βοηθεια!!!!!!!!ειμαι στην πεμπτη μερα ατκινς και ενω τα κανω ολα σωστα και εχω χασει ηδη 2.3γρ σημερα εκανα γκαφα και εφαγα ποπ κορν.κοιταξα οταν γυρισα στο μικρο βιβλιαρακι ατκινς για το ποσους υδατανθρακες εχουν τα ποπ κορν και διπλα στο ποπ κορν ειναι κενο.τι συμαινει αυτο????οτι ειναι φουλ στους υδατανθρακες????η οτι δεν εχουν τιποτα?????ας μου πει καποιος!!!

ps

ps

ps αυριο τι κανω????μαλλον καλο θα ειναι να μην ζυγιστω γιατι θα απογοητευτω

yingpan

yingpan

yingpan κατι αλλο επισης που θα ηθελα να ρωτησω τις πιο παλιες τρωω περιπου 4-5 αυγα την ημερα.λετε να παθω τιποτα???ευχαριστω εκ των προτερων

rdthanx

rdthanx

rdthanx

rdthanx

rdthanx

rdthanx

rdthanx