Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: Ψιτ!

Re: Ψιτ! 17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #313

  • eleni
  • Το Άβαταρ του/της eleni
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 14
Πέρασαν 2 μέρες και κανένας δεν απάντησε. :(
Πάει...
Διαλύθηκε αυτό το site πριν προλάβω να το γνωρίσω καλά-καλά.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ψιτ! 17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #316

  • s_aint
  • Το Άβαταρ του/της s_aint
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 29
Ελα σου απανταω εγω, για να μην παραπονιέσαι..
ναι! υπάρχει λόγος..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ψιτ! 17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #317

  • eleni
  • Το Άβαταρ του/της eleni
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 14
Επιτέλους! Ένα σημάδι ζωής!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ψιτ! 17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #318

  • katerinaki25
  • Το Άβαταρ του/της katerinaki25
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 12
Εστειλα και άλλο μνμ αλλά δεν ξέρω που θα εμφανιστεί κάπου μπερδεύτηκα. eleni και εγώ μπαίνω καθημερινά στο site αλλά δεν βρίσκω κανέναν. Εχεις πολλά κιλά να χάσεις? εγω γύρω στα δέκα.Την είχα κάνει και παλιοτερα με πολυ επιτυχία΄.Τωρα είμαι αδιάθετει αυτές τις μέρες και δεν μπορώ θέλω ρε παιδί μου την σοκολατίτσα μου....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ψιτ! 17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #319

  • katerinaki25
  • Το Άβαταρ του/της katerinaki25
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 12
Εγραψα το αδιάθετη με 'ει' αν είναι δυνατόν!!! Εχω δικαιολογία όμωσ μιλούσα συγχρόνως στο τηλ!!χαχ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ψιτ! 17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #320

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Πέσατε σε περίοδο τρελού τρεχάματος...

Ελπίζω να είστε καλά. Αντί για σοκολατίτσα υπάρχει και η ζαχαρίνη μαζί με το οτιδήποτε :wink:
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.064 δευτερόλεπτα

Syndication