Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ΘΕΜΑ: fytro σοκολατες

Re: fytro σοκολατες 8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #11735

  • kitty
  • Το Άβαταρ του/της kitty
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 57
ακριβως οτι λες ισχυει.ατκινς λοιπον κ τερμα η παλιοκολιτιδααα!!αντε να δω ποτε θα την ξεκινησω χωρις να την σπασω κ να την ξαναξεκινησω κ να την ξανασπασω..παντως ειμαι πολυυυυυ ευχαριστημενη κ σε αυτον τον πολυ βασικο τομεα γιατι μας επηρεαζει αμεσα στα παντα.εμψυχωση θελω να μη τη σπασω ρε γμτ..αλλα οπως εχω ξαναγραψει στο μυαλο ειναι η επιμονη..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: fytro σοκολατες 8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #11741

  • lila
  • Το Άβαταρ του/της lila
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 14
Θέλει εμψύχωση, θέλει επιμονή, αλλά θέλει και ψυχραιμία. Μην είσαι τόσο αυστηρή με τον εαυτό σου, οκ μέχρι τώρα μπορεί να μην τα κατάφερες να την ακολουθήσεις για πολύ, βάλε στόχους και συνέχισε με το κεφάλι ψηλά,μπορείς!!

Κάνε μερικά μικρά πραγματάκια που μπορεί να σε βοηθήσουν (σου παραθέτω μερικά που χρησιμοποιώ):
- Στο ψυγείο και τα ντουλάπια ας έχεις μόνο 'επιτρεπόμενα' φαγητά. Αν μένεις με άλλα άτομα που φυσικά καταναλώνουν και άλλα τρόφιμα, φρόντισε να έχεις πάντα σε επάρκεια τα 'δικά μας' ώστε να μην ξεφεύγεις λόγω πείνας. Επίσης, φρόντισε να έχεις τα αντίστοιχα τρόφιμα που επιτρέπονται, με αυτά που τρώνε οι υπόλοιποι στο σπίτι (πχ. σοκολάτες 'ατκινικές', κομμάτια ρουλόψωμο ή ψωμί με πίτουρο σίτου ή βρώμης, γιαούρτια με χαμηλούς υδ κλπ ), ώστε να μπορείς να 'ακολουθείς' το φαγητό των υπολοίπων χωρίς να ζηλεύεις τη γεύση και χωρίς να τα λιγουρεύεσαι.
- Φτιάξε έτοιμα γεύματα-σνακ που να μπορείς να παίρνεις μαζί σου όταν φεύγεις για δουλειές/ψώνια/σχολή κλπ ώστε όταν πεινάσεις να μην πας στο περίπτερο ή στις σφολιάτες. Έτσι επίσης θα καταφέρεις να μην παραλείπεις γεύματα.
- Γράψε κάπου τα συμπτώματα της κολλίτιδας, όσο δεν ακολουθείς τη διατροφή. Αρκεί ένα ημερολόγιο μιας εβδομάδας (ή έστω 4-5 μέρες). Για κάθε μέρα καταγράφεις τη διάθεσή σου, τα συμπτώματά σου και τη διατροφή σου. Μετά, κάνεις το ίδιο για μια βδομάδα που θα κάνεις την άτκινς. Διάβασέ το και ξαναδιάβασέ το και μετά, αν θες, βάλε το τετράδιο-ημερολόγιο κάπου που να το βλέπεις κάθε μέρα (εγώ το έχω στο κομοδίνο μου). Ακόμα κι αν δεν το ανοίγεις κάθε μέρα, θα σου θυμίζει τους λόγους που θες να επιμείνεις στην προσπάθειά σου.
- Αν θέλεις και να χάσεις κιλά, κόλλα στον καθρέπτη του μπάνιου σου μια μικρή ολόσωμη φωτογραφία σου από τότε που είχες τα κιλά που θέλεις να χάσεις. Αν δεν έχεις, βρες σε κάποιο περιοδικό μια ολόσωμη φωτογραφία μιας κοπέλας που να έχει το σώμα που θέλεις να αποκτήσεις (φυσικά μιλάμε για κάτι ρεαλιστικό και προς Θεού, αυτό ελπίζω να απέχει πολύ από τα διάφορα μοντέλα που αγγίζουν συχνά την ανορεξία!)

Και να θυμάσαι, αφού υπάρχουν άγνωστοι (εμείς) που πιστεύουν σε σένα, μήπως ήρθε η ώρα να πιστέψεις κι εσύ στις δυνατότητές σου; Keep walking!!

Ελπίζω να μην ήταν κουραστικό το ποστ,
Φιλιά
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: fytro σοκολατες 8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #11745

  • kitty
  • Το Άβαταρ του/της kitty
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 57
αχ σ ευχαριστω πολυ βρε lilaaa!!!με εμψυχωνεις πολυ.ειμαι στη διατροφη σε γενικες γραμμες πολυ καλα αλλα θελω να την εφαρμοσω ακριβως οπως θελω ε γ ω!αυτο ειναι το σπασιμο.λοιπον θα εφαρμοσω τις συμβουλες σου (πανω κατω τις κανω κ εγω).
ερωτηση:το ρουλοψωμο κ τ αλλα ψωμακια (πχ απο σιτο βρωμης) το τρως απο τη πρωτη φαση;;γιατι εχω ακουσει οτι κολλαει πολυ κ δε τα εχω φτιαξει..
ευχαριστωωωωω
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: fytro σοκολατες 8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #11749

  • mammajoanna
  • Το Άβαταρ του/της mammajoanna
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 178
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
Kitty,
μα δοκιμη θα σε πεισει.. δοκιμασε κ αν σε κολλαει ή σε "κραταει" το αφηνεις..αν κ θα "κολλησεις=ξελογιαστεις) κ συ σιγουρα, κανονικα δε το τρωμε στην 1η φαση, αλλα αν μπορεις να κρατηθεις σε λογικα πλαισια ειναι εξαιρετικο κ σου λυνει τα χερια (γενικως -σε πρωινο, δεκατιανο κ για μαζι αλλα κ ειδικως για να "σπρωχνεις" την μπουκιτσα σου)..το νου σου ομως γιατι το ταχινι εχει πολλες θερμιδες.. ισως κ στην κολιτιδα (αν κ μενα που συμπασχω με το ιδιο προβλημα δε μου δημιουργησε καμμια παρενεργεια)..
καλη συνεχεια..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.075 δευτερόλεπτα

Syndication