Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: καλως όρισα και μια μικρή συνεισφορά

καλως όρισα και μια μικρή συνεισφορά 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #2699

  • noufaro
  • Το Άβαταρ του/της noufaro
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 3
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα. Αυτό είναι το πρώτο μου post.

Είμαι newbie στην παρέα, γι' αυτό και δεν έχω κάτι πολύ σημαντικό να αναφέρω, κάποια τρομερή συμβουλή ή κάποιο tip.

Επειδή όμως το μόνο μου πρόβλημα με την διατροφή αυτή είναι πως μου φαίνονται όλα λίγο στεγνά ή μονότονα, θέλω να μοιραστώ μαζί σας το επίσημο site της Hellmanns http://www.hellmanns.gr (για να συνοδεύουμε με μέτρο τα ψητά μας -αναλυτικοί πίνακες διατροφικής αξίας)

και το μαγικό site των Goody's http://www.goodysnet.com/page/ που δεν φοβάται να πει την αλήθεια για τα προιόντα του, όσο πικρή και αν είναι (ανακάλυψα οτι τον καιρό που δεν έκανα δίαιτα, μια στάνταρ παραγγελία μου από εκεί είχε συνολικά 2000 θερμίδες(!) - και μετά απορώ γιατί πάχυνα).
Η αλήθεια είναι πως εμείς οι lowcarbers δεν μπορούμε να φάμε και πολλά πράγματα από τα Goody's (μέχρι και τα μπιφτέκια τους έχουν 13,7 γρ.υδ.) όμως εκτιμάω τον τρομερό σχεδιασμό του site (στο section "διατροφικές πληροφορίες") που δεν μας αφήνει να έχουμε αυταπάτες.

Και τώρα λίγα πράγματα για εμένα:
Είμαι 26 χρονών, 1.69 ύψος και την άνοιξη που μας πέρασε, μετά από 6 μήνες υπερφαγίας (με τα goodys που προανέφερα, μια πίτσα βράδυ παρά βράδυ στην καθισιά μου, πιτόγυρα και πατάτες στις 3 το πρωί κλπ κλπ), άγγιξα τα 68 κιλά. (τα οποία μπορεί μεν να μη σας φαίνονται υπερβολικά, για εμένα όμως που πάντα βρισκόμουν μεταξύ 59-62, ήταν μια τρομερή παραμέληση του εαυτού μου).
Ξεκίνησα ενεργοποίηση στις 10 Ιουνίου 2009, με τη ζυγαριά να με δείχνει εκείνο το πρωί 66,3 (είχα κανεί μια εβδομάδα χαμηλοθερμιδική για να αισθανθώ καλύτερα και όντως τα "υγρά" είχαν φύγει).
Σήμερα το πρωί, ακριβώς 20 μέρες μετά, είμαι 64,6. Περίμενα να έχω χάσει λίγο παραπάνω, μιας που έχω αρκετά καλό μεταβολισμό, αλλά δεν στεναχωριέμαι, διότι ξέρω τι φταίει:
1) οι υδατάνθρακες μου είναι πάντοτε κάτω από 10-15 (και τσεκάρω πάντα ετικέτες για υδατάνθρακες), τα λιπαρά μου όμως είναι πολλά: τρώω χοιρινές παντσέτες, τυριά τύπου cheddar, μπεικον, λουκάνικα etc. είναι λογικό να αργώ να κάψω τόσο λίπος. Από την άλλη όμως, δεν μπορώ να τρώω μόνο πρωτεινές, διότι μπήκα στην Atkins εξαρχής για τη χαρά των λιπαρών και αυτά με κρατάνε όταν οραματίζομαι, π.χ. ένα κρουασάν με μερέντα ή μια βάφλα ή πατάτες τηγανιτές ή παστίτσιο (όλα αγαπημένα)!
Θα προσπαθήσω να τα μειώσω λίγο, αν και δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω.
2) δεν αθλούμαι καθόλου, κινούμαι ελάχιστα. Κάθομαι σε ένα γραφείο από τις 10 έως τις 8-9, και στο τέλος της ημέρας είμαι ΠΤΩΜΑ για να μπορέσω να βάλω τα αθλητικά μου και, έστω, να κάνω ένα γύρο το τετράγωνο. Σκέφτομαι σοβαρά την ιδέα του power plate (γυμναστική για τεμπέλες!). Έχει κανείς εμπειρία από αυτό; Με συμμερίζεται κάποιος στην αδυναμία μου για άθληση;

Να ξέρετε οτι σας διαβάζω όλες αυτές τις 20 μέρες καθημερινά και σας ευχαριστώ όλους που στηρίζετε τόσο ενεργά την προσπάθειά μας. Θα προσπαθήσω να εμφανίζομαι συχνότερα.

