Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: Γιατί νιώθω σαν να έχω κάνει έγκλημα?????

Γιατί νιώθω σαν να έχω κάνει έγκλημα????? 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18654

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Goldie το έγκλημα είναι όταν σαμποτάρεις την προσπάθειά σου! Δηλαδή, όταν επαναλαμβάνεται, και όταν λες "αφού το χάλασα, τιμωρώ τον εαυτό μου με διακοπή της διατροφής!"
Συνέχισε από κει που ξέφυγες, μείνε μερικές μέρες κάτω από 10 υδ/ες, και δεν έγινε και τίποτα.
Απλά την επόμενη φορά που θα δεις κάτι λαχταριστό με υδατάνθρακες, να θυμάσαι και το πόσο άσχημα ένιωσε η ψυχή σου, αλλά κυριότερα πόσο άσχημα ένιωσε το σώμα σου!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Goldie84

Γιατί νιώθω σαν να έχω κάνει έγκλημα????? 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18655

  • Goldie84
  • Το Άβαταρ του/της Goldie84
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 6
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας!Είπατε μια μεγάλη αλήθεια..περισότερο πόνεσε η ψυχή μου παρά το σώμα μου!Επειδή στο παρελθόν είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα βουλιμίας για αρκετό χρονικό διάστημα,η atkins με βοήθησε να το αντιμετωπίσω.(ήταν καθαρά "εγκεφαλικό" οτι μπορούσα να διατηρήσω ένα πρόγραμμα διατροφής και να μην έχω βουλιμικά επεισόδια με ότι αυτό συνεπάγεται..)και νιώθω ότι με μια τέτοια κίνηση επιστρέφω στο παρελθόν και τα καταστρέφω όλα... :(
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Γιατί νιώθω σαν να έχω κάνει έγκλημα????? 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18656

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
goldie, οπως σου ειπε και το ρουλακι συνεχισε σαν να μη εγινε τιποτα!!!ενταξει εκανες μια παρασπονδια. ανθρωπος εισαι δεν εισαι μηχανη!!!αρκει την επομενη φορα που θα σε πιασει η λυσσα φροντισε να εχεις επιτρεπτομενα στο ντουλαπι σου και να ορμισεις σε αυτα!!!10 κιλα εε; σε 2 μηνες; τελεια!!!ποσα κιλα ησουν; ποσα θελεις να χασεις ακομη; ποσο χρονων εισαι; απο που εισαι; ΟΟΟχι δεν σε ανακρινω !!! χαχχαχαχα καλη συνεχεια κοριτσακι!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Goldie84

Γιατί νιώθω σαν να έχω κάνει έγκλημα????? 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18657

  • Goldie84
  • Το Άβαταρ του/της Goldie84
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 6
Καλησπέρα Αggy!Δυστυχώς δεν ήταν το ντουλάπι μου που είχε τα "απαγορευμένα" αλλα το ντουλάπι φίλων(νομίζω όταν τα είδα έπαιζε στο κεφάλι μου και το κάρμινα μπουράνα!!!χαχαχαχαχαχ)Είμαι απο Αθήνα ,ξεκίνησα 74 κιλά είμαι 64 -63 ανάμεσα και εχω σαν στόχο να πάω τα 60 !(και παρακάτω όχι δεν θα έλεγα!!)το ύψος μου είναι 1,70 αλλά τα κιλά μου ήταν όλα τοπικά και δυστιχώς ένιωθα πάντα σαν καρικατούρα!! :(
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Γιατί νιώθω σαν να έχω κάνει έγκλημα????? 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18660

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
μια χαρα goldie.δεν εχεις πολλα κιλα να χασεις.3-4 κιλακια θα τα ξεφορτωθεις σχετικα γρηγορα, αρκει να μην κανεις επιδρομες στα ξενα ντουλαπια αχχααχχαα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Γιατί νιώθω σαν να έχω κάνει έγκλημα????? 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18663

  • Goldie84
  • Το Άβαταρ του/της Goldie84
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 6
:D μια τελευταία ερώτηση γιατί είμαι λίγο πριν λυγίσω...με τα μελομακάρονα τι ελπίδες έχουμε???(στα τάρταρα???)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.117 δευτερόλεπτα

Syndication