Ευθυμουλα, απ'οτι μολις προσεξα, γραφτηκαμε στο φορουμ με μια μερα διαφορα! Θα ξεκολλησεις απ'τα κιλα, αν ξεκολλησεις απ'τη σκεψη των κιλων. Τι νομιζεις, εγω ξαφνικα εγεινα 68? Εχω φαει κι εγω κολλημα!!Εκει καπου στα 71, η ζυγαρια δεν καταιβενε με τιποτα. Ειχα σκασει. Ωσπου η κολλητη μου, μου ειπε να ανυσηχω οταν ανεβαινει, και οχι οταν μενει σταθερη. Ετσι μετα απο μερικες μερες, ανεβηκα στη ζυγαρια και με εδειξε, 69,5. Ηρθα στο μαγαζι και μονο που δεν εβαλα τα κλαματα. Τρομαξε ο αντρας μου. "Εσπασα το φραγμα των 70!" του ειπα συγκινημενη. "Δε πας καλα!" ηταν η απαντηση του. "νομιζα οτι σου συνεβει κατι σοβαρο". Οπως καταλαβες, ο ανθρωπος βλεποντας το υφος μου, ποιος ξερει τι σκεφτηκε!!