Σας χαιρετώ και περιμένω με αγωνία και χαρά σχόλια, παρατηρήσεις, συμβουλές ή έστω ένα καλωσόρισμα.

Καλή μας δύναμη.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: καλως όρισα και μια μικρή συνεισφορά 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #2701

  • Maria5
  • Το Άβαταρ του/της Maria5
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 72
noufaro καλως ορισες και καλη επιτυχια!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: καλως όρισα και μια μικρή συνεισφορά 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #2703

  • Dimitris
  • Το Άβαταρ του/της Dimitris
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 54
Καλώς ήρθες και πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου! Γέλασα λίγο με αυτά που έγραψες γιατί θυμάμαι πριν από χρόνια που είχα πάει με τον πατέρα μου στα Goody's και προσπαθούσε να μη συνδυάζει ψωμί με πρωτεϊνες, ( δηλ. τρώει ή γεύμα άμυλου -π.χ μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα χωρίς τυρί- ή γεύμα πρωτεϊνών (σαν το ¨Ατκινς αν εξαιρέσεις ότι το συνδυάζει και με μπύρες). Θυμάμαι που ήταν μια περίοδο που του άρεσαν τα μπιφτέκια Goody's και τα ζητούσε σκέτα γιατί πίστευε ότι ήταν 100% κρέας.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: καλως όρισα και μια μικρή συνεισφορά 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #2704

  • vanta1965
  • Το Άβαταρ του/της vanta1965
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 53
αγαπητό νούφαρο διαβάζεσαι σαν κάποια που γνωρίζει πολλα για να σου πω κατι καινουριο ....σχετικα όμως με το παουερ πλειτ θα σου πω οτι το έχω κάνει επί τρία συνεχή έτη για ένα μήνα , πάντα στην άνοιξη , έχω δεί τρομερά αποτελέσματα ...δεν το έκανα φέτος γιατι φοβήθηκα , ή αντένδειξη του έιναι ότι με τις δονήσεις άν υπάρχει ύποψία όγκου κανει μετασταση και ποτέ δεν ξέρει τι έχει κανείς μέχρι να το διαπιστωσει.... δεν το προτείνω λοιπόν σε κανέναν ... για περισσότερες πληροφορίες powerplate.com .... και μήνυμα προς όλους ... θα είναι τέλεια όταν θα είμαστε στο ιδανικό βάρος και στην ιδανική αναλογία λιπώδους και μυικής μάζας αλλά μην ξεχνάτε ότι αγαπάμε τον εαυτό μας ανεξάρτητα απο αυτά και έτσι μας αγαπούν και οι άλλοι .... 'ότι άλλο δυστυχώς ειναι ψευδής παρανόηση ..... με αγάπη για τον κόπο που κάνουμε όλοι...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: καλως όρισα και μια μικρή συνεισφορά 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #2712

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
noufaro έγραψε:
2) δεν αθλούμαι καθόλου, κινούμαι ελάχιστα. Κάθομαι σε ένα γραφείο από τις 10 έως τις 8-9, και στο τέλος της ημέρας είμαι ΠΤΩΜΑ για να μπορέσω να βάλω τα αθλητικά μου και, έστω, να κάνω ένα γύρο το τετράγωνο. Σκέφτομαι σοβαρά την ιδέα του power plate (γυμναστική για τεμπέλες!). Έχει κανείς εμπειρία από αυτό; Με συμμερίζεται κάποιος στην αδυναμία μου για άθληση;

Noufaro καλώς ήρθες!

Έκανα μια ώρα να βρω που έχουν τα στοιχεία για τις τροφές τα goodys αλλά τώρα θα τα περάσω στον κατάλογο να τα έχουμε. Πάλι καλά γιατί μέχρι στιγμής μόνο τα mcdonalds είχαν.

Σχετικά με το θέμα γυμναστικής... έτσι έλεγα και εγώ.

Έχουμε ακριβώς το ίδιο ωράριο, μην σου πω ότι εγώ φεύγω 10 το βράδυ και δουλεύω και σαββατοκύριακα.

