Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: Ψιτ!

Re: Ψιτ! 17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #320

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Πέσατε σε περίοδο τρελού τρεχάματος...

Ελπίζω να είστε καλά. Αντί για σοκολατίτσα υπάρχει και η ζαχαρίνη μαζί με το οτιδήποτε :wink:
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ψιτ! 17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #321

  • eleni
  • Το Άβαταρ του/της eleni
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 14
Γεια σας Katerinaki και Marina! Πολύ χαίρομαι που σας βρίσκω! :D
Πρέπει να χάσω ακόμη τουλάχιστον 20 κιλά :? wink:
Αχ, αχ αυτές οι σοκολατίτσες!!! Ναρκωτικό σκέτο! :twisted:
Δεν ξέρω αν τελικά την έφαγες τη σοκολατίτσα, αλλά εγώ σήμερα παραφέρθηκα πάλι :( oops: .
Βέβαια σε άλλες εποχές θα έτρωγα μισή σακούλα καρύδια και μισό βάζο γλυκό του κουταλιού, άρα είναι μια πρόοδος δεν συμφωνείτε? :roll:
Καλά, καλά............. ξέρω ότι αυτά είναι δικαιολογίες :( oops: ....
Ελπίζω να σας πετύχω σύντομα. Μην ξανακρυφτείτε!!! :)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ψιτ! 17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #322

  • s_aint
  • Το Άβαταρ του/της s_aint
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 29
Εγω σημερα, που ηθελα επειγοντως κατι γλυκο, ζεστανα λιγο γαλα νουνου 0% αραιωμενο με νερακι, εβαλε 3 ζαχαρινες και 1κουταλια απο ροφημα σοκολατας light τηs cardway που εχει 4,2 οι 2 κουταλιες (και με μια κουταλια παλι μια χαρα ειναι αρκει να βαλεις μια ζαχαρινη ακομα).. Και ηταν η πιο γλυκεια ζεστη απολαυση της ημερας.
Το καλο με την διατροφη αυτη, ειναι οτι σε κανει και εκτιμας τετοιες μικροαπολαυσεις..
ναι! υπάρχει λόγος..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ψιτ! 17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #323

  • katerinaki25
  • Το Άβαταρ του/της katerinaki25
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 12
Γεια σας φιλοι μου!!!Αχ τελικα παρεκτράπηκα,αλλλα ξέρω οτι απο σήμερα πάλι τα κεφάλια μέσα!!!!Γενικά είναι να το βάλεις σκοπό και τρόπο ζωής έτσι και αν μια κ μέρα ξεφύγεις επανέρχεσαι...Να ρωτήσω κάτι μήπως γνωρίζεται τελικά ο Ατκινς πέθανε παχύσαρκος????? Αυτό μου ένας διαιτολόγος!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ψιτ! 17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #328

  • s_aint
  • Το Άβαταρ του/της s_aint
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 29
o θανατος του κυριου Ατκινς εχει γινει αστικος μυθος!! Ουτε απο παχυσαρκια πεθανε, ουτε απο εφραγμα,ουτε απο καρδιά!
ναι! υπάρχει λόγος..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ψιτ! 17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #335

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Καλά η s_aint έχει γίνει εξπερ λέμε! :D

Ο Άτκινς πέθανε όταν γλύστρισε σε πεζοδρόμιο με πάγο. Μπήκε στο νοσοκομείο αλλά δυστυχώς είχε χτυπήσει πολύ άσχημα το κεφάλι του -αιμοραγία που προκάλεσε θρόμβο στον εγκέφαλο!-και δεν μπόρεσε να αναρρώσει.

Σημειώνω εδώ ότι ο Άτκινς δεν ήταν κανένας τσαρλατάνος. Καρδιολόγος ήταν ο άνθρωπος. Άσε που ουσιαστικά επισημοποίησε έρευνες ετών. Απλά είχε το θάρρος να το πει φωναχτά.

Γενικά οι περισσότεροι εδώ μέσα το έχετε καταλάβει ήδη πως υπάρχει ένα μεγάλο "κατηγορώ" γύρω από την Άτκινς. Είναι λογικό όταν ακούς κάτι που μπορεί να καταστρέψει ακόμη και την δουλειά σου -πχ εγώ με Άτκινς δεν παίρνω φάρμακα για την φωτοευαισθησία, ή εσείς αν κάνετε Άτκινς ως τρόπο ζωής δεν θα παχύνετε ποτέ οπότε δεν θα χρειαστείτε και διαιτολόγο ποτέ-, θα θελήσεις να το βγάλεις λάθος.

Η βιομηχανία του αδυνατίσματος και των φαρμάκων είναι τεράστια. Στον βωμό αυτών θυσιάζονται ακόμη και ζωές... :roll:
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.117 δευτερόλεπτα

Syndication