Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: Σφάλμα να το πω...βλακεία να το πω...δεν ξέρω!

Re: Σφάλμα να το πω...βλακεία να το πω...δεν ξέρω! 14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #13693

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Θα διαφωνήσω με όλες τις προλαλήσασες! Δεν έκανες καλά, και ναι, πειράζει. Πόσο είπες είσουν στην α φάση; 8 μέρες; συγχαρητήρια! Τις κατέστρεψες όλες......
Ναι, να νιώσεις τύψεις. Ξέρεις γιατί; Γιατί αν δεν νιώσεις, με την ίδια ευκολία που το έκανες την πρώτη φορά, με την ίδια ευκολία θα το ξανακάνεις..........
Και να θυμάσαι αυτό που θα σου πω: "Η ευχαρίστηση από τις τροφές, είναι οι δύο πρώτες μπουκιές. Όλο το υπόλοιπο, ο εγκέφαλος δεν το λαμβάνει ως γεύση, αλλά ως απλή τροφή'
Δεν το λέω εγώ, αλλα διάφοροι επιστήμονες.
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Σφάλμα να το πω...βλακεία να το πω...δεν ξέρω! 14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #13784

  • mihalis2001gr
  • Το Άβαταρ του/της mihalis2001gr
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 4
Παιδιά όλοι δίκιο έχετε, απλά έκατσα και το σκέφτηκα λίγο και είναι πολύ δύσκολο να τηρήσω την atkins λόγω δουλειάς. Είναι σίγουρα η πιο εύκολη και γευστική δίαιτα αλλά επειδή ξέρω τον εαυτό μου ξέρω οτι δεν πρόκειται να την τηρήσω. Οπότε πάω σε άλλο πλάνο πιο συμβατό με τον τρόπο ζωής μου, 4 μέρες σε κέτωση, 2 τρώω κανονικά. Το ξεκινάω από αύριο που φτάνω 4η μέρα και θα δείξει.

Πάντως είμαι μείον 700γρ μετά το γουρούνιασμα, αν και έκανα άπειρη αερόβια. Επίσης δεν έχω πολλά κιλά που θέλω να χάσω και γι αυτό έχω το περιθώριο να τα κάνω αυτά.

Έχω να πω χαρά στο κουράγιο σας που μπορείτε και αντέχετε! Δεν είναι κάτι τραγικά δύσκολο, απλά με τον τρόπο ζωής μου(15-18 ώρες δουλειά τη μέρα) δεν παλεύεται, θέλω να ξεδίνω που και που.

Θα γράψω αναλυτικά σε 15 μέρες το πρόγραμμα που ακολούθησα και απώλεια(η προσθήκη) κιλών κτλ, και επίσης θα βάλω και μερικές "περίεργες-εξωτικές" συνταγές χαμηλών υδατανθράκων, γιατί έχω έρωτα με τη μαγειρική παρόλο που δεν είμαι γυναίκα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Σφάλμα να το πω...βλακεία να το πω...δεν ξέρω! 14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #13785

  • irena 68
  • Το Άβαταρ του/της irena  68
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 400
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 14
Ελπιζω mihali οτι σε 15 μερες θα μας ερθεις ποιο αδυνατος....γιατι αν καθε 4 μερες διαιτας τρως μετα αυτα ολααααααααααααααααααααααααααα που εφαγες τις προαλες δυσκολο το βλεπω.Δεν ξερω αν επερνες το συμπληρωμα που επιβαλλετε στην ατκινς ,διοτι με τοσες ωρες δουλειας και αν εμενες και νηστικος πολλες ωρες ειναι ποιο ευκολο να την παθεις..........Οποτε προσπαθα να τρως τουλαχιστον 3 γευματα κ 2 σνακ.Καλη επιτυχια και περιμενουμε νεα σου.......... goodluck odluck goodluck odluck
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.073 δευτερόλεπτα

Syndication