Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Πώς τρώει hamburger ένας lowcarber

Πώς τρώει hamburger ένας lowcarber 12 Χρόνια 11 Μήνες πριν #18538

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Πώς τρώει hamburger ένας lowcarber 12 Χρόνια 11 Μήνες πριν #18539

  • Capoman21
  • Το Άβαταρ του/της Capoman21
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 4
XAXAXAXAXAXAXAXAXA

Θ Ε Α !!!!

Μου θύμησες πριν 4-5 χρόνια, πως έτρωγα λουκανικόπιτες πίτσες σπανακόπιτες κλπ στο πρωινό λιώσιμο
μετά από την κλασική κατανάλωση αλκοόλ (φουλ βότκα ...) στις διακοπές !!!!

Το καλύτερο όμως έχει γίνει με κολλητό μου λιώμα εννοείτε και αυτός, που ανοίγει την σακούλα
του φούρνου και πέφτει σε 2 σακουλάκια δικά μου (μ@λ@κί@ μου τα είχα βάλει πάλι μέσα
για τον κανένα λόγο, αλλά είπαμε και εγώ 2 λίτρα βότκα έπινα στην καθησιά μου!!!χαχα)
και τρώει λουκανικόπιτα χωρίς λουκάνικο και σπανακόπιτα χωρίς σπανάκι και γίνετε
έξαλλος με τον φούρναρη και θέλει να πάει να του σπάσει τα μούτρα και εγώ πραγματικά
κοντεύω να πνιγώ από τα γέλια που είναι ο μόνος λόγος που δεν του εξηγώ ...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Αυτό μου θύμισες και να σε καλά ρε Μαρινάκι χαχαχαχα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.074 δευτερόλεπτα

Syndication