Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: Σφάλμα να το πω...βλακεία να το πω...δεν ξέρω!

Re: Σφάλμα να το πω...βλακεία να το πω...δεν ξέρω! 14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #13675

  • irena 68
  • Το Άβαταρ του/της irena  68
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 400
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 14
Βρε milali που τα εβαλες ολα αυτα?Μεγαλη βλακεια εκανες.Για το καλο σου σταματα και μην συνεχισεις για δευτερη μερα.συνεχισε κανονικα σαν να μην συνεβηκε τιποτα.Μην αγχωνεσαι και εισαι πολυ τυχερος που καταφερνεις και μπαινεις σε κετωση.Συνεχισε προσεκτικα....ακους?Οπως λεει και η jubilee η αποτυχια δεν ειναι να πεσεις κατω αλλα να μην σηκωθεις.Οποτε ξανα απο την αρχη.Καλη επιτυχια και σταματα προς θεου να καταστρεφεις τον εαυτο σου.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Σφάλμα να το πω...βλακεία να το πω...δεν ξέρω! 14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #13676

  • sofiamar
  • Το Άβαταρ του/της sofiamar
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 164
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 8
Μιχαλη διαβαζοντας τα οσα εφαγες εσκασα στα γελια....απο την αλλη ομως εχω να σου πω πώς ειναι κριμα να σαμποταρουμε την προσπαθεια μας. Γνωμη μου ειναι να συνεχισεις απο αυριο κανονικα σαν να μην εγινε τπτ.:)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Σφάλμα να το πω...βλακεία να το πω...δεν ξέρω! 14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #13680

  • sasa
  • Το Άβαταρ του/της sasa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 210
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan
γελασα πολυ με τις γουρουνιες σου!!!τουλαχιστον το ευχαριστηθηκες η' μετα υπεφερες απο το στομαχι σου?τελος παντων!λιγο πολυ ολοι περναμε τις φασεις μας,αν και σε επιασε λιγο γρηγορα[μετα απο 8 μερες ].συνεχισε δυναμικα !!! goodluck odluck
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Σφάλμα να το πω...βλακεία να το πω...δεν ξέρω! 14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #13681

  • roadrunner
  • Το Άβαταρ του/της roadrunner
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 130
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
fryingpan yingpan fryingpan yingpan
οντως ξεπερασες τις απλες γουρουνιες oops ps oops ps
ομως οπως ειπαν και πιο πανω , συνεχισε λες και δεν εγινε τιποτα ,μην σταματησεις ειναι κριμα ,εξαρσεις συμβαινουν και στις καλυτερες οικογενειες το θεμα ειναι να συνεχιζεις τον σκοπο σου ..προσ συμμορφωση παρε και τουτη fryingpan yingpan fryingpan yingpan
καλη επιτυχια
θέλω να γίνω αυτό που ονειρεύομαι .Με ένα στόχο κάθε μέρα .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Σφάλμα να το πω...βλακεία να το πω...δεν ξέρω! 14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #13685

  • Jubilee
  • Το Άβαταρ του/της Jubilee
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 181
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Ντιν τιρι ριν fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan

Τουλαχιστον το ευχαριστηθηκες?Μην νιωθεις τυψεις και μην κοιτας πισω. Ξεκινα απο την αρχη δεν τρεχει καστανο!

Να θυμασαι οτι μονοι μας σαμποταρουμε τον εαυτο μας.Ακου κολπακι: τραβα μια φωτογραφια τον εαυτο σου σε ποζα που δεν σε κολακευει. Βαλτην στο κινητο σου φατσα φορα. Καθε φορα που εισαι ετοιμος να ενδωσεις, κοιταξε την φωτογραφια σου και διαλεξε !

Να φας και μια φορα στο τοσο δεν ειναι κακο, να κανει και ενα διαλειμα ο οργανισμος, ομως πριν καλα καλα κλεισεις 10ημερο ,αν χαλας την διατροφη, τοτε ισως να μην εισαι αποφασισμενος.

Οπως και να εχει προσεχε τον εαυτο σου!
if only mosquitoes sucked fat instead of blood
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Σφάλμα να το πω...βλακεία να το πω...δεν ξέρω! 14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #13693

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Θα διαφωνήσω με όλες τις προλαλήσασες! Δεν έκανες καλά, και ναι, πειράζει. Πόσο είπες είσουν στην α φάση; 8 μέρες; συγχαρητήρια! Τις κατέστρεψες όλες......
Ναι, να νιώσεις τύψεις. Ξέρεις γιατί; Γιατί αν δεν νιώσεις, με την ίδια ευκολία που το έκανες την πρώτη φορά, με την ίδια ευκολία θα το ξανακάνεις..........
Και να θυμάσαι αυτό που θα σου πω: "Η ευχαρίστηση από τις τροφές, είναι οι δύο πρώτες μπουκιές. Όλο το υπόλοιπο, ο εγκέφαλος δεν το λαμβάνει ως γεύση, αλλά ως απλή τροφή'
Δεν το λέω εγώ, αλλα διάφοροι επιστήμονες.
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.128 δευτερόλεπτα

Syndication