Καλά η s_aint έχει γίνει εξπερ λέμε!
Ο Άτκινς πέθανε όταν γλύστρισε σε πεζοδρόμιο με πάγο. Μπήκε στο νοσοκομείο αλλά δυστυχώς είχε χτυπήσει πολύ άσχημα το κεφάλι του -αιμοραγία που προκάλεσε θρόμβο στον εγκέφαλο!-και δεν μπόρεσε να αναρρώσει.
Σημειώνω εδώ ότι ο Άτκινς δεν ήταν κανένας τσαρλατάνος. Καρδιολόγος ήταν ο άνθρωπος. Άσε που ουσιαστικά επισημοποίησε έρευνες ετών. Απλά είχε το θάρρος να το πει φωναχτά.
Γενικά οι περισσότεροι εδώ μέσα το έχετε καταλάβει ήδη πως υπάρχει ένα μεγάλο "κατηγορώ" γύρω από την Άτκινς. Είναι λογικό όταν ακούς κάτι που μπορεί να καταστρέψει ακόμη και την δουλειά σου -πχ εγώ με Άτκινς δεν παίρνω φάρμακα για την φωτοευαισθησία, ή εσείς αν κάνετε Άτκινς ως τρόπο ζωής δεν θα παχύνετε ποτέ οπότε δεν θα χρειαστείτε και διαιτολόγο ποτέ-, θα θελήσεις να το βγάλεις λάθος.
Η βιομηχανία του αδυνατίσματος και των φαρμάκων είναι τεράστια. Στον βωμό αυτών θυσιάζονται ακόμη και ζωές...