηνών, είχα καταφέρει να χάσω, μολις 7 κιλα, 4 από τα οποία ξαναπήρα μεσα σε 2 μηνες, αφού σταμάτησα τη διαιτα. Με είδε λοιπόν σήμερα, και δεν πιστευε στα μάτια της. Όταν με είχε δει την τελευταια φορά-τον περασμένο Δεκέμβριο- ήμουν 74 κιλα. Σημερα είμαι 68,5 και φαίνομαι σαν 65. Όταν λοιπόν με ρώτησε πως τα κατάφερα, της είπα απλά, ότι έκοψα όλους τους υδατάνθρακες! Η απάντησή της? "Μπράβο βρε Ρουλάκι! Μου φαίνεται ότι θα αρχίσω να δίνω πιο πολλά υπερπρωτεινικα προγράμματα"!! Και να φανταστειτε οτι ήταν εντελώς κατά της Άτκινς τότε που συνεργαζόμασταν.
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Πείστηκαν και οι δύσπιστοι! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1718

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Μπράβο ρουλάκι!επέμεινες και πέτυχες.Μπου χου χου! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Εγώ πότε θα γίνω 68 κιλά; :cry:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Πείστηκαν και οι δύσπιστοι! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1739

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Ευθυμουλα, απ'οτι μολις προσεξα, γραφτηκαμε στο φορουμ με μια μερα διαφορα! Θα ξεκολλησεις απ'τα κιλα, αν ξεκολλησεις απ'τη σκεψη των κιλων. Τι νομιζεις, εγω ξαφνικα εγεινα 68? Εχω φαει κι εγω κολλημα!!Εκει καπου στα 71, η ζυγαρια δεν καταιβενε με τιποτα. Ειχα σκασει. Ωσπου η κολλητη μου, μου ειπε να ανυσηχω οταν ανεβαινει, και οχι οταν μενει σταθερη. Ετσι μετα απο μερικες μερες, ανεβηκα στη ζυγαρια και με εδειξε, 69,5. Ηρθα στο μαγαζι και μονο που δεν εβαλα τα κλαματα. Τρομαξε ο αντρας μου. "Εσπασα το φραγμα των 70!" του ειπα συγκινημενη. "Δε πας καλα!" ηταν η απαντηση του. "νομιζα οτι σου συνεβει κατι σοβαρο". Οπως καταλαβες, ο ανθρωπος βλεποντας το υφος μου, ποιος ξερει τι σκεφτηκε!! :oops:
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Πείστηκαν και οι δύσπιστοι! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1742

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Ρουλάκι σ'ευχαριστώ για την ενθάρυνση!Δεν ξέρεις πόσο καλό μου κάνει!Μπαίνω στο φόρουμ και παίρνω δύναμη!Απλώς έχω κολήσει νωρίς και σε υψηλό αριθμό κιλών.Είμαι 81 κιλά.Οπως καταλαβαίνεις μεγάλη πίκρα.Θέλω να βάλω τα ρούχα μου, θέλω να ξαναγίνω εγώ.Κάνω υπομονή αλλά υπάρχουν ώρες που απελπίζομαι.Ενα μήνα τώρα ούτε πάνω ούτε κάτω η..........................ζυγαριά.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.069 δευτερόλεπτα

Syndication