Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: 6 μηνες ΑΤΚΙΝΣ

6 μηνες ΑΤΚΙΝΣ 15 Χρόνια 8 Μήνες πριν #10135

  • eumarie
  • Το Άβαταρ του/της eumarie
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 49
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ποσο γρηγορα περασαν οι 6 μηνες ουτε που το καταλαβα. ηταν η πρωτη φορα στη ζωη μου που ξεκινησα να κανω διαιτα, περασαν 6 μηνες κ ακομα δεν εχω καταλαβει οτι κανω διαιτα. βεβαια η ατκινς δεν ειναι διαιτα αλλα τροπος διατροφης, σιγουρα ομως ξεκινωντας κ ψαχνοντας ξεκινησε σαν διαιτα. τελοσπαντων μη σας ζαλιζω παραπανω, 6 μηνες - 15 κιλα μειον (που φαινονται ομως σαν 25) - 2 προς 3 νουμερα κατω στα παντελονια (ψωνιζω απο zara k berska που δεν ειχα ψωνισει ποτε) - διαθεση στο φουλ - πονοκεφαλοι τελος - πονοι στη μεση τελος κ πολλα αλλα μικρα-μικρα. βεβαια συνεχιζω κανονικα (ειπαμε νεος τροπος διατροφης) κ εχω κ νεο συμμαχο την κορη μου που ζηλεψε κ τωρα την ακολουθει κ εκεινη. ενα μεγαλο ευχαριστω στη nem για το υπεροχο site κ σε αλλους τους υπολοιπους που το στηριζουν τοσο καλα. αν δεν υπηρχε το site εγω τουλαχιστον θα δυσκολευόμουν πολυ να ακολουθησω τη διατροφη μονο απο το βιβλιο. καλη συνεχεια σε ολους μας congratualtions ngratualtions clap ap
χαμογέλα, κάνει σε όλους μας καλό
url=http://www.diaet-ticker.de] [/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 6 μηνες ΑΤΚΙΝΣ 15 Χρόνια 8 Μήνες πριν #10136

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
eumarie μπραβο! παντα τετοια! να συνεχισεις ετσι αφου βλεπεις πως σε κανει να νιωθεις κ να εισαι καλυτερα απο ψυχολογια μεχρι σωματικη υγεια!!! καλη συνεχεια!! clap ap congratualtions ngratualtions
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.078 δευτερόλεπτα

Syndication