Καλησπέρα και από μένα.
Το όνομα μου είναι Γιώργος και είμαι 39 ετών.
Είχα κάνει αυτή τη δίαιτα πριν από 2 χρόνια περίπου και είχα χάσει
γύρω στα 20 κιλά σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Κατόπιν είχα κόψει το τσιγάρο και ως φυσικό επακόλουθο ήταν να
βάλω πάλι μερικά.Πρέπει όμως να τονίσω ότι δεν ακολουθώ την δίαιτα
εδώ και ένα χρόνο.Και πάλι δεν έβαλα πολλά...
Εδώ και λίγες μέρες την έχω ξεκινήσει πάλι και χαίρομαι που επιτέλους
υπάρχει μία ελληνική σελίδα (χάρη στην Marina) όπου μπορούμε να
ανταλλάσουμε απόψεις και να στηρίζουμε ο ένας τον άλλον...