Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: βιταμινες

Απ: βιταμινες 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15297

  • alalumaki
  • Το Άβαταρ του/της alalumaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 160
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Μπορείς σε παρακαλώ να μου γράψεις τις μάρκες που έπαιρνες...
making small changes to see big results...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: βιταμινες 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15298

  • seasatin
  • Το Άβαταρ του/της seasatin
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 52
ελπιζω να μη θεωρηθει διαφημιση.δεν ξερω πως να στειλω πμ

λοιπον
B complex /power health(μπορεις να παρεις κ απο αλλες εταιρειες)
omega plus 3,6,9/ power health
L-cysteine/solgar

ειναι λιγο ακριβα,αλλα σ εμενα εκαναν δουλεια.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: βιταμινες 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15299

  • alalumaki
  • Το Άβαταρ του/της alalumaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 160
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
σε ευχαριστώ.... αυτός που θέλει να κάνει διαφήμιση φαίνεται...
εξάλλου αυτό το νόημα έχει το forum να ενημερωνόμαστε μεταξύ μας
making small changes to see big results...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: βιταμινες 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15300

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Δεν υπαρχει θεμα διαφημισης.Αφου υπαρχει και η ενοτητα επωνυμα προιοντα.Μπορειτε να βαλετε εκει σε ξεχωριστο θεμα βιταμινες για τριχοπτωση.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: βιταμινες 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15301

  • alalumaki
  • Το Άβαταρ του/της alalumaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 160
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Να ρωτήσω η L-cysteine (κυστίνη) είναι αμινοξέα, και λογικά ανοίγουν και την όρεξη.
Παρατήρησες κάτι εσύ ?
making small changes to see big results...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: βιταμινες 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #15303

  • olgatsi21
  • Το Άβαταρ του/της olgatsi21
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • http://swlm.lilyslim.com/vVZgp​2.png
  • Δημοσιεύσεις: 95
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Εγώ πήρα αλόη σε μορφή τζελ και πίνω μια κουταλια το πρωι σε νερό και 2 κουταλιες το βραδυ. 'Εχει αντιοξειδωτική δράση, συντελεί στην καλή λειτουργία του εντέρου, στην πέψη, είναι αντιβακτηριδιακό και αντιιασικό και έχει βιταμίνες Β και Ε. Είμαι πολύ ευχαριστημένη εγώ!!! και είναι και φυσικό προιον
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.116 δευτερόλεπτα

Syndication