Θα διαφωνήσω με όλες τις προλαλήσασες! Δεν έκανες καλά, και ναι, πειράζει. Πόσο είπες είσουν στην α φάση; 8 μέρες; συγχαρητήρια! Τις κατέστρεψες όλες......
Ναι, να νιώσεις τύψεις. Ξέρεις γιατί; Γιατί αν δεν νιώσεις, με την ίδια ευκολία που το έκανες την πρώτη φορά, με την ίδια ευκολία θα το ξανακάνεις..........
Και να θυμάσαι αυτό που θα σου πω: "Η ευχαρίστηση από τις τροφές, είναι οι δύο πρώτες μπουκιές. Όλο το υπόλοιπο, ο εγκέφαλος δεν το λαμβάνει ως γεύση, αλλά ως απλή τροφή'
Δεν το λέω εγώ, αλλα διάφοροι επιστήμονες.