XAXAXAXAXAXAXAXAXA
Θ Ε Α !!!!
Μου θύμησες πριν 4-5 χρόνια, πως έτρωγα λουκανικόπιτες πίτσες σπανακόπιτες κλπ στο πρωινό λιώσιμο
μετά από την κλασική κατανάλωση αλκοόλ (φουλ βότκα ...) στις διακοπές !!!!
Το καλύτερο όμως έχει γίνει με κολλητό μου λιώμα εννοείτε και αυτός, που ανοίγει την σακούλα
του φούρνου και πέφτει σε 2 σακουλάκια δικά μου (μ@λ@κί@ μου τα είχα βάλει πάλι μέσα
για τον κανένα λόγο, αλλά είπαμε και εγώ 2 λίτρα βότκα έπινα στην καθησιά μου!!!χαχα)
και τρώει λουκανικόπιτα χωρίς λουκάνικο και σπανακόπιτα χωρίς σπανάκι και γίνετε
έξαλλος με τον φούρναρη και θέλει να πάει να του σπάσει τα μούτρα και εγώ πραγματικά
κοντεύω να πνιγώ από τα γέλια που είναι ο μόνος λόγος που δεν του εξηγώ ...
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Αυτό μου θύμισες και να σε καλά ρε Μαρινάκι χαχαχαχα