Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Ξανά στα παλιά λημέρια

Ξανά στα παλιά λημέρια 13 Χρόνια 1 Μήνας πριν #18444

  • eumarie
  • Το Άβαταρ του/της eumarie
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 49
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Νάμαι πάλι στα ίδια μέρη τα γνωστά!!!! Αφού κράτησα για σχεδόν 2 χρόνια τα κιλά που έχασα, σιγά σιγά ξαναπήρα κάποια απο αυτά κ ύστερα απο μερικές αποτυχημένες προσπάθειες να μπω ξανά στον ίσιο δρόμο, το πήρα απόφαση κ ξεκινάω πάλι ΔΥΝΑΜΙΚΑ!!!!!!!! Στόχος -15kg. Καλή Αρχή........
χαμογέλα, κάνει σε όλους μας καλό
url=http://www.diaet-ticker.de] [/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ξανά στα παλιά λημέρια 13 Χρόνια 1 Μήνας πριν #18448

  • ninika
  • Το Άβαταρ του/της ninika
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 36
Σχεδόν στην ίδια κατάσταση κι εγώ. Μετά από 2 χρόνια μακριά απ'τους υδατάνθρακες, υπέκυψα τους τελευταίους μήνες με αποτέλεσμα να επιστρέψουν κάποια κιλά, άγνωστο πόσα γιατί φοβάμαι να ζυγιστώ ακόμα. Από χθες συμμορφώθηκα και προσπαθώ για τουλάχιστο -15 κιλά... Μαζί λοιπόν κι εγώ στον αγώνα..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ξανά στα παλιά λημέρια 13 Χρόνια 1 Μήνας πριν #18449

  • eumarie
  • Το Άβαταρ του/της eumarie
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 49
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
καλώς ήρθαμε λοιπόν κ καλό μας κουράγιο! το τρόπο τον ξέρουμε αρκεί να τον ακολουθήσουμε!!!!!!
χαμογέλα, κάνει σε όλους μας καλό
url=http://www.diaet-ticker.de] [/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.062 δευτερόλεπτα

Syndication