Επί 5 χρόνια αρνιόμουν πεισματικά την γυμναστική. Κάτι το κατάλοιπο, κάτι που ξεκίνησα γυμναστήριο και δεν απέδωσε... Μέχρι που αποφάσισα να το δοκιμάσω για να σταματήσει να γκρινιάζει ο loverboy -"θα μπορούσες να ήσουν θεά με λίγη γυμναστική", "η καρδιά σου θα γίνει σαν μπιζέλι από το καθισιό" και άλλα όμορφα...

Εδώ και ένα μήνα κάθε βράδυ -εκτός Σαββάτου ή όταν έχω να πάω για καφέ και αυτό γιατί βγαίνω στο καπάκι-, μετά το γραφείο πηγαίνω σπίτι, βάζω φορμίτσα, αθλητικά, κάνω τα κοτσιδάκια μου και πηγαίνω για τρέξιμο στην παραλιακή. Μην φανταστείς καν ειδυλλιακό περιβάλλον. Μέσα στο καυσαέριο. Αλλά όσο πάει τόσο πιο πολύ αντέχω, τοσο πιο πολύ αισθάνομαι το σώμα μου να αλλάζει.

Μην πεις ότι είσαι κουρασμένη. Είσαι. Το ξέρω και το κατανοώ. Μην πεις ότι δεν έχεις παρέα. Βρες. Ή αν δεν βρεις πάρε ένα φορητό ραδιοφωνάκι. Μην πεις ότι δεν έχεις χώρο. Κάπου θα υπάρχει ένα πάρκο ή μια ήσυχη γειτονιά. Με το που ξεκινήσεις να τρέχεις και βάλεις την μουσικούλα στα αυτιά θα ξεχάσεις τα πάντα.

Δεν σου λέω πως θα εθιστείς μετά και θα γίνεις κεντέρης. Γιατί θα γίνεις! ;)
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: καλως όρισα και μια μικρή συνεισφορά 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #2719

  • noufaro
  • Το Άβαταρ του/της noufaro
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 3
Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τις απαντήσεις σας... είμαστε πράγματι ένα από τα πιο ενεργά και "αλληλουποστηρικτικά" forum που έχω δει!

Όσον αφορά τα goody's, γέλασα (γλυκόπικρα) και εγώ για αυτά που διάβασα. Θυμήθηκα ειδικά τις συναδέλφους που κάνανε "χαμηλοθερμιδικές" και όταν παραγγέλναμε goody's έπαιρναν "μια σαλατούλα" (=700 θερμίδες!). Συχνά - πυκνά ονειρεύομαι τις πατάτες τους (ναι, λατρέυω τις προκατ πατάτες των fast food!) αλλά δεν δελεάζομαι και πολύ (τρώω ένα λουκάνικο και το ξεχνάω :) )

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες για το power plate, θα το ψάξω περισσότερο.

Marina, το ξέρεις πως είσαι η καλύτερη για boost αυτοπεποίθησης και τονωτικές ψυχολογικές ενέσεις, έτσι δεν είναι; Θα το δοκιμάσω ξανά να τρέξω/ περπατήσω. Απλά επειδή έκανα μια απόπειρα την πρώτη εβδομάδα που ξεκίνησα και απογοητεύτηκα (καπνίζω πάρα πολύ και δεν μπορούσα να ανέβω ούτε μια ανηφόρα), δεν έκανα δεύτερη προσπάθεια. Στεναχωριέμαι για τη φυσική μου κατάσταση και ξέρω πως μόνο με το χρόνο βελτιώνεται - τόσο η αντοχή όσο και η εμφάνση - απλά τώρα μου φαίνεται το πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο.
Άσε που το δικό μου boyfriend είναι λάτρης του καθισιού-DVD/ καπνίσματος στο κρεβάτι/ φαγητού μεταμεσονύκτια και άλλα τέτοια υγιεινά... :)
Ο πραγματικός λόγος που πάχυνα πιστεύω ήταν η παρέα μαζί του (ήθελε παρέα και για 3 κουβάδες ποπκορν μεταξύ άλλων).
Αστειεύομαι φυσικά, κανείς δεν φταίει για οτιδήποτε κάνουμε στον εαυτό μας.

Αυτά είχα να σας πω όπως και το οτι χθες παρήγγειλα κατα λάθος Ουίσκι- Κοκα κόλα (όχι light!), ευτυχώς το κατάλαβα αμέσως και την άλλαξα. Αλλά είχε πλάκα, γιατί αν είχα βρει 5 μύγες να επιπλέουν στο ποτήρι μου θα πάθαινα μικρότερη υστερία από αυτή που έπαθα με τους υδατάνθρακες. :)

Καλή συνέχεια!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.053 δευτερόλεπτα

Syndication